Poprzedni temat «» Następny temat
[BG I] Problemy techniczne
Autor Wiadomość
battlegrim 
Zabójca Magów


Wiek: 37
Posty: 44
Podziękował 12 razy
Wysłany: 2010-04-10, 18:42   

Mógłbym prosić o linku do trzech programów które wymieniłeś? Jak to mówią, praktyka czyni mistrza... A w wolnym czasie (np. w pracy) mógłbym śmiało zapoznać się z możliwościami tych programów.

Mam jeszcze jedno pytanie, jaki jest kod do konsoli na lokację z Brodą Ulgotha? Ewentualnie gdzie mógłbym znaleść jakiś spis z przyporządkowanymi kodami do lokacji (google nie dało żadnych wyników).

Co do pomysłu na pominięcię 4go piętra: perfekcyjnie trafiłeś.

Dzięki stokrotne za pomoc!!!
Ostatnio zmieniony przez battlegrim 2010-04-10, 18:49, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Exiled Bard


Posty: 5556
Podziękowania: 455/316
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2010-04-10, 18:47   

http://baldur.cob-bg.pl/fog?pg=1,3,0 - tutaj znajdziesz cały artykuł razem z opiniami Zeda Noceara (są też i linki)...
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
battlegrim 
Zabójca Magów


Wiek: 37
Posty: 44
Podziękował 12 razy
Wysłany: 2010-04-10, 18:56   

Mam jeszcze jedno pytanie, jaki jest kod do konsoli na lokację z Brodą Ulgotha? Ewentualnie gdzie mógłbym znaleść jakiś spis z przyporządkowanymi kodami do lokacji (google nie dało żadnych wyników).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Exiled Bard


Posty: 5556
Podziękowania: 455/316
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2010-04-10, 19:02   

battlegrim napisał/a:
aki jest kod do konsoli na lokację z Brodą Ulgotha

Podawałem powyżej - AR1000

Cytat:
Ewentualnie gdzie mógłbym znaleść jakiś spis z przyporządkowanymi kodami do lokacji (google nie dało żadnych wyników).

Swego czasu przetłumaczyłem (z pewnymi zmianami) listę Milocha do BGT/Tutu, ale jakoś nigdy jej nie opublikowałem (bo wymaga kilku poprawek) - w każdym razie jest w załączniku...

EDIT: Sposób użycia: (bo nie ma w niej nazw dla BG1) wszystkie area z Tutu (pierwsza rubryka) zmianiasz z FW na AR

areas BGT-TuTu-PL.rar
Pobierz Plik ściągnięto 679 raz(y) 5,31 KB

_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Mroowencjusz


Posty: 3
Wysłany: 2010-04-18, 13:54   

Nie znalazłem na tym forum nikogo z podobnym problemem, zatem napiszę to tutaj.

Posiadam ogromny problem z dodatkiem do Baldura - do Opowieści z Wybrzeża Mieczy. Okazuje się, że po instalacji na mapie świata nie pokazują się nowe lokalizacje. Trafiam oczywiście do Brody Ulgotha, ale jak tylko wchodzę na mapę - wygląda na to, że utknąłem w limbo, gdzieś w środku Wrót Baldura:

Uprzedzając pytania: tak, mam kilka saveów, wczytanie wcześniejszego nie ratuje problemu i tak, na tym save z nową drużyną sytuacja jest dokładnie taka sama.
Jak na razie wszystko robię na kodzie, który automatycznie przenosi całą drużynę do wybranej lokalizacji, ale i tak wydaje mi się to okropnie dzikie.
Czy ktoś zna jakieś rozwiązanie tego problemu? Jakiś patch, być może?
_________________
http://mroowa.blox.pl/html
Zobacz Forgotthon, Maraton gier ze świata Zapomnianych Krain
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Exiled Bard


Posty: 5556
Podziękowania: 455/316
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2010-04-18, 14:08   

Też dobre kilka lat temu miałem podobny problem - sprawił on, że musiałem olać OzWM (co zresztą nie było błędem - moim zdaniem dodatek ten jest słaby)... Nie iwem czy jest nań jakiś sposób, może instalacja patcha rozwiąże problem? (tak właśnie obiło się mi o uszy)
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Mroowencjusz


Posty: 3
Wysłany: 2010-04-18, 14:32   

Erm... Patch nie tylko nie pomógł, ale usunął mi polskie czcionki ^.^''
tworząc takie cuda jak np. "Wyejsncie z gry"
_________________
http://mroowa.blox.pl/html
Zobacz Forgotthon, Maraton gier ze świata Zapomnianych Krain
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Exiled Bard


