Poprzedni temat «» Następny temat
Portrety NPC w BG1
Autor Wiadomość
tomashes 


Wiek: 24
Posty: 50
Podziękował 7 razy
Wysłany: 2011-07-30, 16:11   Portrety NPC w BG1

Czy trik ze zmiana portretow NPC polegajacym na dodaniu dowolnego portretu (malego i duzego) do folderu Override (i odpowiednie nazwanie obu obrazkow) bedzie dzialal tez dla BG1? Na Wieży Ramazitha jest mowa tylko o BG2 a o jedyneczce wogole sie tam nie wspomina.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2011-07-30, 16:44   

Cóż, Wieża Ramazitha to dawno nieaktualizowany przeżytek, więc raczej ciężko tam o jakieś cenne informacje, może poza kilkoma artami.

W jedynce zaś taka zamiana również powinna działać - folder 'Override' ma tam dokładnie takie same funkcje. Upewnij się jednak, że wrzucane pliki mają te same nazwy, co portrety oryginalnie przypisane do danej istoty w grze oraz taką samą głębię koloru (tyle samo bitów/piksel).
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
tomashes 


Wiek: 24
Posty: 50
Podziękował 7 razy
Wysłany: 2011-07-30, 17:30   

Juz sie pokapowalem we wszystkim, dzieki NTotSC, bo wgrywa on Jaheirze, Viconi i Imoen portrety z dwojki. Wyglada to tak, ze trzeba miec 3 takie same portrety roznych wielkosci: 210x330, 110x170 i 36x58, czyli podbnie jak dla portretow glownej postaci. Nastepnie nazywamy go, np.: dla Viconi ViconiaG (najwiekszy), ViconiaL (sredni), ViconiaS (najmniejszy) albo dla Minca: MinscG, MinscL oraz MinscS i wszystko wrzucamy do Overrida. Proste.

To tak jakby ktos w przyszlosci mial problem podobny do mnie.

PS: oczywiscie wszystko w formacie mapy bitowej (rozszerzenie .bmp)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 49
Posty: 2042
Podziękowania: 253/49
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2011-07-30, 19:13   

Nazwa pliku nie może przekroczyć 8 liter, akurat twoje przykłady się łapią.
Warto poczytać też artykuły na CoB, np. http://baldur.cob-bg.pl/fog?pg=1,1,1 (punkt III).
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
tomashes 


Wiek: 24
Posty: 50
Podziękował 7 razy
Wysłany: 2011-07-30, 23:23   

Z NPC nie lapia sie takto tylko Shar-Teel, Montaron i Dynaheir, ale akurat oni maja spoko portrety.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group