Poprzedni temat «» Następny temat
Unfinished Business - pytania i porady
Autor Wiadomość
Sir Aleksandrus


Wiek: 29
Posty: 72
Podziękowano 1 razy
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2005-06-05, 21:44   

Jeżeli zachód to na lewo to spotkałem ich na zachodzie. Stało tam takich dwóch gośców ubogo uzbrojonych. Koło nich kręcił się nieumarły. Zaatakował mnie więc odpowiedziałem tym samym i wtedy oni zaatakowali. Łatwiutkie były, a jakie biedne. :(
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Hélegorn 
Beholder


Posty: 147
Podziękowania: 1/1
Skąd: z BGiF-u (RIP)
Wysłany: 2005-06-05, 23:51   

Może trzeba będzie ich sprowadzić z konsoli?
Kod:
SetGlobal("SewerWorkersExist","AR0701",1)
CreateCreature("SPJEAG",[439.1538],11)
CreateCreature("SPHURG",[461.1448],10)
Albo poczekaj, aż się jacyś specjaliści od modów wypowiedzą. ;)
Cytat:
Zabiłem ich, lecz nie mieli ze soba Zguby Pająka.
Bo miecz jest tworzony podczas dialogu (bez sensu :P).
_________________
...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
maciej_KO 


Posty: 219
Skąd: Stolica
Wysłany: 2005-06-06, 01:23   

Sir Aleksandrus napisał/a:
Jeżeli zachód to na lewo to spotkałem ich na zachodzie. Stało tam takich dwóch gośców ubogo uzbrojonych. Koło nich kręcił się nieumarły. (...)(

No na zachodzie ale powinno być ich trzech... żywych, żadnego nieumarlaka tam nie kojarzę podejrzewam że złapałeś jakiegoś buga, więc chyba tylko kod Ci pomoże :]
_________________
"...dialektyka i wogóle wszytko co nam przeszkadza spokojnie leżeć na słońcu, trzymając ręce na piersiach panienek i patrzeć na chmury typu cumulus w kolorze białym, natomiast niebo jest przy tym niebieskie"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-06-06, 18:51   

Cytat:
Jeżeli zachód to na lewo to spotkałem ich na zachodzie. Stało tam takich dwóch gośców ubogo uzbrojonych. Koło nich kręcił się nieumarły. Zaatakował mnie więc odpowiedziałem tym samym i wtedy oni zaatakowali. Łatwiutkie były, a jakie biedne.

Cytat:
No na zachodzie ale powinno być ich trzech... żywych, żadnego nieumarlaka tam nie kojarzę podejrzewam że złapałeś jakiegoś buga, więc chyba tylko kod Ci pomoże

Powinno być dwóch: Hurg i Jaeger. Przypuszczam, że masz Desecartion of souls, dodaje on Haunta, właśnie w pobliżu tego miejsca, jednak ten nieumarlak ma zły skrypt – jak go zaatakujesz, wszyscy wokół stają się wrodzy, więc kanalarze także. Wyjcie:
CreateCreature("SPJEAG")
CreateCreature("SPHURG")
Można też stworzyć zniszczony miecz.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Sir Aleksandrus


Wiek: 29
Posty: 72
Podziękowano 1 razy
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2005-06-06, 19:13   

Rzeczywiście mam DoS. Więc przy okazji wykryliśmy nowego buga modowego. Trzeba to gdzieś zapisać, żeby jakiś młody twórca mógł to naprawić.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-06-06, 19:25   

Kto wykrył, to wykrył...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Sir Aleksandrus


Wiek: 29
Posty: 72
Podziękowano 1 razy
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2005-06-06, 19:35   

Dobra nic sobie nie imputuje. Ale mam malutki udzialik. W końcu to ja miałem problem.

