Poprzedni temat «» Następny temat
Unfinished Business - pytania i porady
Autor Wiadomość
maciej_KO 


Posty: 219
Skąd: Stolica
Wysłany: 2005-05-13, 11:21   Unfinished Business - pytania i porady

Gram z UB i stwierdziłem że taki temat może być dobry bo sam mam parę pytań...
Porwanie Boo... no to jest jasne ;) ale np zdziwiłem sie mocno jak chciałem załatwić sobie ilit czy jak tam sie ten metal nazywa :] poszedłem oczywiście do tego krasnala a tu zonk nie wysyła mnie do Neba tylko do jakiegoś kuzyna/siostrzeńca (juz nie pamiętam). Pokazała sie też wtedy lokacja ze smokiem cienia od razu tam nie poszedłem bo polazłbym na pewną śmierć ale teraz wypasiony w exp i uzbrojony po zęby poszedłem... Mazzy wyzwoliłem, smoka ubiłem, ołtarz rozwaliłem ale krasnala żadnego nie spotkałem :/ więc pierwsze pytanie gdzie ta mała cholera z ilitem sie ukrywa (wakiere chce sobie wzmocnić) drugie pytanie: lubie zabijać Neba bo ma fajny scyzor :D ale co z Nebem będzie czy UB go kasuje totalnie? :cry:

OK i czy ktoś mógłby pokrótce napisać jakie komponenty dodaje UB... najlepiej wszystkie :>
_________________
"...dialektyka i wogóle wszytko co nam przeszkadza spokojnie leżeć na słońcu, trzymając ręce na piersiach panienek i patrzeć na chmury typu cumulus w kolorze białym, natomiast niebo jest przy tym niebieskie"
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-10-21, 20:16, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lara
Przyjaciel Klanu
Aen Saevherne


Wiek: 40
Posty: 420
Skąd: z Gdyni
Wysłany: 2005-05-13, 12:45   

Aiglon na BGiFie odnośnie kuzyna/siostrzeńca napisał/a:
Ruiny swiatyni - za tym pimieszczeniem z lawa po prawej stornie (tam gdzie nieumarlaki byly:)


____

EDIT do postu poniżej: miał wyjaśniać gdzie jest ta 'mała cholera z ilitem'. A skoro jest to błędna podpowiedź, to masz rację. ;)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Lara 2005-05-13, 13:31, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Shinigami
Zasłużony
Bóg Śmierci


Posty: 554
Podziękowano 10 razy
Wysłany: 2005-05-13, 13:14   

Cytat:
więc pierwsze pytanie gdzie ta mała cholera z ilitem sie ukrywa

Stoi tam gdzie posąg Amaunatora. Jełsi mamy romans to wkładamy tam nasza lubę. Normalnie jest tam kosciane coś.
Cytat:
ale co z Nebem będzie czy UB go kasuje totalnie

Jak uwolnisz brata to wtedy ten krasnolud mówi ci że illit ma Neb i wszystko toczy się totalnie.

Cytat:
OK i czy ktoś mógłby pokrótce napisać jakie komponenty dodaje UB... najlepiej wszystkie

Przeczytaj readme :).

Edit: Lara ten post nic niewyjaśnia.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-05-14, 16:17   

Opisałem te mod, ale nie do końca, choć nawet chyba polski ReadMe nie wyjaśnia wszystkiego. Przy opisie zadania Porwania Boo częściowo tłumaczyłem dialogi z angielskiego (a nie znałem go za dobrze wtedy). Obecna wersja jest 14, opis dotyczy jeszcze 11 czy 12.

