Poprzedni temat «» Następny temat
Tajemnica Toxic Caves
Autor Wiadomość
luki1945

Posty: 3
Wysłany: 2006-02-10, 23:15   

Jedyną godna uwagi rzecza tam na dole jest Bozar (ale jego mozna ukrasc od strazników w NCR lub RNK w wersji PL:) Broń naprawde wymiata:D A to czy ona tam będzie zależy od tego czy masz zainstalowanego patcha( w wesja PL jest juz spatchowana)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Serafin 

Wiek: 29
Posty: 193
Podziękowania: 11/10
Wysłany: 2006-02-10, 23:28   

No, polemizowałbym, że nie tam nic ciekawego oprócz bozara. Wszak znaleźć tam można, anty-rady, stimpaki, combat-armor, ognia i sporo amunicji :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Silencer


Wiek: 35
Posty: 2
Wysłany: 2006-02-23, 22:26   

Bozar jest obojętnie, czy ma się oficjalny patch, za to Combat Armor MkII jest tylko w wersji spatchownej (1.02)

Do naprawienia generatora styknie 60%, zresztą, Vic może to zrobić za nas.

Aha, bez pactha drzwi da się otworzyć tylko el. wytrychem mk1, mk2 - to tylko w patchu...

Ja za pierwszym razem to próbowałem nawet klucza prezydenckiego :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Amber

Wiek: 42
Posty: 53
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2006-06-19, 21:58   

Z pathem da sie otworzyc te drzwi wytrychem mk 1 - probowalem w dwoch roznych grach i dawalo rade i to nie trzeba miec specjalnie rozbudowanego skilu na otwieranie - 70-80 wystarczało ( po obniżeniu poziomu).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Soul 
Nazywany również Candymanem


Wiek: 35
Posty: 49
Podziękowania: 4/5
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2009-09-29, 09:09   

Otwarcie drzwi windy to jedno, pokonanie cholernego robota ochroniarza początkującą ekipą to zupełnie inna śpiewka, bo na dzień dobry jesteśmy częstowani dwiema rakietami odłamkowymi, a kiedy te mu się wyczerpią, wysuwa miniguna. Warto się zaopatrzyć w granaty impulsowe. Ze 2, 3 wystarczą. Jak się nie ma skilla w rzucaniu to trzeba podejść blisko, ale przynajmniej granat nie zrobi nam krzywdy. ;) A zdobycie Combat Armor MK II naprawdę się opłaca.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2512
Podziękowania: 250/53
Wysłany: 2009-09-29, 10:41   

Soul napisał/a:
Otwarcie drzwi windy to jedno, pokonanie cholernego robota ochroniarza początkującą ekipą to zupełnie inna śpiewka, bo na dzień dobry jesteśmy częstowani dwiema rakietami odłamkowymi, a kiedy te mu się wyczerpią, wysuwa miniguna.


Najlepiej jest wjechać tam i od razu włączyć tryb turowy, wtedy my zaczynamy turę i jak dobrze pójdzie, to robot nie zdąży wystrzelić nawet jednej rakiety ;)

Soul napisał/a:
Warto się zaopatrzyć w granaty impulsowe. Ze 2, 3 wystarczą.


A czasem nie jeden? ;)

Soul napisał/a:
A zdobycie Combat Armor MK II naprawdę się opłaca.


Hej, tam nie ma najlepszego pancerza w grze :P Taki to jest dopiero w Enklawie. W TC to z lepszych zdobyczy jest Bozar.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Leoncoeur 
Bibliotekarz


Wiek: 38
Posty: 783
Podziękowania: 37/30
Skąd: Praga
Wysłany: 2009-09-29, 11:07   

Soul napisał/a:
A zdobycie Combat Armor MK II naprawdę się opłaca.
e tam, ja tego nigdy nie używałem. Do czasu zdobycia PA śmigam w kurtce skórzanej (z wyjątkiem zakładania Tesli w starciu z typami nawalającymi laserami).
Z broni smigam zwykle z najciezszym pistoletem (z wyjątkiem Raiders gdzie biore snajperke) do czasu znalezienia Gaussa.
PD za robota dużo nie ma, po pewnym czasie bagażnik samochodu i tak peka w szwach od roznorakiego dobra...

Toteż CBII i Bozar mi zwisają

Dlatego raz tylko byłem na dole Toxic Caves i nigdy nie kce mi się tam wracać jak operuje na południu.

A co do rozwalenia robola, to wystarczy wejść z klawiatury w tryb walki wychodząc z windy (w sensie: tuż przed zainicjowaniem lokacji) by miec pierwszy inicjatywe. 2 strzały w sensory i zazwyczaj konczy sie walka a zaczyna złomowanie.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Nun 2009-09-29, 11:46, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
boro 


Wiek: 33
Posty: 541
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2009-09-29, 13:41   

Zgodzę się, że trochę marne nagrody dali tam, Gdyby nie ten wytrych elektroniczny, to warto byłoby się tam wracać. Otrzymujemy go trochę późno z mojego punktu widzenia, kiedy mamy już, pewną drogę obraną w rozwoju postaci. Jednak dla początkującego gracza, CAmk2 to nie taka byle jaka zbroja (aczkolwiek wydaje mi się rzeczą banalną wręcz zdobycie PAmk2) a nawet zwykłego Power arma.
Gdyby choćby zamiast tego pancerza, lub ewentualnie dodaliby na przykład takiego Stealth boya, byłoby już po co tam zaglądać.
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Soul 
Nazywany również Candymanem


Wiek: 35
Posty: 49
Podziękowania: 4/5
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2009-10-17, 09:53   

Leoncoeur napisał/a:

e tam, ja tego nigdy nie używałem. Do czasu zdobycia PA śmigam w kurtce skórzanej (z wyjątkiem zakładania Tesli w starciu z typami nawalającymi laserami).

Jak śmigasz w skórzanej kurtce, to obrywasz, oj obrywasz. Chyba że mówisz o mk2, to się zgodzę, bo daje wysokie KP. Tym nie mniej CA mk2 można dać któremuś z towarzyszy, Sulikowi czy Cassidiemu. A Bozarem nie pogardzi i Marcus jeśli my stronimy od ciężkich spluw.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
page 


Wiek: 28
Posty: 45
Wysłany: 2010-12-06, 23:58   

Nagrody faktycznie są dość słabe, ale i tak twórcy mają u mnie ogromny plus za zrobienie tego miejsca. Odosobnione, faktycznie tajemnicze, na pewno wielu graczy (w tym ja) za pierwszym razem kompletnie pomija windę. Więcej takich numerów by się przydało.
_________________
Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group