Poprzedni temat «» Następny temat
Ajoc's Minimod
Autor Wiadomość
Philoos 
Zasłużony


Wiek: 34
Posty: 866
Podziękowania: 24/11
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-11-14, 13:22   Ajoc's Minimod

Co dokładnie zmienia ten mod? Zainstalowałem, ale w readme praktycznie nic nie ma oprócz 2- zdaniowego opisu. W necie też nie moge nic konkretnego znaleźć.
A szkoda pominąć jakieś ciekawe questy, itemy itp.
_________________
Ostatnio zmieniony przez morgan 2008-07-26, 12:25, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Yarpen 
Bibliotekarz
Podrywacz znudzonych literatek


Wiek: 28
Posty: 346
Podziękowania: 21/15
Wysłany: 2006-11-14, 18:48   

W gospodzie Pod Krzywym Żurawiem (na piętrze) pojawi się koleś - o ile dobrze pamiętam wyglądający jak ogr mag, który zaproponuje Ci to, byś go eskortował. W trakcie podróży wywiąże się walka z bandytami (najlepiej coś chroniącego przed pociskami) potem kolejna walka z bandytami (i fajne rękawice...) a potem to już Ci nie powiem :P Ale mod jest jednowątkowy - nie martw się o pomijanie questów :P
_________________
"Yarpen przedstawiony jest jako kawał sukinsyna i prostaka, ale w gruncie rzeczy porządnego. Cechuje go rubaszny humor, potrafi jednak być poważny i szczery."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Philoos 
Zasłużony


Wiek: 34
Posty: 866
Podziękowania: 24/11
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-11-14, 21:30   

yarpen_AVE napisał/a:
Ale mod jest jednowątkowy - nie martw się o pomijanie questów :P

Czyli, cytując readme
Cytat:
kilka pomniejszych przygód

rozwinie się razem z questem głownym?
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Yarpen 
Bibliotekarz
Podrywacz znudzonych literatek


Wiek: 28
Posty: 346
Podziękowania: 21/15
Wysłany: 2006-11-14, 21:39   

Pic na wodę kolego - idziesz potem w taki parszywy loch z duergarami i śmiesznymi lokacjami, wyrzynasz wszystko (włączając w to POTĘŻNE ŁOSIE), na końcu zabijasz ZŁEGO MAGA no i po ptokach.
_________________
"Yarpen przedstawiony jest jako kawał sukinsyna i prostaka, ale w gruncie rzeczy porządnego. Cechuje go rubaszny humor, potrafi jednak być poważny i szczery."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Sir Aleksandrus


Wiek: 29
Posty: 72
Podziękowano 1 razy
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2006-11-16, 22:59   

Do tego trzeba dodać szansę na błyskawiczne wzbogacenie się na początku gry, kilka całkiem niezłych przedmiotów, lecz troche za potężnych jak na trudność questa oraz kilka dziwnych pojedynków. W sumie warto zagrać, chociaż ktoś przesadził z prymitywizmem autorskich lokacji. Przechodziłem go dwa razy i powiem, że nie żałuję spędzonego nad nim czasu. Liniowy do bólu, ale raczy gracza miłym przymróżeniem oka:).
_________________
Życie to siła.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Philoos 
Zasłużony


Wiek: 34
Posty: 866
Podziękowania: 24/11
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-11-27, 14:38   

Te krwiożercze wiewiórki są niezłe (waliły mi kryrtyki po 40- 50 pkt :-> ). Modzik kończy się wraz z ubiciem Corpae (notabene cienias z niego w porównaniu do kransoludów)?
I co faktycznie daje ten dziwny item wygladający jak ogniwo od Relieva?
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Sir Aleksandrus


Wiek: 29
Posty: 72
Podziękowano 1 razy
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2006-11-29, 13:41   

Spróbuj go użyć w mieście, ale radzę uprzednio zapisać grę... :)
_________________
Życie to siła.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Yarpen 
Bibliotekarz
Podrywacz znudzonych literatek