Unfinished Business

Autorzy: Icelus, Barren Fischa i Cliffette (Wendy Yung)

Forum UB: http://forums.pocketplane.net/index.php?board=19.0
Strona www: http://www.pocketplane.net/ub

Jest to dość duży i ciekawy mod na WeiDU przeznaczony do SoA. Przywraca część zadań, przedmiotów i spotkań z gry, które przed oficjalną premierą zostały usunięte, co sprawiło, że niektóre zadania miały niejako „ślepe zakończenie”. Jest raczej kompatybilny z innymi dodatkami WeiDU, powinny być zainstalowane ostatnie oficjalne poprawki, preferowane są też poprawki Baldurasha. ToB nie jest konieczny. Co oferuje.

– Porwanie Boo (Cliffette – Wendy Yung). Minsc jest jednym z niewielu NPC, którzy nie posiadają własnego zadania. Autor komponentu postanowił to zmienić. Użyto m.in. oryginalnych dialogów Davida Gaidera. Na czym polega zadanie? Jak sam tytuł komponentu mówi, Boo zostaje porwany, naszym (i Minsca) zadaniem), będzie go odnaleźć. Zadanie rozpoczyna się w 2 dni po tym, jak pierwszy raz wejdziemy do Doków. Po tym czasie Minsc zagada do nas i okaże się, że brakuje jego chomika, powie nam też, że ostatni raz widział go właśnie w Dokach, dokąd powinniśmy się udać. Należy to zrobić jak najszybciej, bo w tym czasie Minsc jest osłabiony, a jego siła spada do 10, dodatkowo jak będziemy zwlekać Minsc może się odłączyć od drużyny, a jeśli do tego dojdzie, nigdy już nie ujrzymy naszego łowcy, który wyruszy na poszukiwanie Boo. Idziemy do Doków, przed Morską Zdobyczą powinien stać mały chłopczyk – Billy, to on właśnie ukradł Boo (a potem sprzedał za 1 złocisza, he, he). Radzę teraz zapisać grę. Od naszych odpowiedzi i charakteru będzie zależało czy odzyskamy chomika. Malec ucieknie do środka, idziemy więc za nim. Wewnątrz tawerny spotkamy 4 nowe postacie – Delaga, Stena, Vivicka i Efofra, rozmawiamy z nimi, ale nie dopuszczamy do walki (albo i dopuszczamy, he, he), płacimy 50-200 sztuk złota (nie ma co się targować, bo możemy nie odzyskać Boo), albo wyzywamy (postać gł. lub Minsc) jednego z nich na pojedynek, powinniśmy się dowiedzieć – co powie sam Billy – że chomik jest teraz w posiadaniu Smethy'ego, zostaniemy przeteleportowani do nowego pomieszczenia – coś jakby Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami czy sklep zoologiczny, które prowadzi Smethy. Znów wszystko zależy od naszego charakteru i odpowiednio poprowdzonej rozmowy. Okaże się, że Billy sprzedał Boo Smethy'emu za 1 sztukę złota (takiego Miniaturowego Kosmicznego Olbrzyma, za 1 złotówkę!?). Możemy już teraz odzyskać chomika, jednak to chyba nie będzie ten sam Boo (przestraszył się biedaczek wrzasków Minsca i posiwiał), a Minsc da sobie wmówić, że to Boo, tylko trochę inny... Robimy inaczej, hamujemy zapędy Minsca do siłowego rozstrzygnięcia sprawy i kupujemy (niekoniecznie) informację (jak zwykle – nic, tylko płać i przekupuj) o chomiku. Smethy powie nam, że teraz Boo jest w rękach Eleanya'y De'Lyl, ktorą możemy spotkać w Dzielnicy Rządowej w Parku (naprzeciwko domu Keldorna stoi kobieta-mag). Jeśli nieodpowiednio poprowadzimy rozmowę, Smethy się wkurzy i nie będzie chciał z nami rozmawiać, jak go zaatakujemy (zabić za bardzo się nie da, chyba że metodą: TS + Zmiana kształtu/Pożryj mózg, ale skąd takie czary weźmiemy przed 4 rozdziałem) to zostaniemy przeniesieni i zakończymy zadanie. Cóż, zostajemy przeniesiemy do Dzielnicy, idziemy i rozmawiamy z Eleanya'ą (trzeba podejść blisko a dialog sam się rozpocznie), okaże się, że faktycznie ma ona naszegop chomika, jednak nie chce się z nim rozstawać (zoofilka jakaś czy co...), jednak odda nam chomika, jak odpowiemy na jej 3 pytania-zagadki, zgadzamy się, ona zadaje 3 zagadki (odpowiedzi: 1. "Noise", 2. "Cabbage", 3. "Any stone"). Możemy też sprawę rozwiązać siłowo, magiczka przyzwie do pomocy kilku swoich kolesi (nic specjalnego, kilku kuszników w płytówkach; jej samej nie zabijemy, podobnie jak Smethy'ego)), rzuci trochę czarów i tyle. Powinni się też pojawić Zakapturzeni czarodzieje, którzy jednak nic jej zrobią, bo okaże się, że Ela zapłaciła już licencję. Jak ich pokonamy, podejdzie do nas i odda nam chomika. Za pomyślne wykonanie zadania powinniśmy uzyskać 20 tys. PD, jakąś statuetkę (chodzi chyba o Boo?) i klejnot, a co ciekawsze siła Misca wzrośnie do 19! Ogólnie są dwie drogi zakończenia zadania: dobra i zła, musimy uważać, co odpowiadamy i jak rozmawiamy, bo jeśli coś źle nam pójdzie, nie dość, że nie odzyskamy chomika, to Minsc może stwierdzić, że nie jesteśmy jego przyjacielem i się odłączy. Co jeszcze, jak wybierzemy bardzo złą drogą i mamy w drużynie Aerie, może się ona odłączyć od grupy, chociaż u mnie nie chciała się odłączyć, może tak się dzie3je jak Aerie staje się wiedźmą Minsca. Niektórzy NPC wprowadzają dodatkowe ciekawe pogaduszki do tego zadania – Aerie, Edwin, a szczególnie Edwina (co jest trochę trudne do wykonania i musimy kombinować z czasem i odłączaniem Minsca, na wykonanie zadania mamy 2 dni, albo odłączamy Minsca przed wejściem do Doków i z powrotem go przyłączamy), niby Nalia też ma coś komentować, ale jakoś siedziała cicho i się nie odzywała, natomiast najwięcej do powiedzenia miał krwisty krasnolud, czyli Korgan. Jak nie znamy angielskiego, to i tak niewiele rozumiemy, bo Rikluanim nie dokończył tłumaczenia, akurat tylko tego komponentu...