Posty: 5556
Podziękowania: 455/316
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2010-04-18, 14:41   

hmm, wybacz - to ostatnie możesz zlikwidować tym programikiem... Co do problemu - jesli patch tego nie rozwiązał, to pozostaje Ci tylko nadzieja, że reinstalka pomoże (albo faktycznie bawienie sie kodami - nie wiem czy takie dzikie - masz jedynie Brodę Ulgotha i Wieżę Durlaga, do reszty Cię przenoszą...
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 51
Posty: 2122
Podziękowania: 257/52
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2010-04-18, 18:19   

Tak może być jeśli zacznie się grę w czystym BG1 a potem doinstaluje dodatek. Przy instalacji dodatku instalator pyta, czy przekonwertować save'y. Jeśli kliknie się z nadmiernej ostrożności "nie", to sprawa nie jest jeszcze stracona. Można uruchomić MConvert.exe z głównego folderu gry i samemu wskazać ścieżkę do save'a, który ma być przekonwerowany. Po tym zabiegu Broda Ulgotha i Wieża Durlaga powinny się pojawić na mapie głównej.

Z patchem 5512 nie ma problemu, natomiast najnowszy patch 5521 instaluje czcionki z zachodnią stroną kodową. Programik kpzbg1.exe na to nie pomoże, tylko do reszty skopie czcionkę. Trzeba przywrócić poprzednie pliki BAM czcionek. Nie mam ich aktualnie pod ręką, ale jak poszukam, to załączę.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
morgan
morgan 
Exiled Bard


Posty: 5556
Podziękowania: 455/316
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2010-04-18, 18:31   

Dodałem, aczkolwiek nie dam głowy, ze to są wszystkie (w BG II nie ma dwóch Stone i chyba Initials)...
Paczka zawiera następujące pliki:
Initials.BAM
Normal.BAM
Realms.BAM
StoneBIG.BAM
StoneSML.BAM
ToolFont.BAM

EDIT: W sumie to do teraz nie wiem, jak to się stało, że sobie wyobraziłem, jakoby kpzbg1 działał w drugą stronę - chyba zadziałał pewien rodzaj automatyzmu - problem ze znakami w BG I...

GUI-BG.rar
Pobierz Plik ściągnięto 326 raz(y) 81,42 KB

_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Ostatnio zmieniony przez morgan 2010-04-19, 13:40, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Mroowencjusz


Posty: 3
Wysłany: 2010-04-18, 22:23   

Dzięki, wreszcie udało mi się uruchomić całość bez żadnych kłopotów i wreszcie mogę zobaczyć na mapie potrzebne lokację :)
Czcionki też są dobre i wszystko jest jak należy.
Jeszcze raz dzięki :)
_________________
http://mroowa.blox.pl/html
Zobacz Forgotthon, Maraton gier ze świata Zapomnianych Krain
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
hotek

Posty: 4
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2011-02-12, 18:22   

Kolejna część moich wygórowanych potrzeb jest następująca... Widział ktoś kiedyś patch NoCD do OZWM? DO tej pory nie było problemów ale teraz muszę wybierać między wpiętym drugim dyskiem tw. a napędem CD bo taśma szwankuje..
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 25
Posty: 699
Podziękowania: 58/107
Wysłany: 2011-02-13, 07:35   

ja nie widziałem ale za to możesz stworzyć obraz płyty(za pomocą deamon tools) i wtedy nie będziesz potrzebował płyty(sam tak robiłem z ID HoW)
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 51
Posty: 2122
Podziękowania: 257/52
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2011-02-13, 12:01   

Trzeba podmienić BGmain2.exe w folderze BG1. Był patch NO-CD do wersji 5512 do znalezienia w sieci. Natomiast dla najnowszej wersji 5521 wersja DVD Sagi BG zawiera BG1 z wyłączonym sprawdzaniem CD. Ciekawe, że różnica z oryginalnie zabezpieczonym plikiem to tylko kilka bajtów, więc nie powinno być problemów z niekompatybilnością. W każdym razie WideScreenMod, który mocno przerabia BGmain2.exe, łyka wersję z Sagi BG bez problemu.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jamnik 

Wiek: 32
Posty: 1
Wysłany: 2011-04-29, 13:28   1 DVD problemy z questami :(

Saiya-jin napisał/a:
Jak mimo wszystko nie będziesz miała tego pliku, to go sobie zrób. Tu masz zawartość:

baldur.ini napisał/a:


[Game Options]

