Poprzedni temat «» Następny temat
Noc Kruka
Autor Wiadomość
Żelazko 
anty-Morganista! anty-Alvatorsor! any-Samogłoska!


Posty: 527
Podziękowania: 18/168
Wysłany: 2011-06-20, 22:25   

Nie polecam, jak już siłę trenować to do końca, w Nocy Kruka. Lepiej się np. wyspecjalizować w jednej broni (dwu lub jednoręcznej) lub jednej cesze (siła albo zręczność), bo później trudno o punkty nauki i wszystko aby się nauczyć drogo kosztuje :razz:

P.S.

http://forum.worldofplaye...ad.php?t=125918

Znalazłem fajny poradnik jak wycisnąć przy sile z punktów nauki jak najwięcej. :wink:
_________________
Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lercher 
Nein, Mann!


Posty: 419
Podziękowania: 18/10
Skąd: Rotterdam
Wysłany: 2011-06-26, 14:05   

Właściwie powoli kończę już przygodę z dodatku, ale pojawiło się kilka problemów:

- Dom Uczonych, jest obwarowany hordą orków, podobno Riordan miał zlecić zadanie wytępienia ich, jednak nie zlecił (błąd siakiś?), teraz muszę się tam dostać i nie bardzo wiem jak, orkowie rozwalą mnie w kilka chwil...

- Dom Strażników Umarłych, a właświe ruinki tuż obok, widziałem tam fajne itemy + marker skarbu Grega, jednak za cholerę nie wiem jak się tam dostać, przez wyrwę nie idzie przeskoczyć, przez góry też nie ma przejścia...

- Bill, zarżnąłem Juana odpowiedzialnego za śmierć Hanka i Angusa, ale wciąż mam zadanie na liście i nie idzie poinformować Billa o zabójstwie sprawcy (nie ma odpowiedniego okna).

- magiczna kusza, mam jedynie 10 magicznych bełtów, idzie je gdzieś kupić/zrobić?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Żelazko 
anty-Morganista! anty-Alvatorsor! any-Samogłoska!


Posty: 527
Podziękowania: 18/168
Wysłany: 2011-06-26, 14:15   

- Najlepiej wykosić orków w quescie gdzie mamy wytnąć brzytwiaki z kanionu, wtedy można zabrać połowę piratów z obozu do pomocy. A w tym zadaniu od Roidana to chyba wystarczy tylko zabić ich przywódcę szamana. W tym zadaniu dziwnie bywa. Riordan ostatnio dał mi go jak wszedłem do biblioteki uczonych i przyniosłem z tamtąd tablicę uczonych...

-Wejdź na klif na przeciwko ruiny i zeskocz z wysokości, powinno się udać, ale nie polecam tego robić jeśli nie masz w ekwipunku zwoju z przywołaniem golema albo akrobatyki, bo później nie idzie z tamtąd wyjść bez użycia kodów :grin:

-A poinformowałeś go, najpierw kto jest sprawcą? Ja zawsze robię, że informuje go kto jest sprawcą, on mówi, żeby go wykończyć i na koniec raportuje o tym, że Juan nie żyje.

-Nie ma bo taka dobra jest, jak ktoś jest dobry w kuszy, polecam na smoki ją :P
_________________
Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Wódz


Posty: 2330
Podziękowania: 187/38
Wysłany: 2011-06-26, 14:19   

Dzwonsson napisał/a:
- Dom Uczonych, jest obwarowany hordą orków, podobno Riordan miał zlecić zadanie wytępienia ich, jednak nie zlecił (błąd siakiś?), teraz muszę się tam dostać i nie bardzo wiem jak, orkowie rozwalą mnie w kilka chwil...


Jak miałeś misję dla piratów, żeby pozbyć się tych zębaczy z wąwozu, to mogłeś wziąć ze sobą ekipę, z nimi poradziłbyś sobie dość sprawnie. Jeśli już wykonałeś tą misję, to możesz sobie kupić jakiś zwój Deszczu Ognia i wparować z nim do orków, większość padnie od razu (jeśli zdążysz rzucić :P).

