Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II] Forumowy quiz wiedzy
Autor Wiadomość
Solar
Zasłużony


Wiek: 18
Posty: 417
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2005-05-05, 11:58   

Bodhi - 91 000

Solar, dobra odpowiedź, zadawaj pytanie bo tłum się niecierpliwi ;)... - Komcio

_____________________________________________________________
Jak nazywa sie meżczyzna pogrzebany żywcem na cmentarzu(mamy szanse go uratowac)?

DOBRZE KOMCIO.... teraz Twoja kolej...
_________________
Cos sie zmieni...starsi muszą odejsc zeby zrobic miejsce młodym...
Ostatnio zmieniony przez Solar 2005-05-07, 16:03, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Komcio 
Zasłużony


Wiek: 108
Posty: 658
Wysłany: 2005-05-07, 15:59   

Tirdir i można go uratować ;)

no to pytanko

Wymień WSZYSTKIE czary maga/kapłana mogące zabezpieczyć przed "magicznym pociskiem"

edit:
Drekorig - Kilka uściśleń

Jak wspomniał Karanith, nie napisałeś o Tarczy, ja zaś od siebie dodam, że zmiana kształtu z 9. poziomu -> Żelazny golem blokuje magiczne pociski.

Poza tym
Cytat:

OCHRONA PRZED MAGICZNĄ ENERGIĄ

Poziom: 6
Zasięg: dotyk
Czas trwania: 1 tura/poziom
Czas rzucenia: 6
Obszar działania: 1 istota
Rzut obronny: brak
OPIS: Rzucenie tego czaru daje 100% odporności na wszelkie ataki oparte na magii, takie jak magiczne pociski czy Plugawy Uwiąd Abi Dhalzima. Ochrona działa przez czas działania czaru lub do chwili gdy zostanie rozproszona.



Ponadto: Zwodniczy sobowtór, Mamidło, Projekcja duplikatu. nie chronią postaci (projekcja i zwodniczy dają niewidzialność, wiec ewentualnie można podciągnąć pod ochronę, ale mamidło?)

Nie mniej, zaliczam odpowiedź i usuwam posty nie na temat.
Ostatnio zmieniony przez Komcio 2005-05-08, 15:05, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Drekorig


Wiek: 28
Posty: 136
Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-05-08, 13:01   

Mag: Mniejsze odchylenie czaru, Odchylenie czaru, Mniejsze odbicie czaru, Odbicie czaru, Klosz niewrażliwości mniejszej, Klosz niewrażliwości, Nienaruszalna sfera Otiluke`a, Niepodatność na czary (wywoływanie), Ochrona przed magiczną energią (ale tylko 50%), Ochrona przed energią (ale tylko 75%), Pułapka na czary.
Kapłan: Odporność na magię (ale tylko 2% na poziom rzucającego), Tarcza archonów.
Coś pominąłem?
Aha - no i wszystkie zaklęcia z gatunku niewidzialności: Niewidzialność, Ulepszona niewidzialność, Niewidzialność - promień 3 metry, Grupowa niewidzialność, Drzwi z cienia, Zwodniczy sobowtór, Mamidło, Projekcja duplikatu.
Ufff.... To chyba wszystko :wink:

Moja zagadka:
Jak się nazywa kumpel Rejieka Grabarza - czarodziej, który ucieka ci w dzielnicy mostów?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Solar
Zasłużony


Wiek: 18
Posty: 417
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2005-05-08, 14:03   

Vellin Dahn...

