Poprzedni temat «» Następny temat
[IwD I] Serce Furii - opinie, uwagi
Autor Wiadomość
Orish


Wiek: 30
Posty: 217
Skąd: Cytadela Adbar
Wysłany: 2005-07-17, 14:13   [IwD I] Serce Furii - opinie, uwagi

Takiego tematu chyba jeszcze tu nie ma :) Grał ktoś od pierwszego poziomu? Udało się komuś przejść to bez wykorzystywania błędów w grze (że uciekacie z danego obszaru, bo potwory za wami nie idą)?

Ja gram aktualnie w IwD1 i jestem *już* w Dolinie Cienia. Pełną drużynką, 2 wojów, woj/złodziej, woj/kapłan, mistrz odrzucania i mistrz inwokacji. Idzie mi coraz lepiej, ale i tak większość roboty odwalają przywołane szkielety. Trochę żałuję, że nie zrobiłem prawie całej drużynki z kapłanów :D Ciekaw jestem tylko tych najważniejszych walk, jak sobie poradzę, bo póki co rozwalanie goblinów i szkieletów to rybka.
_________________
Insimilion - Twierdza cRPG
Ostatnio zmieniony przez morgan 2010-03-01, 13:32, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Coincidence 
Bibliotekarz


Wiek: 31
Posty: 353
Wysłany: 2005-07-18, 22:28   

Serca Furii doświadczyłem jedynie ratując Dekapolis od inwazji barbarzyńców... Nie powiem, postacie ze statusem "boskość" aż takich problemów nie miały ( poza Wyspą Grobów, która IMHO jest nieco za przypakowana i bez kapłana czy paladyna tam ciężko ), choć nie widzę teraz zbytniego sensu Serca. Nie ma jakiejś zwiększonej satysfakcji z pokonania Władczyni Białych Smoków, ot nawalanka bardzo potęznymi postaciami vide Tron Bhaala - tylko, że tu miało to sens - starcie boskich potęg. W ID grupa brudnych poszukiwaczy przygód w bardzo szybkim tempie zyskuje taki status. Tja, Faerun :P
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-07-19, 16:59   

Cytat:
Trochę żałuję, że nie zrobiłem prawie całej drużynki z kapłanów Very Happy Ciekaw jestem tylko tych najważniejszych walk, jak sobie poradzę, bo póki co rozwalanie goblinów i szkieletów to rybka.

Wystarczy jeden porządny kapłan (nie paladyn), wojownik/mag i druid, mogą to być wielo- lub dwuklasowcy. Kapłan (dobry z charakteru!) to podstawa – niewidzialność + odpędzanie nieumarłych pozwala przejść większość lokacji, woj/mag na zwarcie, z czarami jego KP osiągnie ok. -18 pkt., będą go trafiały tylko krytyki, a że chronić go będzie Kamienna skóra, to nie będą, do tego specjalizacja w dużych i małych mieczach (Krwawa klinga jest najlepsza!)...
W Smoczym oku Szkielety już nie będą wystarczać, a niezła zabawa będzie w Świątyni Eldtathynów – Wielki Przywoływacz będzie przywoływał i przywoływał, idzie za tym nieskończenie wile PD, ale walka może być ciężka (Przyspiszenie + Ochrona przed złem i inne ochrony), no chyba że uwolnisz drużynę Maarchona...
Cały tryb Serca Furii, jeśli zaczyna się od 0, polega na przywoływaniu różnego rodzaju potworków i wysyłanie ich jako mięsko armatnie.
Magowie – raczej obowiązkowo do poznania zaklęcia ze szkoły uroków, Ogniste kule itp. czary mogą jedynie połechtać (mile) przeciwników...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Orish


Wiek: 30
Posty: 217
Skąd: Cytadela Adbar
Wysłany: 2005-07-19, 18:13   

No niestety Serce Furii polepsza tylko TraK0, PŻ przeciwników i obrażenia przez nich zadawane, ale rzuty obronne i te sprawy już nie. Nawet nie przeciwników - każdego poza członkami drużyny. Taktyka jest tu też ważna, ale jednak nie ma to jak mody pokroju Tacticsa do Baldura :D
_________________
Insimilion - Twierdza cRPG
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Danielas
Gość
Wysłany: 2006-02-08, 15:00   

jak dla mnie HoW jak sie przejdzie podstawową wersje i sie zaczyna od tego 16 lvl to jest jednak trochę za krótkie....
 
 
CyraXXX 
Wojownik Kufla Piwa


Wiek: 34
Posty: 373
Skąd: 51°14'N 22°34'E
Wysłany: 2006-02-20, 22:47   

Grajac w serce furii warto miec 2 magów
2 wojakow rzecz obowiazkowa
1 kapłan wystarczy :>

Serce Furii gralem w ID1 i nie raz bluzgalem i mowilem ze wyinstaluje to piekielna gre ale udalo sie... 8) bylo czasem ciezko ale z perspektywy czasu bylo fajnie :peace:

Używaj edycji, nie pisz dwóch postów pod sobą.
Philoos
_________________
Głupi ten co głupio robi - F.G.

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
hans olo

Wiek: 34
Posty: 102
Wysłany: 2007-07-07, 01:35   

Szczególnie dobrze spisuje się animacja martwego. Czar działa bardzo długo, a animowane trupy na wysokich poziomach mają spore odporności i niezłego kopa.
_________________
Blizzard suxxxxx
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Arkanis 


Wiek: 30
Posty: 82
Wysłany: 2007-07-07, 03:14   

hans olo napisał/a:
animacja martwego

Dobry czar, ale na wyższych poziomach już zbyteczny. Pajęczyna i swoboda rządzi :] a potem to już tylko wystarczy emocje: odwaga ;) to tak ogólnie... :P
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Alaundo 
Wieszcz


Posty: 16
Skąd: z Candlekeep
Wysłany: 2007-07-09, 21:50   

Ha a to dobre, animacja martwego zbyteczna? Jak wypuścimy na wrogów Apokaliptycznych kościanych strażników to możemy tylko czekać i się przyglądać a one zrobią brudną robotę. ;)
W normalnym trybie można sobie poradzić zupełnie bez przywołańców ale na SF to podstawa, chociażby do tego aby brać na siebie główne uderzenie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Arkanis 


Wiek: 30
Posty: 82
Wysłany: 2007-07-10, 12:11   

Zapomniałem powiedzieć, że mówiłem o IwD1...
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
hans olo

Wiek: 34
Posty: 102
Wysłany: 2007-07-10, 18:11   

Rzeczywiście w jedynce w pewnym momencie już wymiękają, ale i tak ładnie przyjmują plaskacze na twarz. To daje trochę czasu na pare strzałów z daleka.
_________________
Blizzard suxxxxx
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group