Dzwonsson napisał/a:
- Dom Strażników Umarłych, a właświe ruinki tuż obok, widziałem tam fajne itemy + marker skarbu Grega, jednak za cholerę nie wiem jak się tam dostać, przez wyrwę nie idzie przeskoczyć, przez góry też nie ma przejścia...


Da się przeskoczyć. Skacz z wyższej półki, nie przez zniszczony mostek, przez zniszczony mostek się wraca. Walnij sobie najpierw miksturę przyspieszenia, skoczysz dalej, ale jeśli nie masz akrobatyki, to chyba będzie lipa.

Dzwonsson napisał/a:
- Bill, zarżnąłem Juana odpowiedzialnego za śmierć Hanka i Angusa, ale wciąż mam zadanie na liście i nie idzie poinformować Billa o zabójstwie sprawcy (nie ma odpowiedniego okna).


A skąd wiesz, że to Juan? Musi Ci najpierw powiedzieć o tym taki gościu w jaskini obok miejsca, gdzie dla obozu bandytów zabijałeś węże błotne. Ewentualnie wykonaj jeszcze misję dla kowala z obozu bandytów, tą z zagubioną stalą (związane z zabójcą Estebana).

A z bełtami to nie wiem, raczej nie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lercher 
Nein, Mann!


Posty: 419
Podziękowania: 18/10
Skąd: Rotterdam
Wysłany: 2011-06-26, 14:27   

W porządku tylko kiedy wykonywałem zadanie z brzytwiakami dla piratów nie wiedziałem, że mam plądrować domy budowniczych. A tak poza tym brzytwiaki wykończyłem solo. Więc mam problem... Właśnie dlatego czasami G2 doprowadzał mnie do szału, wystarczyło na chwilę zboczyć z drogi wyznaczonej przez twórców i już wszystko zaczęło się komplikować.

A akrobatyki nie mam (w ogóle gdzie można się jej nauczyć?)

Właśnie wykonałem zadanie dla Huno i wtedy zarżnąłem Juana, o tym mówiłem z tą drogą twórców, do jaskini obok węży nie zajrzałem i już zadanie skopane.

edit: można zatłuc Kruka bez wszystkich tablic? I czy można korzystać ze Szponu Beliara? Saturas gadał, że bez tablic to w ogóle zagłada i łolaboga.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Wódz


Posty: 2330
Podziękowania: 187/38
Wysłany: 2011-06-26, 14:38   

Dzwonsson napisał/a:
W porządku tylko kiedy wykonywałem zadanie z brzytwiakami dla piratów nie wiedziałem, że mam plądrować domy budowniczych. A tak poza tym brzytwiaki wykończyłem solo. Więc mam problem... Właśnie dlatego czasami G2 doprowadzał mnie do szału, wystarczyło na chwilę zboczyć z drogi wyznaczonej przez twórców i już wszystko zaczęło się komplikować.


Przesadzasz, ja wykończyłem te orki solo. To nie są takie kozaki jak z górniczej doliny. Mówię Ci - Deszcz Ognia ze zwoju i nie ma ich.

Dzwonsson napisał/a:
A akrobatyki nie mam (w ogóle gdzie można się jej nauczyć?)


Trzeba rozwijać zręczność, chyba 80 trzeba mieć, nie pamiętam dokładnie.

Dzwonsson napisał/a:
Właśnie wykonałem zadanie dla Huno i wtedy zarżnąłem Juana, o tym mówiłem z tą drogą twórców, do jaskini obok węży nie zajrzałem i już zadanie skopane.


Kto powiedział, że skopane? Idź pogadaj z tym gościem, to dowiesz się, że zabiłeś już tego co trzeba i po sprawie. Tak powinno być, a nie jak w G3, że zabijasz jakiegoś gościa i dowiadujesz się, że wykonałeś zadanie, którego nikt Ci nie zlecił.