– Przywrócenie relacji między Suna Seni i Valygarem Corthalą. Teraz, żeby odnaleźć Vala na zlecenie Tolgierasa, musimy porozmawiać z jego sługą (w domu w Dokach), który odeśle nas do Suna Seni (Pod Miedzianym Diademem), podczas rozmowy z nią okaże się, że Valygar i Sunia byli niegdyś kochankami. I tyle, teraz dopiero zastaniemy Valygara w jego chatce na Wzgórzach Umar. Jak powrócimy do miasta, spotkamy Sunię Się, która rozstanie się na dobre z Valem. Nie warto instalować tego komponentu, bo nie zdobędziemy Miecza Arbane’a.

– Kalah i jego stracone marzenia/życzenia (Andyr). Po wyjściu z cyrku po jego uratowaniu, podejdzie do nas mała dziewczynka Myara, która opowie nam historię Kalaha i jego tajemniczej mocy. Okaże się, że kupił on tajemniczą lampę od kupca i stał się posiadaczem dżina, który spełniał jego życzenia. Dostajemy ową lampę, a Myara odsyła nas do tegoż kupca – Jafira, który przebywa w gospodzie w Bramach miasta Pod krzywym Żurawiem. Podążamy do spelunki (tylko spanie na sianie), idziemy na pięterko (ale nie po to, o czym myślicie) i rozmawiamy z Jafirem, który okaże się złym demonem – rakshasą, atakujemy lub dogadujemy się z nim (kasa, kasa!) i odzyskujemy lampę z dżinem. Używamy lampy, pojawia się geniusz, który oznajmia nam, ze jesteśmy jego nowym panem i może spełnić nasze 1 życzenie, w zależności co zrobimy coś się stanie, niektórych życzeń nie będzie mógł spełnić (Imoen, Irenikus). Możemy np. odkupić duszę Kalaha, albo uwolnić dżina od służby u demona, lub też życzyć sobie, żeby Jafir marnie zginął w męczarniach...

