Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II] Profesja dla wiedźmina
Autor Wiadomość
Drekorig


Wiek: 29
Posty: 135
Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-09-01, 19:08   

Ach! Dziękuję, dziekuję! :mrgreen: a zrobiłem to z przyjemnością.

Co do znaku: wprawdzie nigdzie w książce nie pisze, że został użyty do czegokolwiek innego, ale nigdzie nie pisze, że nie mógł mieć innych zastosowań. Moc, którą opisałem przy tym znaku byłaby w stanie wiedźmina ochronić przed nadlatującymi kamieniami, a mogłaby mieć także inne, nieco bardziej skomplikowane zastosowania. W końcu i tak niemały zgryz przy znaku Yrden. Myślałem nad czymś, co by w ogóle nie pozwoliło złej, czy chaotycznej istocie na przejście, ale w końcu stwierdziłem, że "Kręgi ochrony" + obrażenia też mogą być. W książce NIC o takich efektach nie wspomniano, ale trochę mojej inwencji i voila! Efekt chyba całkiem logiczny.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Matheous 


Wiek: 28
Posty: 452
Podziękował 1 razy
Skąd: Bytek
Wysłany: 2005-09-01, 21:32   

@Legolas-i dlatego premia co lvl do ataku jest sensowna, ale zdobywanie nowych umiejetnosci juz nie. Wiedzmin rozwija sie dzieki praktyce, jak kazdy, i w Kaer Morhen jest to grzebien, wahadlo i wiatrak, a na szlaku mantikory, gryfy i amfisbeny:P Ale o to chodzi, ze oni nie wychodza jako wiedzmini na szlak, ze srebrnymi mieczami etc. jesli nie potrafia np. jakiegos Znaku, albo nie znaja 'taktyki' na stworka,nie sa uodpornieni na trucizny zawarte w ich eliksirach itd. I to nie byly jaja-po prostu mnie nieco zle zrozumiales, albo po prostu mialem w poscie male niedomowienie :)
A, wlasnie. Wiedzmini powinni miec startowy equip... Uwzgledniles to, Drekorig? Bo nie zauwazylem ;) Wiecie, meteorytowy miecz, srebrny miecz, takie tam :]
_________________
For Ancelot,
The Ancient cross of war!
For the holy town of gods!
Gloria, gloria perpetua!
In this dawn of victory!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Drekorig


Wiek: 29
Posty: 135
Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-09-02, 17:13   

Hmm... Zasadniczo to nie. Zakładałem, że ma wiedźmiński amulet i torbę z wiedźmińskimi utensyliami (zioła i takie tam...), ale miecza nie. Mozna by zrobić cos w stylu "wykorzystując umiejetność Profesja:kowa, wiedxmin moze dodać meteorytowej rudy do swojego wiedźmińskiego oręża. Jeśli nie ma tej umiejetności, moze skorzystać z pomocy wykwalifikowanego wiedźmińskiego kowala (wiem, ze takich to ze swiecą szukać, ale..) - oczywiście musi uprzednio zdobyć meteorytową rudę." Podobnie ze srebrnym mieczem. Dodatkowo doszłyby specjalne właściwosci srebrnej broni (które sa już opisany w standardowym D&D), a meteorytowy miecz mógłby byc ostrzejszy... Może tym razem wy coś wymyślicie, co? Ja już sie wystarczająco narobiłem :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group