Cytat:
edit: można zatłuc Kruka bez wszystkich tablic? I czy można korzystać ze Szponu Beliara? Saturas gadał, że bez tablic to w ogóle zagłada i łolaboga.


Jeśli magowie wody wyślą Cię na poszukiwanie Quahodrona bez tych tablic, to tak. Tam są wskazówki jak przejść pułapki w komnatach Adanosa. Z poradnikiem i tak je przejdziesz. Albo metodą prób i błędów.

Ale w komnatach uczonych, tam gdzie pilnują orkowie, jest dużo kamiennych tabliczek, warto jednak tam uderzyć.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Żelazko 
anty-Morganista! anty-Alvatorsor! any-Samogłoska!


Posty: 527
Podziękowania: 18/168
Wysłany: 2011-06-26, 14:46   

Vinci napisał/a:
Tam są wskazówki jak przejść pułapki w komnatach Adanosa. Z poradnikiem i tak je przejdziesz. Albo metodą prób i błędów.


Tak te wskazówki są na prawdę pomocne na tych tablicach. Na tych tablicach nie znajduje się nic co by pomogło przejść pułapki w angielskiej wersji Nocy Kruka. :grin:

Vinci napisał/a:
Trzeba rozwijać zręczność, chyba 80 trzeba mieć, nie pamiętam dokładnie.


Obstawiam na 90, ale też nie pamiętam dokładnie. :P

Dzwonsson napisał/a:
I czy można korzystać ze Szponu Beliara?


Pisałeś coś, że należysz do milicji? Jak zdobędziesz broń to polecam ci ją oddać Magom Wody, fabularnie nie pasuje, żeby paladyn ją używał. :wink:
A i ta broń jest krwiożercza, żeby ją ulepszyć musisz ofiarować Beliarowi swoje punkty życia.
_________________
Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lercher 
Nein, Mann!


Posty: 419
Podziękowania: 18/10
Skąd: Rotterdam
Wysłany: 2011-06-26, 15:56   

Oki, dostałem się do Domu Uczonych, postąpiłem zgodnie z radą Witka, czyli zebrać orków do kupy + walnąć deszcz ognia. Ale teraz mam inny problem, ów Dom Uczonych jest pełen ognistych demonów, z którymi przy dużym szczęściu idzie wygrać 1 na 1, niestety występuje to cholerstwo na ogół w kombinacji z kamiennym strażnikiem. Da się to jakoś sprawnie pokonać?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Simi 


Posty: 627
Podziękowania: 20/9
Wysłany: 2011-06-26, 16:34   

A nie da się kamiennego strażnika wywabić gdzieś dalej?
To był mój ulubiony sposób walki ze zbyt licznym przeciwnikiem - odciągnąć od stada i wybić pojedynczo.
Na ogół działało, choć nie pamiętam czy na strażników też.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Lercher 
Nein, Mann!


Posty: 419
Podziękowania: 18/10
Skąd: Rotterdam
Wysłany: 2011-06-26, 17:08   

Właściwie jednego z pozostałych dwóch demonów dam radę wywabić, tylko muszę jakoś drania przyblokować w wąskim korytarzu, bo inaczej nie dam rady gnojka ubić. Ale z drugim demonem nie wiem co zrobić, postaram się jakoś wywabić strażnika a potem wziąć się za bestię. W sieci czytałem, że wszystkie wodne/lodowe zaklęcia z obrażeniami 100+ ładnie go siekają, ale wszelkie zwoje wykorzystałem w innych potyczkach, ostatnio wykupiłem cały rozsądny asortyment w Khorinis i przyklasztornej kapiliczce, bo magowie wody nic już nie mieli. :lol:

BTW, jak to jest z tą magiczną kuszą? Można z niej bić zwykłymi bełtami? Bo lipnie by było gdybym miał kuszę z obrażeniami 200 dosłownie na 10 strzałów.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Żelazko 
anty-Morganista! anty-Alvatorsor! any-Samogłoska!