– Kot i myszka, Bodhi gania nas po Czarowięzach (Ghreyfain). Podczas pobytu w Czarowięzach (w "labiryncie" pod Przytułkiem), co jakiś czas będziemy spotykać Bodhi z kilkoma Upiornymi wojownikami i wampirami, trzeba ich pokonać. Liczba, częstość i poziom trudności walki zależy od doświadczenia i poziomu postaci. Ochrona przed pociskami i negatywną energią powinna pomóc.

– Gorje Ciemne Wzgórze i rozszerzone zadanie z Illitem. Teraz będzie więcej zachodu ze zdobyciem rudy. Podczas rozmowy z Ungerem, okaże sie, że ruda illitu jest w posiadaniu jego brata – Gorje, który przebywa w Ruinach Swiątyni (Wzgórza Umar), dopiero od niego dowiemy się, co się stało z illitem. Miejsce pobytu brata pokazane na screenie! Też nie warto instalować tego komponentu, bo często dzieje się tak, że Gorje nie pokazuje się w odpowiednim miejscu.

– Zadanie z Pai'Na i Zgubą pająka. Teraz wprowadzono pierwotne rozwiązanie dla tego spotkania, nie musimy zabijać Pai'Na i pająków, a możemy jej pomóc. Podczas rozmowy okaże się, że stworzyła sobie tutaj sanktuarium dla ośmionogów, jednak źli ludzie nadal tępią jej ukochane pajączki. Cóż mamy robić, zgadzamy się jej pomóc i przynieść miecz, który jest szczególnie groźny dla pająków, czyli Zgubę pająka. Idziemy do Dzielnicy Świątyń i wchodzimy do Kanałów, w Zachodniej części spotykamy dwóch kanalarzy – Hurgę i Jaegera, odkupujemy miecz za 75-500 sztuk złota i wracamy, miecz został zniszczony, co ucieszy Pai’Na, a za zadanie otrzymamy Sakwę z materiału, ciekawą pajęczą różdżkę, która wypuszcza pajęczynę (rzut obronny z modyfikatorem -5, albo unieruchomienie ofiary), posiada tylko 10 ładunków, a warta jest 45 tys. złociszy.

– Odnowiona karczma "Pod Krzywym Żurawiem" w Bramach miasta. Teraz wątek romansu Aulavy-Tiiro jest rozwinięty. Jak wchodzimy pierwszy raz do gospody zagaduje nas Rilmi i opowiada o nieszczęśliwej miłości dwojga złodziejaszków Aulavie i Tiiro, możemy wysłuchać co ma do powiedzenia, albo go zignorować. Wchodzimy [po schodach na pierwsze piętro, spotykamy rzeczoną parkę, podczas rozmowy możemy ich namówić, żeby się rozeszli, albo żeby znowu byli ze sobą razem, jako że miłość jest najważniejsza. Po pewnym czasie, jak wrócimy do gospody znów spotkamy Rilmiego, który powie, że dobrze nie jest, a nawet gorzej, jest źle – para złodziejaszków naprawdę się rozbestwiła i robiła brzydkie rzeczy, m.in. spalili stodołę Mauna itp. Występki, dostajemy –1 do reputacji. Wchodzimy na górę i dowiadujemy się wszystkiego, zabijamy kochanków, gdyż śmieli podnieść rękę na Dziecię Bhaala. Dodatkowo możemy zagrać na pieniądze u Carminy od koła i Andrew od Kości.

