Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II] Profesja dla wiedźmina
Autor Wiadomość
Eskel

Wiek: 27
Posty: 37
Skąd: Tam gdzie pod jedną gruszką wysikał się Kościuszko
Wysłany: 2005-07-12, 21:57   [BG II] Profesja dla wiedźmina

Która z klas w BG 2 najbardziej kojarzy wam się z wiedźminem i jakby wam rzucili hasło wiedźmin to jak by wyglądała postac wiedźmina w BG2 ???? Bo ja bym to zrobił tak :

Imię : Geralt (hihihihih 8)) chociaz możemy dać chocizby Eskel , albo Vessemir itp ....
Klasa o to właśnie pytam , ale dla mnie najbardziej odpowieni będzie Kensai
Cechy :
siła zręczność i kondycja to wiadomo że max ... ale problem jest z inteligencją i mądroąścią.... według mnie wiedźmin to taki jakby kapłan anty nieludziowy więc dałbym sporo w mądrość bo przecież te jego magiczne zanki to nie sa zaklęcia tylko rodzaj modlitwy , co nie :?: charyzma to dowolnie , ja bym dał 10 , ew.. 15 bo w końcu mamy prowadzić drózynę jedank Geralt zbyt rozmowny nie był ... zwięźle i na temat a jeśli nie to w ryj ... :P :twisted:

umiejętności - dałbym na katany i walkę dwoma brońmi albo drugi wariant , czyli miecz oburęczny io walka bronią dwuręczna , jednak pierwszy bardziej mi pasuje ... w trakcie gry możemy dac coś (mówię o gwiazdce) na krótki łuk

-----------------------------

Czekam teraz na wasze propozycje Baldursowego Geralta/Wedźmina ... nagrodą jest śrubowkręt z widokiem na morze wyposażony w ABŚ (Aby Było Śmieszniej) ... żeby wziąć udział musisz mieć conajwyżej 0,5 roku i piśmienną zgodę obojga rodziców i wysłać ową zgodę piśmienną do galerii żeby nie było oszustw !!!!

dr. rehabilit. Jedengorszwpopiezaesemesa Groszdogroszaabędziekokosza
_________________
Minsc was poprowadzi i z wrogiem sobie poradzi!!!! Boo zajmie się szczegółami!!
Ostatnio zmieniony przez L`f 2014-04-25, 19:26, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Sir Aleksandrus


Wiek: 30
Posty: 72
Podziękowano 1 razy
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2005-07-12, 22:17   

Hmmm... klasa dla wiedźmina. To zagadnienie trudne jest. Może berserker. Szał, te inne sprawy. Chociaz wiedźmini korzystali z mikstur, aby być lepszymi w walce. Po namyśle dałbym czystego łowce, albo tropiciela. W koncu życie w trudnych warunkach, na łonie przyrody no i to zabijanie potworów. Czary by miał, więc pasuje. Geralt, to cheryzmy z 9 miał i tak 12 inteligencji, w końcu sprytny chłopina był i wrażliwy. Reszta tak jak mówiłeś.
_________________
Życie to siła.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Matheous 


Wiek: 28
Posty: 452
Podziękował 1 razy
Skąd: Bytek
Wysłany: 2005-07-12, 22:21   

Klasa:Kensai lub Fechmistrz. Geralt nosil zbroje(skorzana, ale zawsze) i uzywal kilku podstawowych czarow(dlatego Fechmistrz).
Umiejetnosci:Mysle, ze powinien miec bieglosc w walce... JEDNA BRONIA! Przeciez on ani nie uzywal tarczy, ani dwoch mieczy, a jego miecz tez nie byl afair dwureczny... Wiec walka jedna bronia. A bieglosc? Dlugie miecze. Jego osobisty miecz raczej nie byl katana-moze i mial zakrzywione ostrze, ale katana to nie byla. Chociaz... Moze Wakizashi, lub ninja-to? Albo sejmitar... Osobiscie jednak sadze ze najlepsze(najbardziej odpowiadajace ksiazce) bylyby dlugie miecze.
Cechy:Sila-14? Geralt nie byl nadludzko silny...
Zrecznosc-max. Mieli nieludzki refleks i nieludzka szybkosc, nie?
Kondycja-max. Po eliksirach to oni mogli wieeele wytrzymac...
Inteligencja-12. Podstawowe czary mieli...(a zalozywszy ze robimy fechmistrza to int wplywa na czary)
Madrosc-12-tez debilami nie byli, no i racja-to ich czarowanie to bardziej modlitwa niz magia.
Charyzma-9. Przez swa bezdusznosc to nie mogli byc zbyt bardzo lubiani, no i te uprzedzenia rasowe...

Kto by sie podjal robienia moda 'Wiedzmin'? Questy z tym zwiazane(srogi smok Villentretenmerth pustoszy wioske;), klasa of korz no i paru NPC.