Debug Mode=1

Memory Access=100

Memory Level=1

Difficulty Level=1

Automated Speed Adjustment=1

Enhanced Path Finding=1

Critical Hit Screen Shake=1

Low End Machine=0

Low End Machine 2=0

Footsteps=1

Attack Sounds=1

Low Mem Sounds 1=0

Low Mem Sounds 2=0

Pausing Map=0

Extra Feedback=1

Duplicate Floating Text=1

Disable Casting Glows=0

Disable VEFVidCells=0

Mid Level Brighten=1

High Level Brighten=1

Tiles Precache Percent=100

All Learn Spell Info=1

Automated Translucent Shadows=50

Automated Very Low Performance=30

Automated Low Performance=60

Automated Disable Brightest=40

Automated Limit Transparency=40

Automated Disable Casting Glows=40

Automated Disable VEFVidCells=30

Automated Mid Level Brighten=60

Automated High Level Brighten=80

Automated Foot Steps=70

Automated Attack Sounds=50

Automated 3D Animations=80

Automated Disable VVC Sounds=60

Automated Faster Blur=60

Disable Statics During Combat=0

Disable Footsteps During Combat=0

Disable Placed Sounds During Combat=0

Disable VVC Sounds=0

Faster Blur=0

Use 3d Animations=1

One Time Popup=1

Never Show Nuisance SOA=1

Current Loading Hint=59

Mouse Scroll Speed=36

GUI Feedback Level=5

Locator Feedback Level=3

Bored Timeout=3000

Always Dither=1

Subtitles=0

Keyboard Scroll Speed=36

Command Sounds Frequency=2

Selection Sounds Frequency=3

Effect Text Level=62

Infravision=0

Weather=1

Tutorial State=1

Auto Pause State=0

Auto Pause Center=1

Quick Item Mapping=1

Environmental Audio=1

Heal Party on Rest=0

Terrain Hugging=0

HP Over Head=0

Hotkeys On Tooltips=1

Area Effects Density=100

Filter Games=1

Never Show Nuisance=1



[Local]

Language=English

Zip=

Country Code=



[Program Options]

Debug Mode=1

Install Type=3

Installing=0

GLSetup Driver=0

16Bit Textures=0

Resolution=1024

BitsPerPixel=32

3D Acceleration=1

Maximum Frame Rate=30

Path Search Nodes=400000

Translucent Shadows=1

Force 50 Percent Transparent=0

Disable Brighten=1

Display Subtitles=1

Full Screen=0

SoftMirrorBlt=0

SoftBlt=0

SoftSrcKeyBlt=0

Disable Vertex Padding=0

Volume Movie=100

Volume Music=100

Volume Voices=100

Volume Ambients=100

Volume SFX=100

Screen Position X=142

Screen Position Y=32

Font Name=

Double Byte Character Support=0

Drop Capitals=1

Display Frequency=60

Tooltips=10

Sprite Mirror=0

Gamma Correction=0

Brightness Correction=0

Backwards Compatible 3d=0

SoftSrcKeyBltFast=0

SoftBltFast=0

Strref On=0

First Run=0



[Config]

CacheSize=3000

ConfigWidth=800

ConfigHeight=600

General=1

Graphics=1

Sound=1



[Alias]

HD0:=C:\Program Files\Bioware\Baldur's Gate II

CD1:=C:\Program Files\Bioware\Baldur's Gate II

CD2:=C:\Program Files\Bioware\Baldur's Gate II

CD3:=C:\Program Files\Bioware\Baldur's Gate II

CD4:=C:\Program Files\Bioware\Baldur's Gate II

CD5:=C:\Program Files\Bioware\Baldur's Gate II



[Gamespy]

Enabled=1

Location=



[MOVIES]

BISLOGO=1

BWDRAGON=1

WOTC=1

INTRO15F=1

INTRO=1

RESTDUNG=1

DEATHAND=1



[Lua Edit]

String0=CLUAConsole:SetCurrentXP('1000000')

String1=CLUAConsole:SetCurrentXP('500000')

String2=CLUAConsole:SetCurrentXP('56000000')

String3=CLUAConsole:SetCurrentXP('6000000')

String4=CLUAConsole:SetCurrentXP('5000000')

String5=CLUAConsole:SetCurrentXP('4000000')

String6=CLUAConsole:SetCurrentXP('3000000')

String7=CLUAConsole:SetCurrentXP('1000000')

String8=CLUAConsole:SetCurrentXP('300000')

String9=CLUAConsole:SetCurrentXP('30000000000')



[Multiplayer]

Last Protocol Used=2

Player Name=asdasd

Session Password=

Session Name=asdasd


Dopisz sobie linijkę wyłączającą filmy i już.


...
Jej jeden problem mniej dla tych co się do tego dobiją i mają 1DVD i nie wszystkie zadania im się kończą. Mam BG Saga na 1DVD gram na Ubuntu nie mogłem skończyć zadań z ogrami krową i mieczem na sobowturniaki w lesie. Skopiuj Baldurs.ini gdzieś na wszelki wypadek , skopiuj wszystko od [Game Option] do trzech kropek powyżej zastąp zawartość z "BG.ini" i popraw tylko w nim ścieżki w movie np ja mam standardową instalacje i musiałem skasować "II" w "C:..... Baldur's Gate II" i misje działają chyba jakiś feler w wydaniu (albo mojej płytce) :(
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2011-04-29, 14:20, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group