– Odnowione spotkania. Wprowadza lub modyfikuje spotkania z nowymi przeciwnikami lub postaciami. W Slumsach pojawia się dwóch nowych bandytów, którzy chcą nas okraść – nic specjalnego. Wprowadza nowego potwora – Ogara piekieł, którego spotkać możemy dwukrotnie – raz w Kuli sfer, drugi raz w drodze do Kultu Niewidzącego Oka. Inne spotkanie będzie uzależnione od naszej reputacji i miejsca, jak pojawimy się w Dokach, a nasza reputacja nie będzie za specjalnie wysoka (znaczy się byliśmy źli i brzydko się bawiliśmy, więc gdzieś tak ok. 4-5 pkt.), to pojawi się Złodziej Cienia, który wyjaśni nam, że w Dokach nie ma dla nas miejsca, bo to oni decydują kto może przekraczać niektóre granice. Jeśli go zlekceważymy i nadal będziemy dokowali, pojawi się grupka Złodziei Cienia, która nas zaatakuje (kilku złodziei, wojowników i mag, ten ostatni całkiem dobry i trzeba na niego uważać – Wyłom, ogólnie – Ochrona przed zwykłymi broniami i po krzyku), sytuacja będzie się powtarzać co kilka godzin, aż do momentu, jak zwiększymy reputację (więc można nabić naprawdę sporo PD!). W nocy powinniśmy spotkać też nową potyczkę Złodziei Cienia z wampirami – Arkanis Gath, Ryokoi i Złodziej Cienia będą walczyć z 6 wampirami, usłyszymy też ciekawy tekścik Arkanisa, a jak zdążymy zabić Ryokoi to zdobędziemy katanę +2. Najciekawszym spotkaniem jest jednak spotkanie tajemniczego Greyhanda w drodze do Przytułku (jeśli mamy Minsca w drużynie, a wejście do Przytułku załatwi nam Desharik ze względu na "żółte papiery", ominie nas to spotkanie, jednak w drodze powrotnej powinniśmy na nie natrafić), który wyjaśni nam, że chce się zemścić na Irenikusie. Bez walki się nie obejdzie, nawet jeśli będziemy dążyli do niesiłowego rozwiązania. Mściciel pozostawi dość ciekawą zabawkę, którą może się przydać (Taragarth +1, miecz półtoraręczny, 50 % odporności na ogień i Niewykrywalnść).

– Artemis Entreri w krypcie Bodhi. Złodziej pojawia się w rozdziale 6, kiedy musimy stoczyć decydującą walkę z Bodhi. Pozostawia m.in. sztylet Pożeracz dusz +4...

– Poprawione stwory Xzara. Teraz w Domu Prebeka, czyli Laboratorium Xzara nie będzie goblinów, Xzar jest przecież nekromantą, toteż zamiast tych banalnych stworków pojawi się 2 ghastów i golem z ciała, jak to było w oryginale...

– Odnowiona walka z Irenikusem w Piekle (SimDing0). Komponent ten przywraca niektóre aspekty walki finałowej z Irenikusem, dodano mu niektóre demoniczne zdolności i poprawiono sobowtóry, komponent ten czyni walkę trochę trudniejszą, jednak i tak nie ma co porównywać go do komponentu z Tacticsa...

– Poprawiony Gorf Miażdżyciel (Gebhard Blucher). W sumie poprawiono kilka mniejszych rzeczy, skrypt Gorfa oraz drobne poprawki do zadania Mazzy z Gorfem.

– Przywrócone przedmioty. Dodaje kilka rzeczy/przedmiotów z BG 1 i dodaje kilka nowych.

– Oryginalny portret Yoshimo. Przed premierą gry, zmieniono portret Yoshiego, ten komponent przywraca oryginalny portret, który wygląda bardziej „klimatycznie”:

– Oryginalny portret Anomena. Kilka poprawek, Anomen wygląda na nieco starszego i surowszego/poważniejszego, kilka drobnych, niezauważalnych prawie zmian, i tak nadal jest idiotą.

