Poprzedni temat «» Następny temat
Drobiazgi by Picollo
Autor Wiadomość
picollo 

Posty: 577
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2010-12-05, 14:35   Drobiazgi by Picollo

Doszedłem do wniosku, że warto żeby taki temat sobie egzystował, gdzie mógłbym wrzucać takie drobiazgowe mody. Jak obiecany tweak umożliwiający podróż pomiędzy Amnem i Wybrzeżem Mieczy. (Znaczy pomiędzy BG1 i BG2)

UWAGA!! W readme w pliku z modem opisany jest sposób instalacji. Ten tweak wymaga instalacji dwóch innych modów, więc warto dokładnie zapoznać się z opisem instalacji.

Na wszelki wypadek wrzucam tutaj kluczową część readme:

readme napisał/a:
Kilka uwag, odnośnie instalacji, bo ma to bardzo duże znaczenie.

1)Instalujemy BG1 i BG2, najlepiej z dodatkami (sprawdzałem na wersjach z dodatkami).
1,5) Instalujemy BGT
2)Instalujemy mojego moda. Dokładnie w taki sam sposób, jak wszystkie inne mody oparte na Weidu
3)Instalujemy BP-BGT-Worldmap. Ważne, bo bez tego mój mod nie zadziała.
4)Wygląda na to, że musimy zacząć nową grę. Testerzy wskazywali, że mod nie działa, choć było to (przynajmniej w jednym przypadku) testowane po doinstalowaniu moda w trakcie rozgrywki. U mnie, po czystej instalacji (tylko trzy wymienione mody) i rozpoczęciu nowej gry wszystko działało dobrze.


EDIT.
Zrezygnowałem z hostingu moich modów na CoB
Ostatnio zmieniony przez picollo 2014-06-28, 13:49, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Żelazko
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 538
Podziękowania: 22/172
Wysłany: 2010-12-06, 01:02   

O dziwo po tym całym moim zamieszaniu z worldmapem w tym temacie modzik też mi zaczął działać. Pewnie jak instalowałem worldmapę to wybrałem poprawione czasy podróży, które są problematyczne w moim układzie modów napisałem o tym w tym temacie. Mogę elegancko przejść z bram w Athkatli do Nashkel bez problemu. :)
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 538
Podziękowania: 22/172
Wysłany: 2011-02-25, 14:55   

Miałem to zgłaszać jakiś czas temu, ale jakoś nie chciało mi się i zapomniałem o tym.

Otóż gram wszystko po angielsku i jedyny mod jakiego mam polskiego to travel mod.
Kiedy jakaś NPC płci żeńskiej chce porozmawiać, z jakimś niezależną postacią, interfejs dialogu zmienia się na polski, tzn. dialogi są wciąż po angielsku, ale przycisk dalej jest zamiast 'continue' i koniec rozmowy zamista 'end dialogue'. Tak samo zauważyłem, że Khalid jak ma jakieś wstawki dialogowe (gram z NPC BG1 Project) to jest podpisany często jako 'Nie polityce podziękujemy' co trochę pasuje do niego i Jaheiry. :lol:
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 49
Posty: 2041
Podziękowania: 253/48
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2011-02-26, 09:30   

Wersja angielska z racji specyfiki języka nie używa DialogF.tlk, który zawiera odpowiedniki tekstów dla reprezentanta gracza płci żeńskiej, ale gra go obsłuży, jeśli takowy się pojawi. Więc jeśli masz taki plik, to pewnie zawiera teksty po polsku. Odpowiedź na pytanie, skąd on się tam wziął, tkwi w szczegółach procedury instalacji gry i modów.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
picollo 

Posty: 577
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2011-02-26, 14:42   

Nie mam pojęcia, jakby problem Żelazka miał się łączyć z moim modem. Ten modzik nie dodaje żadnego dialogu, żadnego stringa, więc nie ma możliwości, żeby coś pomieszał w dialogach. On tylko tworzy pliki, które później dodaje Worldmap. Czyste dane, nic do dialog.tlk. Wiec błąd musi pojawić się gdzieś indziej.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group