Aha, rasa, to elf, polelf lub czlowiek. To jasne;)
No i wiem ze to nie jest jakas niezwykle dobra postac, ale ma klimat;) CHyba sam se taka zrobie;P
_________________
For Ancelot,
The Ancient cross of war!
For the holy town of gods!
Gloria, gloria perpetua!
In this dawn of victory!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2005-07-12, 22:49   

Siła 14??? Zeby tak machać mieczem trzeba miec olbrzymia siłę. Może nie nadludzką ale nadludzka to dopiero 19. Moim zdaniem 17 to minimum.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nalafein


Posty: 73
Skąd: Somewhere Far Beyond
Wysłany: 2005-07-12, 23:33   

Co do sily to 16. Jest to duzo, a wiedzmini bardziej opierali sie na zrecznosci niz sile. Przede wszystkim wiecej madrosci. Geralt znal sie na historii, geografii i takich tam. Charyzma: 9 dla panow, 12 dla pan, 18 dla czarodziejek :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Drekorig


Wiek: 29
Posty: 135
Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-07-13, 09:15   Re: ...:::Profesaj dla wiedźmina:::...

Eskel napisał/a:
Czekam teraz na wasze propozycje Baldursowego Geralta/Wedźmina ... nagrodą jest śrubowkręt z widokiem na morze wyposażony w ABŚ (Aby Było Śmieszniej) ... żeby wziąć udział musisz mieć conajwyżej 0,5 roku i piśmienną zgodę obojga rodziców i wysłać ową zgodę piśmienną do galerii żeby nie było oszustw !!!!

dr. rehabilit. Jedengorszwpopiezaesemesa Groszdogroszaabędziekokosza


Ale żeś bezczelnie zerżnął z CD-Action...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Komcio 
Zasłużony


Wiek: 109
Posty: 658
Wysłany: 2005-07-28, 02:04   

Jak dla mnie...
Człowiek
mag 8 poziomów zdualowany na woja (nie do końca tak odpowiada to książkowym realiom, niemniej tak dobrze byłoby oddać umiejętności magiczne. Jeśli ktoś grałby od bg1, to wiedźmin może mieć około 4. poziomów czarodzieja)
Siła/Zręczność - 18, Geralt był ponad przeciętny, toteż by pasowało tyle.
kondycja - dużo :)
intleigencja - bystrzak, choć nie geniusz. 14 IMHO
mądrość - spora wiedza o potworach, toteż zahacza o znajomość świata (składa sie na roztropność w dnd) 12
Charyzma - nie lubił rozmawiać i miał paskudny wygląd. 6 w pełni zasłużone stylem bycia.

Broń... Półtorak IMHO.
Cytat:
Może berserker

Coś w tym jest, ale magia mimo wszystko też w wiedźmakach była.
Cytat:
Po namyśle dałbym czystego łowce, albo tropiciela

Też dobra opcja, choć w bg2 tropiciel z założenia jest "dobry" a wiedźmini prezentują neutralność albo pragmatyzm.
Cytat:
kilku podstawowych czarow(dlatego Fechmistrz).

Geralt bardem? :lol:
[
Cytat:
Madrosc-12-tez debilami nie byli, no i racja-to ich czarowanie to bardziej modlitwa niz magia.

IMHO nie. Nie było modłów co raczej mistycyzm.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
jarek_z
[Usunięty]

Wysłany: 2005-07-28, 10:32   

Cytat:
mag 8 poziomów zdualowany na woja

Może dualować na "Zabójce Magów" zamias na zwykłego wojownika?
 
 
Komcio 
Zasłużony


Wiek: 109
Posty: 658
Wysłany: 2005-07-28, 12:48   

Dobrze by było, lecz nie da się dualować na profesje.
Ostatnio zmieniony przez Komcio 2005-08-10, 18:09, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 36
Posty: 904
Podziękowania: 9/8
Skąd: Sejny
Wysłany: 2005-07-28, 14:32   

Komcio napisał/a:
Charyzma - nie lubił rozmawiać i miał paskudny wygląd. 6 w pełni zasłużone stylem bycia.

Powiedz to wszystkim tym kobietom, które na niego leciały :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Karanith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 1177
Podziękowania: 38/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-07-28, 14:54   

To może cecha "sexapeal"? Ups... to nie Fallout :twisted:

Cytat:
nie da się dualować na profesje.


Zawsze pozostaje SK :wink:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
LeGOlas


Wiek: 30
Posty: 183
Skąd: Poznań
Wysłany: 2005-07-29, 22:36   

JEDYNY I NIEPOWTARZALNY OPIS PROFESJI WIEDŹMIN W STANARDACH BG II(mojego własnego autorstwa)

OGRANICZENIA:
- zbroje tylko skórzane bądź skórzane ćwiekowane
- może używać tylko i wyłącznie
--kijów
--maczug
--katan
--sejmitarów
--sztyletów
--krótkich mieczy
--długich mieczy
--półtoraręcznych mieczy
--oburęcznych mieczy
-nie może nosić hełmów
-nie może nosić tarczy

SUPER EKSTRA WYPASIONE ZDOLNOŚCI SPECJALNE:

1 poziom - INFRAWIZJA
2 poziom - KRYCIE SIĘ W CIENIU
3 poziom - PRZYSPIESZENIE RUCHÓW
4 poziom - ZNAK AARD
5 poziom - ZNAK AKSJI
6 poziom - ZNAK IGNI
7 poziom - ZNAK YRDEN
8 poziom - ZNAK HELIOTROPU
9 poziom - ZNAK QUEN
10 poziom - +1 do TrakO
11 poziom - +1 do KP
12 poziom - +1 do obrażeń
13 poziom - +5% niewrażliwości na magię
14 poziom - +1 do TrakO
...itd.
Opinie?
_________________
Watch "Drow Band 07/08 Training Compilation" on YouTube!!!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Hélegorn 
Beholder


Posty: 147
Podziękowania: 1/1
Skąd: z BGiF-u (RIP)
Wysłany: 2005-08-10, 17:26   

Nie podobają mi się te restrykcje. Np. niby dlaczego wiedźmin nie mógłby nosić hełmów? Na głowę by mu nie wszedł, czy jak? Moim zdaniem wiedźmin mógłby zakładać hełm, dostawałby jednak przez to karę do THAC0 za pogorszenie widoczności. Podobnie byłoby z ciężkimi zbrojami itp...
Matheous napisał/a:
A bieglosc? Dlugie miecze. Jego osobisty miecz raczej nie byl katana-moze i mial zakrzywione ostrze, ale katana to nie byla. Chociaz... Moze Wakizashi, lub ninja-to? Albo sejmitar... Osobiscie jednak sadze ze najlepsze(najbardziej odpowiadajace ksiazce) bylyby dlugie miecze.
Ja bym wybrał miecze półtoraręczne - wiedźminowi zdarzało się zadać cios oburącz.

Co z wiedźmińskim amuletem? Moim zdaniem powinien on chronić przed Złem (to mi się wzięło stąd, że potwory nie mogą dotykać tego medalionu), atakiem w plecy (ostrzega przed niebezpieczeństwem), osoba nosząca amulet powinna znajdować się pod wpływem zaklęcia Wykrywanie pułapek (jw.- ostrzega przed niebezpieczeństwem). Coś jeszcze?
_________________
...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Matheous 


Wiek: 28
Posty: 452
Podziękował 1 razy
Skąd: Bytek
Wysłany: 2005-08-10, 18:14   

Zalezy KTORY amulet. Mysle, ze wymienione przez ciebie wlasciwosci mialby amulet Fringilli, + Odbity obraz 3 razy dziennie(pamietacie walke z Vilgefortzem?;). Starszy amulet wykrywalby magie... Np. jakas nowa zdolnosc, sprawdzajaca, pod wplywem jakich czarow sa okoliczni ludzie?
@Legolas-a moze bys sie chociaz wysilil na tyle, zeby opisac dzialanie kazdego czaru? Hmmm...
Aard-obrazenia, np. 2k10 (+1/poziom), rzut obronny na czary lub odrzucenie w tyl...
Aksji-dzikie zwierzeta na mapie staja sie neutralne...
Igni-2k8 (+1/poziom) od ognia...
Heliotrop-przez 5 rund nie dzialaja na nas wszelkie efekty odrzucenia(uderzenie skrzydel etc.)
Quen-+5 do KP przeciw pociskom, niewrazliwosc na niemagiczne pociski na 5 rund?:P
Nie pamietam co robil Yrden:P
Co myslicie?

Co do ograniczen pancerzowych-Helegorn, no to w takim razie dlaczego kensai nie moze nosic helmu?(bo afair nie moze :D) To wszystko wlasnie restrykcje klasowe sa...
_________________
For Ancelot,
The Ancient cross of war!
For the holy town of gods!
Gloria, gloria perpetua!
In this dawn of victory!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Hélegorn 
Beholder


Posty: 147
Podziękowania: 1/1
Skąd: z BGiF-u (RIP)
Wysłany: 2005-08-10, 19:36   

Matheous napisał/a:
Zalezy KTORY amulet. Mysle, ze wymienione przez ciebie wlasciwosci mialby amulet Fringilli
Mylisz się. Pierwszą wymienioną przeze mnie właściwość potwierdzałaby rozmowa z Nivellenem. Drugą - walka z Micheletami. Trzecią - nie pamiętam, ale też gdzieś coś było. A co do amuletu od Fringilli:
AS napisał/a:
Część dziur pokrywały zbutwiałe deski, które przysypane łupkowym pyłem niemal nie różniły się od podłoża. Nieostrożne stąpnięcie na coś takiego było niebezpieczne - a więc medalion winien ostrzegać. Nie ostrzegał.
Widać więc, że ten amulet przed pułapkami nie ostrzegał. :P

Co do iluzji, to się zgadzam, ale ja się chciałem skupić na oryginalnym wiedźmińskim medalionie.
Cytat:
Co do ograniczen pancerzowych-Helegorn, no to w takim razie dlaczego kensai nie moze nosic helmu?(bo afair nie moze :D) To wszystko wlasnie restrykcje klasowe sa...
Nie. To są złe rozwiązania, których nie powinno się powielać. :D Uważam, że te restrykcje należało wdrożyć inaczej - wprowadzając kary za używanie niektórych przedmiotów zamiast całkowicie uniemożliwiać ich stosowanie.
_________________
...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group