– Przywrócone portrety NPC. Przywrócono portrety kilku NPC z BG 1, naszych niedawnych (albo i nie) znajomych: Faldorn, Coran i Safana, Xzar, Garrick, Tiax, Quayle.

– Poprawione skrypty i pliki BAM. Komponent przywraca i poprawia ikony w ekwipunku dla chowańców, przywraca klonowi z Lochów Irenikusa awatar Ellesime Niektórym istotom poprawiono skrypty zachowań, które wcześniej były wadliwe.

– Poprawione nazwy postaci. Wprowadza kilka drobnych zmian do nazw charakterów niektórych postaci: Korgan's old cohort; Derrick, the ranger; Malaaq, the genie; Hendron, Lady Delcia's Guard; Maheer, the Blacksmith; Hannah, the Circus attendant; and Lellyn, Mazzy's fallen compatriot.

– Przywrócenie kilku dialogów. Dadaje kilka dialogów, podczas rozprawy z niziołkami w Kuli sfer (różne gadki o wyżeraniu mózgu i robieniu dziur w głowie), a także komentarz Anomena do śmierci Ajantisa.

– Przywrócenie Mocy Bhaala.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Shinigami
Zasłużony
Bóg Śmierci


Posty: 554
Podziękowano 10 razy
Wysłany: 2005-05-14, 16:47   

Cytat:
– Artemis Entreri w krypcie Bodhi. Złodziej pojawia się w rozdziale 6, kiedy musimy stoczyć decydującą walkę z Bodhi. Pozostawia m.in. sztylet Pożeracz dusz +4...

Pojawia się już w 3 a potem w 6 jakiś bug chyba.
Cytat:
– Przywrócenie Mocy Bhaala.


To mi chyba niezadziałało bo nei maiłem żadnych specjalnych dodatkowych mocy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-05-14, 17:10   

Tekst pisałem dawno i wymaga poprawek. Ertemis pojawia się i w 3 i w 6 rozdziale.
Moce Bhaala dotyczą chyba Tronu Bhaala.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Hélegorn 
Beholder


Posty: 147
Podziękowania: 1/1
Skąd: z BGiF-u (RIP)
Wysłany: 2005-05-17, 23:36   

Kinski napisał/a:
Porwanie Boo (...) niby Nalia też ma coś komentować, ale jakoś siedziała cicho i się nie odzywała
U mnie się odzywała i tradycyjnie nie miała niczego ciekawego do powiedzenia. :P

Hm, nawet nie zauważyłem, że Minsc bez Boo ma inny portret. :) Również w przypadku zdobycia innego chomika portret się zmienia (ale tego akurat zauważyć nie mogłem).
Cytat:
geniusz, który oznajmia nam, ze jesteśmy jego nowym panem i może spełnić nasze 1 życzenie, w zależności co zrobimy coś się stanie, niektórych życzeń nie będzie mógł spełnić (Imoen, Irenikus).
Imoen może nam sprowadzić. :D
Cytat:
Możemy np. odkupić duszę Kalaha, albo uwolnić dżina od służby u demona, lub też życzyć sobie, żeby Jafir marnie zginął w męczarniach...
Albo wybrać jedno z życzeń, do których mamy dostęp dzięki czarowi Życzenie (albo Ograniczone życzenie, nie pamiętam).
Cytat:
Przywrócenie relacji między Suna Seni i Valygarem Corthalą. (...) Nie warto instalować tego komponentu, bo nie zdobędziemy Miecza Arbane’a.
Dziwne, ja mam ten komponent i miecz zdobyłem tak samo, jak zawsze...
Cytat:
Zadanie z Pai'Na i Zgubą pająka (...) odkupujemy miecz za 75-500 sztuk złota
Ja się targowałem, chyba mi go oddali za 50 sztuk złota. :)
_________________
...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Komcio 
Zasłużony


Wiek: 108
Posty: 658
Wysłany: 2005-05-18, 05:33   

Cytat:
czarowi Życzenie (albo Ograniczone życzenie, nie pamiętam).