Dobrze Solar, pytaj ;) - Komcio

_____________________________________________________________
Ile dostajemy łącznie exp za misje Kangaxxa?

Kinski chodzilo mi o to ile zdobedziemy exp wykonując to zadanie/ten quest...
Znajcie łaske... bo chyba troche zablokowalem kolejke...
Poprawna odp. to 111 000 exp (Demi-55000, dwa lisze po 22000 i 4 minosie po 3000)
_________________
Cos sie zmieni...starsi muszą odejsc zeby zrobic miejsce młodym...
Ostatnio zmieniony przez Solar 2005-05-22, 12:16, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Drekorig


Wiek: 28
Posty: 136
Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-05-20, 13:00   

Tak jak w BG1 - od dłuższego czasu nie ma odpowiedzi. Mozę jakaś podpowiedź?
Wiem tylko, że za pokonanie dwóch liszów (a konkretniej zdobycie części ciała Kangaxxa) dostajemy po 22 000. Dodatkowo mamy 55 000 za zabicie Kangaxxa. Zapewne dostajemy coś za samo przyniesienie części do jego grobowca, ale niestety nie wiem, ile...

Nic nie dostajemy, tylko za zabicie, no i pierścionek, ale to po śmierci - Kinski.

Minotaury można ominąć, więc odpowiedź chyba można uznać (czy uznać je za integralną część zadania to kwestia sporna). Drekorig - twoja kolej. Zbędne posty usuwam... - Komcio'
__________________________________________________


Ok - Kim jest człowiek o imieniu Khellon?


__________________________________________________

Poprawka dla Revana - nie osłabić druidów (choć to jeden z efektów), ale raczej zatruć gaj sam w sobie (i tym samym osłabić druidów).
Dobrze - pytaj.
[Kurde - a ja myślałem, że trudne :)]

Przy zadawaniu pytania, wskazana edycja posta - Komcio
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Revan
Zasłużony


Wiek: 28
Posty: 306
Podziękowania: 1/2
Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-05-30, 10:23   

Dostajemy od niego siarkową truciznę, którą należy wlać do Świętej Chrzcielnicy Gaju Druidów, aby osłabić druidów.

------------------------------------------------------
edit do postu wyzej: o to mi chodzilo ;)

Ok, a więc ;) :

Jak zdobyć nieskończoną ilość Smoczych Hełmów (gdzie?, co?, jak?)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Jallil 
Silent Warrior

Wiek: 31
Posty: 402
Skąd: puf
Wysłany: 2005-06-01, 21:25   

W podziemiach Wichrowych włóczni, zaraz przed walką z Firkraagiem, jest studnia, z niej wyjmuje się smoczy hełm i atakuje nas Żywiołak powietrza, chyba trzeba go zabić i bezpośrednio po tym zapisać i tak można bez końca, ale nie jestem pewna także nie pytam :wink:
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Matheous 


Wiek: 27
Posty: 453
Podziękował 1 razy
Skąd: Bytek
Wysłany: 2005-06-01, 22:39   

Troszke inaczej... Chyba...
1.Wyciagamy helm
2.Pauza zanim sie pojawi zywiolak
3.Quick save(albo normal save:P)
4.Quick load(albo normal load:P)
5.I wyciagamy kolejne...
A, i lokacja. Wzgorza Wichrowych Wloczni, podziemia Firkraaga, pomieszczenie ze studnia i czyms w rodzaju mostku:P pamietam ze gdzies niedaleko stamtad jest golem^^
Dobrze? xP

Revan potwierdził tymi słowy
Cytat:
Matheous dobrze, jest tak jak mowisz :) Najpierw save, zanim pojawi się żywiołak.

Czyli twoja kolej Matheousie. - Komcio

Moje pytanko:
Ktora bron moze zadac nawet 1000+ obrazen?0]

@down-gut:) Zadajesz pytanie, Drekorig... 8)
_________________
For Ancelot,
The Ancient cross of war!
For the holy town of gods!
Gloria, gloria perpetua!
In this dawn of victory!
Ostatnio zmieniony przez Matheous 2005-06-03, 19:08, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Drekorig


Wiek: 28
Posty: 136
Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-06-03, 18:10   

Miecz długi - "Dzienna gwiazda"
Za pomocą miecza można rzucić "Promień słońca", który ma sznasę na automatyczne zniszczenie nieumarłego - zadając mu 1000+ obrażeń.

