Poprzedni temat «» Następny temat
Shuri Ninja
Autor Wiadomość
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2009-09-17, 12:54   Shuri Ninja

Kolejny odcinek z serii Alvarez przedstawia... ;p

Nie ukrywam, że polowałem jakiś czas temu na tą podklasę - chciałem znaleźć jakąś sensowną podklasę dla Yoshimo i przydzielić ją za pomocą Level1npcs, ten Łowca nagród jest tragiczny, z Rogue Rebalancing trochę lepszy, ale generalnie i tak mi nie pasuje.

Cytat:
The Shuri Ninja are those trained by the Shurikai, an organisation of ninja assasins that operate across Kara-Tur. They are quick, deadly, masters of stealth and highly skilled in the use of oriental blades, hand thrown weapons and archery. It is guaranteed if one is marked by the Shurikai they will die that night. Their lethal skills have earned them the respect and intense hatred of Samurai and other rival ninja clans. Very few warriors have crossed blade with a shuri ninja and lived to tell the tale.

In spite of their dark origins many leave the Shurikai to follow their own paths at the cost of constantly watching their backs for the blades of former comrades. Their services are highly sought after by the western thief guilds if they make it to the western lands alive. None dare double cross them as entire guilds have met their deaths by a single shuri ninja. Due to the rarity of demi-humans in Kara-Tur only humans are trusted with the secrets of Shurikai Ninjutsu.

Advantages:
- 20% bonus to stealth
- +2 Bonus to dexterity
- At high levels they gain the fighter's special abilities.
- +1 THAC0 and damage every 4 levels
- +1 Bonus to AC every 5 levels
- Can specialise in katanas, scimitars, daggers, darts and short bows.
- Can place 2 points in single weapon style and 3 points in 2 weapon style

- As the Shuri Ninja increase in level they learn new deadly techniques to aid them in combat or asssasinations
* Level 5(Blue Belt) The shuri ninja learn to detect illusions using True sight twice a day
* Level 10(Purple Belt) They learn to strike at pressure points with their bare hands twice a day. Opponents get stunned unless they made a save.
* Level 15(Red Belt) They learn to maximise the damage they deal for a limited time once a day (kai). They gain another use every 10 levels
* Level 20(Brown Belt) They learn the monk's quivering palm which they can use once a day. Opponents will die from the blow unless a save is made. (The secret was stolen from an eastern monastry).
* Level 25(Black Belt) They learn to coat their weapons with poison once a day
* Level 30 They learn to strengthen their minds against all mental attacks once a day (Chaotin Commands). Their stealth increases by another 20%.
* Level 35(First Dan) Their skill in combat increases (+1 bonus THAC0). They can coat their weapons with poison once more a day.

Disadvantages:
- Can't set traps
- -2 penalty to strength, constitution and charisma
- Can only use katanas, scimitars, daggers, darts and bows
- Can't use '2-handed weapon' and 'sword and shield' style
- Can't dual class
- Can only be a Chaotic alignment
- Only humans can become Shuri Ninjas


Jak dobrze liczę, to na 40 poziomie ten złodziejaszek będzie miał bazowe TraK0 równe temu wojownika. Trochę lipa z atakami, bo co z tego, że może przydzielić 2* biegłości skoro i tak dodatkowych ataków z tej racji nie otrzyma (tak jak zawadiaka czy Haer'dalis z tymi swoimi krótkimi mieczykami), trzeba kombinować - rękawice niezwykłej specjalizacji, 2 bronie, buciki szybkości na nogach i te 3 ataki będą (Belma nie lubię ;).

Szkoda trochę UAI, ale i bez niego ekwipunek się znajdzie (Zbroja łuskowa Białego smoka!). Brak pułapek jest imho zaletą, bo już nie kuszą :razz: Gdyby tak tylko mógł dualować... ale z wojownikiem byłby z lekka przegięty, tyle, że bez duala większość punktów na umiejętności złodziejskie się zmarnuje, ogólnie jednoklasowy złodziej pod tym względem to totalna porażka.

Nie rozumiem do czego mu styl walki jedną bronią, przy broniach strzeleckich nie jest przecież brany pod uwagę, a przynajmniej tak mi się wydaje (tzn. jestem prawie pewien) ;p
Ciekawe tylko w jakim to stylu najpierw jest czarny pas, a dopiero potem 1 dan :hmm:
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Dark 
Akolita Tempusa


Wiek: 29
Posty: 992
Podziękowania: 28/58
Wysłany: 2009-09-18, 17:59   

Alvarez napisał/a:
buciki szybkości na nogach i te 3 ataki będą (Belma nie lubię ;).

Z UDP dochodzi Ci Szkarłatne ninja-to. Ma dodatkowy atak i jest bronią +3. Nie można nim zadać ciosu w plecki, ale jako druga broń nadaje się idealnie.

EDIT: No tak UAI to UDP :razz:

Większe młyńce rekompensują brak UDP, ponieważ jako łotrzyk, osiąga i tak o kilka poziomów więcej niż wojownik, ma więc też więcej specjalnych zdolności wysokiego poziomu.
_________________
http://baldur.cob-bg.pl/grafika/bg1/BG1.jpg
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
soq

Posty: 21
Wysłany: 2011-02-24, 14:02   SHURI NINJA

Na poczatek jako nowy uzytkownik chcialbym sie przedstawic a wiec siema :grin:
sprawa jest nastepujaca

Zacząłem grać solówke shurim. i mam jeden dosc powazny problem. wiadomo zlodziej ma mnoznik x5 przy sztyletowaniu. i tu sie zaczyna cyrk, jak zakladam jedna bron mnoznik spada o -1 jak zakladam do tego druga bron spada o -2 spotkal sie ktos z czyms takim??? probowalem reinstalacji itp nic nie pomaga
bede wdzieczny za jakakolwiek pomoc

EDIT
po drobnej pomocy poradzilem sobie. problemem okazalo sie to ze wczesniej mialem zainstalowanego moda d0twaek. nie chcial odinstalowac komponentu ze zmianami w ciosie w plecy mimo iz pisalo ze odinstalowal. musialem przeinstalowac baldura. moze komus sie przyda na przyszlość
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
hightower

Posty: 1
Wysłany: 2011-10-16, 08:26   

dla mnie jakiś taki dziwoląg, :-/
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group