Posty: 527
Podziękowania: 18/168
Wysłany: 2011-06-26, 17:20   

Dzwonsson napisał/a:
TW, jak to jest z tą magiczną kuszą? Można z niej bić zwykłymi bełtami? Bo lipnie by było gdybym miał kuszę z obrażeniami 200 dosłownie na 10 strzałów.


Ze zwykłych bełtów nie da się. Jest ich tylko 10 do wykorzystania, pewnie dlatego że trzeba tylko 75 siły by zadawać 200 obrażeń, to by było za proste w systemie trudności Nocy Kruka. :grin:

Jeśli chcesz kod na magiczne bełty to:


Kod:
ITRW_ADDON_MAGICBOLT

_________________
Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lercher 
Nein, Mann!


Posty: 419
Podziękowania: 18/10
Skąd: Rotterdam
Wysłany: 2011-06-26, 18:04   

Oki, ogniste demony pokonane, okazało się, że można je zapędzić do korytarza, w którym mają ograniczone ruchy i można sobie tam z nimi poradzić. Z pierwszym (samotnym) poszło nieźle, z drugim (+ strażnikiem) za bodajże trzecim razem, wezwałem szkieleta, który zajął demona a ja w międzyczasie utłukłem strażnika. :)

A z kodów, dzięki, ale nie korzystam. ;)

edit: zawiodłem się na Kruku, miękka fajka, w NK były trudniejsze potyczki, z ognistymi demonami, trollami, golemami czy orkami, Kruk to przy orku-wojowniku lama do kwadratu, już nawet z Bloodwynem szło mi gorzej.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lercher 
Nein, Mann!


Posty: 419
Podziękowania: 18/10
Skąd: Rotterdam
Wysłany: 2011-07-17, 15:02   

Drobny problem, dostałem zadanie dotyczące odprawienia egzorcyzmów na zbeszczeszonych kapliczkach. W tym celu dostałem jedynie 4 uber wody święcone i zakupiłem mapkę, na której kapliczek jest od groma... Odprawiłem rytuał trzy razy, wyświetlił się napis "pozostałych: 2", ale cały szkopuł w tym, że przy następnych kapliczkach nie ma możliwości "oczyszczenia", tylko standardowa modlitwa. O ile dobrze pamiętam w standardowym G2 należało oczyścić wszystkie kapliczki, a teraz?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Żelazko 
anty-Morganista! anty-Alvatorsor! any-Samogłoska!


Posty: 527
Podziękowania: 18/168
Wysłany: 2011-07-17, 16:38   

Większość kaplic na Khorinis jest zbezczeszczonych i powinno być ich więcej niż 4 czy 6. Możliwe że jakiś dziwny bug. Sprawdź wszystkie kapliczki, niektóre z nich są dobrze ukryte, jak ta za farmą Akila. Jest też jedna w Górniczej Dolinie niedaleko zawalonej Starej Kopalni, gdzie Grimes kopie rudę w małym obozie.

Mi się zdaje, że w Nocy Kruka te zadanie nie ulega zmianie. Chociaż powiem, że dawno grałem strażnikiem miejskim/paladynem. Zawsze preferuję najemnika albo Maga Ognia. :razz:
To tak samo prawie w Gothic I zawsze Stary Obóz albo Nowy Obóz rzadko Obóz Sekty. :razz:

P.S.
A jak zabraknie wody święconej to poszukamy jakiegoś koda a nią. :P
_________________
Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lercher 
Nein, Mann!


Posty: 419
Podziękowania: 18/10
Skąd: Rotterdam
Wysłany: 2011-07-17, 19:44   

W ogóle zadanie to otrzymałem jeszcze jako strażnik miejski, chociaż w standardowym G2 otrzymywałem je jako paladyn. I rzeczywiście, należało oczywiścić wszystkie kapliczki, było trochę szwędania się po okolicy, ale zadanko było w miarę lekkie i przyjemne. Więc widocznie wyskoczył jakiś bug i jest klops.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group