Poprzedni temat «» Następny temat
Komnata Bahzella
Autor Wiadomość
Avallac'h 
Kapłan Oghmy

Wiek: 29
Posty: 12
Podziękowano 13 razy
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-14, 19:50   Komnata Bahzella

Witajcie!

Zapraszam Was na nowopowstały kanał YT, na którym w niedalekiej przyszłości znajdą się materiały z najlepszych gier RPG, jakie powstały.

Pierwsza seria obejmie grę Planescape: Torment, ale w planach są m.in. Saga Baldur's Gate, Fallout i wiele innych.

Zachodźcie śmiało, pod tym linkiem znajdziecie tzw. "Wstępniak", czyli kilka słów o kanale i o mnie. Zachęcam do subskrypcji i regularnych odwiedzin, do zobaczenia!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 35
Posty: 812
Podziękowania: 128/30
Wysłany: 2018-02-17, 18:07   

Przyjemny kanał, dobrze się ogląda i słucha :smile: Dobra robota, myślę, że będę śledził.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Posty: 950
Podziękowania: 83/189
Wysłany: 2018-02-18, 09:02   

Bardzo mi się podoba, timbr głosu, dykcja, sposób przekazywania treści i co najważniejsze jakość obrazu i audio. Do samej gry PT mam ambiwalentne odczucia, bo grałem w nią po zapoznaniu się już z innymi grami z Wieloświatu, ale warto zerknąć, bo tak gier już się nie robi... :cwan:
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Avallac'h 
Kapłan Oghmy

Wiek: 29
Posty: 12
Podziękowano 13 razy
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-19, 12:37   

A dziękuję bardzo, staram się jak umiem a będzie tylko lepiej! ;)

Wczoraj wpadł trzeci film, jutro pobawimy się nieco modami, więc zapraszam zawczasu. :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Avallac'h 
Kapłan Oghmy

Wiek: 29
Posty: 12
Podziękowano 13 razy
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-23, 12:44   

Witajcie! ;)

Wczoraj na kanale pojawił się nowy FILM, w którym poznajemy nieco więcej historii Dak'kona i Bezimiennego, zapraszam!

Nie tak dawno pojawił się MATERIAŁ, w którym bawię się różnymi modami do klasycznej wersji Planescape: Torment, tej z 1999 roku.

A poniżej pewna nowość: dość śmiała modyfikacja, dodająca klasę KAPŁANA dla naszego głównego bohatera, dotychczas wyłącznie wojownik, mag lub złodziej. Co o tym myślicie?

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 2021
Podziękowania: 235/44
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2018-02-23, 22:04   

Ten obrazek to nie fake? O ile pamiętam, dawało się ustawić Bezi klasę kapłana modyfikując save, ale klasa była niegrywalna - wywalało grę przy próbie otwarcia ekranu kapłańskiego zwoju. Gdzie link do tej modyfikacji?
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Avallac'h 
Kapłan Oghmy

Wiek: 29
Posty: 12
Podziękowano 13 razy
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-23, 22:50   

To nie fake, bo robiłem go osobiście. ;)

Mod (o ile mi wiadomo) działa tylko na PST: EE, oraz (tu już jestem pewien) jest w pełni stabilny i funkcjonalny. Osobiście w tej minucie gram, mam 9lv Kapłanem i nic sie nie wykrzacza, są nawet tatuaże dla Kapłanów i specjalne bantery z postaciami. ;)

Link: https://forums.beamdog.com/discussion/64309/mods-for-pst-ee
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Zed Nocear
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5547
Podziękowania: 427/304
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2018-02-23, 23:23   

Co więcej, tłumaczył go sam memory.
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Avallac'h 
Kapłan Oghmy

Wiek: 29
Posty: 12
Podziękowano 13 razy
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-24, 13:40   

UNBOXING oraz KONKURS! :)

Zapraszam do oglądania materiału filmowego z UNBOXINGU dwóch niezależnych edycji gry Torment: Tides of Numenera oraz do wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać powyższą grę i gadżety z nią związane! ;)

<click!>

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 429
Podziękowania: 104/131
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2018-02-25, 05:24   

Avallac'h napisał/a:
Mod (o ile mi wiadomo) działa tylko na PST: EE, oraz (tu już jestem pewien) jest w pełni stabilny i funkcjonalny. Osobiście w tej minucie gram, mam 9lv Kapłanem i nic sie nie wykrzacza, są nawet tatuaże dla Kapłanów i specjalne bantery z postaciami. ;)

Aquadrizzt, autor modyfikacji, zapowiada jej dalszy rozwój (czary, zadania, przedmioty dostępne także dla Nie-Sławy), ale na razie pochłonęły go inne zajęcia i nie wiadomo kiedy wróci do tego projektu.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 2021
Podziękowania: 235/44
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2018-02-25, 10:13   

Super sprawa taki mod. Nie zwróciłem uwagi, że to wersja EE, której na razie jeszcze nie mam.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Avallac'h 
Kapłan Oghmy

Wiek: 29
Posty: 12
Podziękowano 13 razy
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-25, 22:34   

Jeśli ktoś jest zainteresowany, to właśnie montuję film poświęcony tej modyfikacji (Bezimienny jako Kapłan) i w najbliższych dniach pojawi się on na kanale. ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 429
Podziękowania: 104/131
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2018-02-25, 22:42   

Avallac'hu, daj znać, jeśli napotkasz na jakieś zgrzyty w tłumaczeniu. Przyznam szczerze, że nie miałem okazji testować go w grze. Cieszy natomiast, że sama modyfikacja działa bez zarzutu. To wciąż beta, więc spodziewałem się jakichś niespodzianek.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5547
Podziękowania: 427/304
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2018-02-25, 23:03   

Zed Nocear napisał/a:
Super sprawa taki mod. Nie zwróciłem uwagi, że to wersja EE

Nurtuje mnie kwestia (z przyczyny, którą podałeś dalej), czy to silnik P:T EE umożliwia coś więcej, czy po prostu w klasyku nikt nie zabrał sie za to właściwie.
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 2021
Podziękowania: 235/44
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2018-02-26, 09:33   

No ja próbowałem i stwierdziłem, że się nie da z powodu ograniczeń enginu nie do przeskoczenia, choć teraz nie za bardzo pamiętam, na czym to w szczególe polegało. Widocznie wersja EE jest elastyczniejsza. Myślę, że zasadniczy problem leży w odmiennym zarządzaniu klas w PST. W BG1 jest jeden wspólny licznik doświadczenia i odrębne liczniki poziomów dla maksymalnie trzech klas (bo postać może być maksymalnie trójklasowcem). Zauważ, że przy konwersji do dwuklasowca, nadmiarowe doświadczenie ponad limit poziomu w pierwszej klasie "marnuje się". Oryginalny silnik PST powstał na bazie BG1 ale każda z klas oddzielnie zbiera doświadczenie. Sam jestem ciekaw, dlaczego w PST:EE dodanie czwartej klasy kapłana jest możliwe a w klasycznym PST nie. A może rozwiązanie z moda do PST:EE da się zastosować w klasycznym PST?
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group