Nie zadaję następnego pytania, gdyż nie jestem pewien, czy o taką odpowiedź chodziło.

Raczej o taką. Te ponad 1000 pkt. obrażeń oznacza, że nieumarłemu nie udał się rzut obronny. Choć samo pytanie może być niejasne, bo obrażenia pochodzą od czaru, który można rzucać dzięki tej broni, jednak sam kapłan też może przecież go rzucić – Kinski.

______________________________________________________

Moje pytanie:
Po wyjściu z lochów pod przytułkiem, zjawa poddaje nas testom, umieszczając drużynę w róznych pomieszczeniach i zadając zagadki.
Wymień wszystkie pomieszczenia w tym teście (choć zwiedzenie wszystkich naraz nie jest możliwe) - nie licząc Komnaty Osądu.
______________________________________________________
Potwierdzenia/Zaprzeczenia odpowiedzi w edicie... - Komcio
Dobra - oto wszystkie komnaty:
1. Komnata łuczników (koboldy i gobliny)
2. Komnata grzybów (Mykonidy)
3. Komnata błotna (Otiag, mykonidy, mefity)
4. Komnata miażdżących ścian (wiadomo)
5. Pokój jadalny (wiadomo)
6. Komnata kraterów (żywiołak ziemi, umbrowy kolos, mefity)
7. Komnata ognia (żywiołaki, mefoty)
8. Komnata kałamarnic (sahuagini)
9. Komnata trolli (trolle)
10. No i komnata osądu.

Ciężko mi tutaj wyłonic zwycięzcę, więc niech zada pytanie kto chce - kto pierwszy, ten lepszy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lara
Przyjaciel Klanu
Aen Saevherne


Wiek: 40
Posty: 420
Skąd: z Gdyni
Wysłany: 2005-06-10, 11:07   

Hm... od razu mówię, że nie wiem, jak to wię konkretnie nazywa.

1. Takie miejsce z koboldami i goblinami, stoją na różnych podestach i strzelają do nas.
2. Takie miejsce z grzybami.
3. Pomieszczenie z trolami, gdzie możemy znaleść maczugę.
4. No i na końcu takie coś jak zrujnowany taras.

Więcej nie pamiętam
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Solar
Zasłużony


Wiek: 18
Posty: 417
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2005-06-10, 11:12   

Jest jescze komnata z panelem, komnata ogniowa, blotna
_________________
Cos sie zmieni...starsi muszą odejsc zeby zrobic miejsce młodym...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Thishen
Zasłużony


Wiek: 30
Posty: 426
Podziękowania: 1/5
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 2005-06-10, 15:49   

I taka komnata z dlugim stolem, co poddawani jestesmy zagadkom, chyba czterem.
To by chyba bylo wszystko.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lara
Przyjaciel Klanu
Aen Saevherne


Wiek: 40
Posty: 420
Skąd: z Gdyni
Wysłany: 2005-06-10, 17:04   

No to ja :]

Jak miała na imię matka Valygara i co się z nią stało?
------------------
Nie wiecie? :roll: Tylu specjalistów od BG2 i nie wiecie? :(



Ciekawe jak długo ten post przetrwa ataki anty-spamu...
W niezmienionej formie półgodziny Laro ;). Posty sklejam - Komcio, pierwsza linia anty-spamu

_____

EDIT do postu poniżej: Imię było inne.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Lara 2005-06-17, 21:33, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-06-17, 19:34   

Cytat:
Magda

Stała się liszem i Valygar musiał ją zabić.
Ostatnio zmieniony przez Kinski 2005-06-18, 14:00, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lara
Przyjaciel Klanu
Aen Saevherne


Wiek: 40
Posty: 420
Skąd: z Gdyni
Wysłany: 2005-06-18, 07:27   

Mała podpowiedź: idźcie z Valygarem do budynku Rady Sześciu i pogadajcie.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group