Wiek: 28
Posty: 346
Podziękowania: 21/15
Wysłany: 2006-11-29, 16:36   

Nagle wybucha jakaś dzika sfera i sie robi rozp****.
_________________
"Yarpen przedstawiony jest jako kawał sukinsyna i prostaka, ale w gruncie rzeczy porządnego. Cechuje go rubaszny humor, potrafi jednak być poważny i szczery."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
matrix145 


Wiek: 25
Posty: 62
Podziękował 16 razy
Skąd: Polska
Wysłany: 2009-08-11, 01:10   

sorka za odswiezenie tematu: przeszedlem wszystko w tej jaskini krasnoludow i walczylem na koncu z magiem ale czy to juz koniec co sie stalo z tym Lornem bo jest tylko pokazane ze go porywa ten corpae a potem jest juz sam(lorna wcielo).Nie da sie go uwolnic jakos czy cos...???
_________________
Lisz -rodzaj nieumarłego w grach i literaturze fantasy, posiadający własną wolę i znaczną moc magiczną.
Lisz powstaje poprzez rytuał przeprowadzony przez nekromantę w celu osiągnięcia nieśmiertelności. W procesie tym dusza nekromanty zaklęta zostaje w odpowiednim pojemniku (zwanym relikwiarzem, "naczyniem duszy" lub filakterium), a sam nekromanta umiera, stając się nieumarłym. Rytuał ten są w stanie przeprowadzić jedynie najpotężniejsi nekromanci.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
ryba75

Posty: 5
Podziękował 2 razy
Wysłany: 2009-10-02, 19:29   

Sledze wasze forum juz od kilku lat, ale jest to dopiero moj pierwszy post wiec witam.
Mam problem z tym modem , a mianowicie wszystko jest w porzadku do czasu gdy chce wyjsc z Loronem za bramy miasta, tam nas atakuja (roznie to bywa raz sa orki innym razem orogi, ogry, lowcy niewolnikow, trafila sie i Suna Seni) po wygranej walce
podchodze do Lorona i nastepuje dialog z Dzielnicy Rzadowej (czeka na mnie w bramach miasta itp) Wracam tam a tu czeka na mnie 2 Loronow i znow historia sie zapetla. Probowalem juz :
-zabijania kodem wszystkich klonow, zostawal jeden ale nie pomagalo
-powiedzilem mu aby dawal kase to zwial i w dzienniku pojawil sie wpis ze "bruno" (chlopczyk co oprowadzal nas po slumsach) wskazal nam na mapie osade Lorona i musze sam go znalesc. Osada sie nie pojawia
-przywolanie Lorona consola. W SK sa 2 rodzaje ale jeden mowi to co wczesniej drugi nie ma nic do powiedzenia
Mod ten instalowalem juz trzeci raz na czyste BG2 i za kazdym razem dzieje sie to samo.
Jak mam ruszyc z akcja, a nie chce tez aby ominely mnie te bijatyki o ktorych pisal wyzej Yarpen ?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2009-10-02, 19:41   

Cytat:
wskazal nam na mapie osade Lorona i musze sam go znalesc. Osada sie nie pojawia

weź może przenieś się tam kodem, któryś z tych numerów lokacji, zobacz na której Cię jeszcze nie było :razz:

AG0042
AG1000
AG1500
AG1600
AG1700
AG2000
AG8000
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
ryba75
ryba75

Posty: 5
Podziękował 2 razy
Wysłany: 2009-10-03, 16:25   

Area AG0042 nie istnieje. W folderze are jest tylko plik ar0042.are brakuje plikow AG0042.wed ad0042.tiz AG0042.are. Moze w tym tkwi problem??
Czy jesli ktos aktualnie gra z tym modem moglby mi przeslac brakujace pliki???
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2505
Podziękowania: 246/53
Wysłany: 2009-10-04, 13:07   

ryba75 napisał/a:
Area AG0042 nie istnieje. W folderze are jest tylko plik ar0042.are brakuje plikow AG0042.wed ad0042.tiz AG0042.are. Moze w tym tkwi problem??


Tak, Alv z rozmachu pewnie wpisał ag zamiast ar. Przenieś się na wypisane lokacje kodem. Najlepiej do takiej lokacji z wiewiórkami i małą bandą krasnoludów, bo to jest wejście do kryjówki. Musisz popróbować.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
ryba75
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group