Nie mam nerwów do bugów. Ze złości zabiłem Pai'Na i mam spokój. :twisted:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Dead 
Bibliotekarz
Follower of Satan


Wiek: 29
Posty: 670
Podziękowania: 27/63
Wysłany: 2005-06-18, 22:52   

Mając Valygara na pokładzie, spotkałem Sunę w w Dokach, która trochę pokrzyczała, że nie powinien ze mną podróżować, po czym se poszła.
Gdzie ona se poszła, kiedy powinna wrócić lub gdzie mam jej szukać?
_________________
Tawerna Bibliotekarzy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-06-19, 00:04   

Spotkasz ją w Czarowięzach (Valygar must go on), to będzie ostatnie (raczej) spotkanie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Dead 
Bibliotekarz
Follower of Satan


Wiek: 29
Posty: 670
Podziękowania: 27/63
Wysłany: 2005-06-19, 10:02   

:o
Hmm, dziwne.
Żyłem z przekonaniem, że ona jest przyłączalnym do drużyny NPCem :oops:
No to muszę kimś zapełnić trzymaną dla niej lukę... może Cerndem..? Ehh :(
_________________
Tawerna Bibliotekarzy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Hélegorn 
Beholder


Posty: 147
Podziękowania: 1/1
Skąd: z BGiF-u (RIP)
Wysłany: 2005-07-12, 23:34   

Kinski napisał/a:
– Gorje Ciemne Wzgórze i rozszerzone zadanie z Illitem. Teraz będzie więcej zachodu ze zdobyciem rudy. Podczas rozmowy z Ungerem, okaże sie, że ruda illitu jest w posiadaniu jego brata – Gorje, który przebywa w Ruinach Swiątyni (Wzgórza Umar), dopiero od niego dowiemy się, co się stało z illitem. Miejsce pobytu brata pokazane na screenie! Też nie warto instalować tego komponentu, bo często dzieje się tak, że Gorje nie pokazuje się w odpowiednim miejscu.
Pfff, lipny ten komponent. Wcale się nie dziwię, że ten cały Gorje nie znalazł się w normalnym BG2, bo nie wiem, czemu miała służyć ta wycieczka do ruin świątyni... Chyba tylko zdenerwowaniu gracza...

Na dodatek jest coś nie tak z tłumaczeniem, w jednej rozmowie zamiast stosownej opcji dialogowej miałem...
Cytat:
1:- Poprawione imiona bohaterów
:D
_________________
...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sir Aleksandrus


Wiek: 29
Posty: 72
Podziękowano 1 razy
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2005-07-13, 08:41   

Rzeczywiście za dużo biegania, zawsze łatwiej było i może troche to wkurzające, ale teksty panów krasnoludów są naprawde bombowe. Mod oceniam całkiem dobrze, choć jest nieźle zabugowany.
_________________
Życie to siła.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-07-13, 13:42   

Cytat:
Na dodatek jest coś nie tak z tłumaczeniem, w jednej rozmowie zamiast stosownej opcji dialogowej miałem...

Z tym problemem proszę zwrócić się do tłumacza, bo to jego sprawka...
Cytat:
Mod oceniam całkiem dobrze, choć jest nieźle zabugowany

Mylisz się, mod jest właśnie dość dopracowany, na ogół problemy występują raczej tylko z Gorje (niezbyt trafnie wybrana lokalizacja krasnoluda, żeby nie powiedzieć tragiczna...), jedynym zastrzeżeniem może być to, że brakuje zadania związanego z Haer'dalisem i Quatarisem czy z soczewkami do Rhyn Lathorn...
Jest to jeden z najlepszych modów, o bardzo wyraźnym założeniu i świetnym wykonaniu. Domniemane bugi są wynikiem głównie ludzkiej (naszej) niewiedzy...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Sir Aleksandrus


Wiek: 29
Posty: 72
Podziękowano 1 razy
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2005-07-13, 14:50   

Soczewki do Rhyn Lathorn, tego nie słyszałem? O co w tym chodzi?
_________________
Życie to siła.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kynio

Wiek: 35
Posty: 8
Podziękował 2 razy
Wysłany: 2006-01-26, 12:23   

Ja mam pytanie. Gdzie dokładnie w Miedzianym Diademie jest ta łowczyni od Valygara?? Szukałem wszędnie i nie mogę znaleźć.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group