Prawie na pewno ograniczone.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-05-18, 13:11   

Cytat:
Imoen może nam sprowadzić.

Może, może, ale nie "tę" Imoen...
Cytat:
Albo wybrać jedno z życzeń, do których mamy dostęp dzięki czarowi Życzenie (albo Ograniczone życzenie, nie pamiętam).

Cytat:
Prawie na pewno ograniczone.

Właściwie jest to coś pośredniego miedzy Życzeniem a Ograniczonym życzeniem, jednak bardziej skłania się ku Ograniczonemu, opcjie zostały dość zmodyfikowane, najwięcej zależy od naszej inteligencji i mądrości.
Cytat:
Możemy np. odkupić duszę Kalaha, albo uwolnić dżina od służby u demona, lub też życzyć sobie, żeby Jafir marnie zginął w męczarniach...

Jeśli nasza mądrość i inteligencja są niższe od pewnych wartości skutki będą odwrotne.
Cytat:
Dziwne, ja mam ten komponent i miecz zdobyłem tak samo, jak zawsze...

Zależy, jak zabijesz Sunię, to miecz zdobędziesz, pierwotnie pojawiała się w jednenym z "encounerów" w mieście, przed Rozdziałem 3. Teraz nieco się to zmnieniło, bo doszły interakcje z Valygarem w w Przytułku oraz wcześniej w jednym z ich spotkań, ostatecznie miecz zdobywamy w Przytułku po śmierci Suni (analogia z Yoshimo –> Geas).

Co do samego tłumaczenia.

Cytat:

Spolszczenie Damiana jest pełne
...i z błędami.
Cytat:
Suna Seni - Jest coś w czym mogę ci pomóc, nią?
Razz W innym miejscu też na takiego kwiatka się nadziałem...


Co do tych "nią", to powstały one automatycznie, gra wykorzystuje tzw. "Dialogue tokens", częste powtarzające się zwroty w dialogach:
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=914

Tłumaczenie mogłoby być lepsze, niektóre fragmenty mają dziwne konstrukcje zdaniowe czy błędy stylistyczne.

Cytat:
Ertemis pojawia się i w 3 i w 6 rozdziale

Jednak powinien pojawić się w Rozdziale 6 (szczególnie wrażliwy jest na punkcie Drizzta...), więc jak pojawia się w 3, to bug.

Cytat:
Również w przypadku zdobycia innego chomika portret się zmienia

Ikonka chomika, nie portret Minsca (oczywiście portret Minsca się zmienia, ale nie zmienia się w przypadku zdobycia oszukańczego chomika, po prostu jeden Minsc ma chomika na portrecie, po jego stracie go nie ma)..
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-10-21, 20:13, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Hélegorn 
Beholder


Posty: 147
Podziękowania: 1/1
Skąd: z BGiF-u (RIP)
Wysłany: 2005-05-18, 13:26   

Ale w "Override" jest portret Minsca z szarym chomikiem.
Kinski napisał/a:
Co do tych "nią", to powstały one automatycznie, gra wykorzystuje tzw. "Dialogue tokens"
Wiem, pewnie by wystarczyło dać <PRO_LADYLORD> zamiast <PRO_SIRMAAM>... :roll:
Cytat:
Zależy, jak zabijesz Sunię, to miecz zdobędziesz, pierwotnie pojawiała się w jednenym z "encounerów" w mieście, przed Rozdziałem 3. Teraz nieco się to zmnieniło, bo doszły interakcje z Valygarem w w Przytułku oraz wcześniej w jednym z ich spotkań, ostatecznie miecz zdobywamy w Przytułku po śmierci Suni (analogia z Yoshimo –> Geas).
Ja jej nie zabiłem (sterczy dalej w PMD), a miecz zdobyłem w wyniku napaści na mnie podczas przechodzenia z dzielnicy do dzielnicy.

Czyli teraz będę mógł mieć dwa takie miecze?
Cytat:
Może, może, ale nie "tę" Imoen...
Nie można mieć wszystkiego. :P
_________________
...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-05-18, 13:37   

Cytat:
Ja jej nie zabiłem (sterczy dalej w PMD), a miecz zdobyłem w wyniku napaści na mnie podczas przechodzenia z dzielnicy do dzielnicy.

Wg mnie bug, pamiętam, że nie powinno jej być w drużynie z Eldarinem i resztą, jeśli była, możesz mieć dwa miecze, z czego jeśli pliki zostały odpowiednio podmienione (miecza), to oba będą +3 (, pierwotnie +2; i zachowają stare właściwości, z czego Damian nie przetłumaczył, że daje też odporność na ogłuszenie, jak jest w angielskiej wersji).
Cytat:
Ale w "Override" jest portret Minsca z szarym chomikiem.

Właściwie tak, ale kłamstwo się wyda i Minsc nie będzie tym faktem bynajmniej zadowolony (może boleć, albo i nie)...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
maciej_KO 


Posty: 219
Skąd: Stolica
Wysłany: 2005-05-18, 14:30   

1. A ja jak po sznurku zostałem doprowadzony do prawdziwego chomika a poza tym w nagrodę dostałem licencję na za... czarowanie :]
2. Niestety kuzyn Ungara się nie pojawił, wezwałem go więc kodami, pogadałem potem do Miedzianego, stali sobie obaj Ungar i Gogje ale "nie mieli mi nic do powiedzenia"... coż, poszedłem do domku Neba wezwałem go kodami i zabiłem, co prawda dusz dzieci nie uratowałem ale zdobyłem Ilit, scyzor i głowę 8)
3. Miecz zdobyłem standardowo, tak jak Helegorn, a Sunia stała w Miedzianym i poprosiła żebym przekazał Valygarowi ze go kocha czy coś w tym stylu
_________________
"...dialektyka i wogóle wszytko co nam przeszkadza spokojnie leżeć na słońcu, trzymając ręce na piersiach panienek i patrzeć na chmury typu cumulus w kolorze białym, natomiast niebo jest przy tym niebieskie"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Hélegorn 
Beholder


Posty: 147
Podziękowania: 1/1
Skąd: z BGiF-u (RIP)
Wysłany: 2005-05-19, 11:25   

maciej_KO napisał/a:
1. A ja jak po sznurku zostałem doprowadzony do prawdziwego chomika
No właśnie, coś zbyt łatwy ten quest...
Cytat:
a poza tym w nagrodę dostałem licencję na za... czarowanie :]
Ja ją wcześniej wykupiłem. :sciana: Zakapturzeni mówili coś o zwrocie kosztów (częściowym!), ale chyba żadnego złota nie dostałem...
_________________
...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sir Aleksandrus


Wiek: 29
Posty: 72
Podziękowano 1 razy
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2005-06-05, 16:18   Pai'Na i Zguba Pająka Z UB

Mam problem z zadaniem z Pai'Na i Zgubą pająka. Byłem w kanałach zanim dostałem od niej tego questa. Spotkałem tych kolesiów od których miałem kupić ten miecz. Chłopaki z miejsca mnie zaatakowali. Zabiłem ich, lecz nie mieli ze soba Zguby Pająka. Czy to jakis bug? Co mam teraz zrobić? Mam 13 wersje UB. :cry:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Hélegorn 
Beholder


Posty: 147
Podziękowania: 1/1
Skąd: z BGiF-u (RIP)
Wysłany: 2005-06-05, 17:10   

Może to nie była ta grupa? Spotkałeś ich w północnej, czy zachodniej części kanałów?
_________________
...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group