Poprzedni temat «» Następny temat
[Komentarze do] Ulubione gry
Autor Wiadomość
boro 


Wiek: 33
Posty: 541
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2009-07-21, 23:11   [Komentarze do] Ulubione gry

Almateria napisał/a:
Sanitarium
Swojego czasu byłem fest napalony na te grę, pierwsza jaką widziałem z takim klimatem, większość point&click jakie grałem była wesoła, typu Sołtys, teenagent, flight of the amazon queen, a tu budzę się w jakimś szpitalu, koleś głową wali w ścianę, inny zeskakuje w przepaść dobrze się przy tym bawiąc. No i wtedy demo się skończyło :D

EDIT: W celu ułatwienia życia postanowiliśmy z Morganem przenieść komentarze w jedno miejsce. :arrow: Odnośnik do tematu: "Ulubione Gry" - Val
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Ostatnio zmieniony przez Valsharess 2010-11-12, 12:31, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-22, 05:26   

To wbijaj na isohuntna ebayu kup pełne. ^^ Po drodze Harvestera.
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2009-10-27, 21:27   

Luinel napisał/a:
Aż wstyd przyznać, ale nie grałam w Planscape: Torment, bo z tego, co o tej grze czytałam, na pewno wylądowałby na mojej liście. Nawet ostatnio chciałam zakupić, ale trudno teraz gdziekolwiek to dostać, niestety.

Wstyd może nie, ale powód, byś żałowała bardzo. ^ A co do trudności dostania, w maju była reedycja Tormenta (Extra Klasyka Gold). W sklepie internetowym (i zwykłym może też) dostaniesz bez większego problemu, a jak nie, to na Allegro też jest dużo ofert. ;) Nietrudno o Udrękę teraz, o nie. ;>

A te trzy dyszki z (ewentualnymi.!) kosztami opakowania i podrzucenia pod dom to niedużo. Bardzo. Może i nieobiektywnie gadam, bo Torment zrobił na mnie wrażenie ogromne, ale dzielę się mym subiektywnym szczęściem i radzę brać w ciemno. ^
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 434/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2009-10-27, 21:39   

Ja juz nie pierwszy raz piszę, że Torment jest nieco tutaj przereklamowany: Sigil - fajne miasto, zadania - część nawet ciekawych, kilka nawet bardzo, NPCe - w części warci uwagi, część tekstów, może maszyna u Bogowców, sensoria + adwokat , no i niekótre kawałki muzyczne (np. Forteca żalu) i to tyle z plusów
drażnił mnie warszawski? slang w P:T - wsiórskie teksty Anny, liniowość (porównywalna z IwD), Bezimienny (jako kolejna stała), i co jest mankamentem wszytskich gier IE poza BG I (aczkolwiek jeśli dodamy tacticsowe OzWM to też), problemy z zakończeniem (gdzieś od połowy gry zaczyna się nuda - w Tormencie po opuszczeniu Sigil, w BG2 od Podmroku itd. - 3,5/5 to góra co mogę za to dać...
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Simi 


Posty: 633
Podziękowania: 20/9
Wysłany: 2009-10-27, 21:44   

Ale język i ogólnie tłumaczenie to jedna z wielkich zalet Tormenta (moim zdaniem).
No i przede wszystkim jest świat Sigil - czegoś równie niezwykłego nie ma w żadnej innej grze i długo by szukać w powieściach.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-10-27, 22:20   

morgan napisał/a:
liniowość

W moim odczuciu - ogromna zaleta tej gry. Raz opowieść jest zwarta, dwa grę można przejść tylko raz i będzie git, a co za tym idzie - ten jeden raz musi być wyjątkowy. To raczej nie jest gra, w której liczy się power gaming czy możliwość kombinacji wynikających z wyboru klas i ras. To raczej filmowa czy książkowa koncepcja.

morgan napisał/a:
gdzieś od połowy gry zaczyna się nuda

Trochę się przychylę - ta nieciekawa pustynia i Forteca.

Ja jeszcze nie lubię warstwy filozoficznej, nudna i oklepana.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 865
Podziękowania: 29/28
Wysłany: 2009-10-28, 10:08   

Właśnie Forteca, zakończenie jest genialne - wszystko się wyjaśnia, spotykamy kogo trzeba, no i ta muzyka, ciary na plecach i kisiel w majtkach, dla mnie najlepsza część jakiegokolwiek rpgka. Baldury nie dorastają do pięt, ot idziemy naklepać tego czy innego zuego.
_________________
Szarotki alpejskie som tuczące :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 36
Posty: 893
Podziękowania: 144/36
Wysłany: 2015-01-08, 22:26   

Bartku ta nowsza odsłona piratów też była kozacka. No może minus te pląsy z córkami gubernatorøw :razz:

Post (wraz z poniższymi) wydzielony z tematu Wasze TOP10 gier ever. - L`f
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Ostatnio zmieniony przez L`f 2015-01-20, 01:23, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 30
Posty: 1385
Podziękowania: 139/201
Wysłany: 2015-01-09, 09:59   

P mój Boże, to jest top GIER a nie top RPG-ów... Byłem zmęczony i nie zauważyłem. W takim razie musiałbym wszystko przemyśleć. Nie ma tych nie-erpegów tak dużo moich ulubionych znowu ale jednak są.

Na pewno gdzieś musiałbym dodać:

- Majesty (i to gdzieś wysoko, na 3 cim miejscu?)

-Rune (tego z kolei bliżej dołu tabeli)

-Rayman 2 (gdzieś w środku, a co)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 36
Posty: 893
Podziękowania: 144/36
Wysłany: 2015-01-09, 22:24   

Ok, zapomniałem w sumie o najważniejszej grze, która w moim sercu ma wyjątkowe miejsce i właściwie powinna wskoczyć na 1 miejsce, ale ze względów czysto sentymentalnych.

A mianowicie stareńka gra Cinemaware pt. "Wings".
Ach te czasy Amigi 500 i rozwalania joysticków. I to uczucie strącenia po raz pierwszy dwupłatowca po 2 miesiącach grania. Bezcenne.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 30
Posty: 1385
Podziękowania: 139/201
Wysłany: 2015-01-19, 17:32   

Cytat:
Skyrim nawet już pobił scennę moderską Obliviona


To Skyrim ma jakąś sensowną scenę moderską? Która robi coś poza zamienianiem smoków w kucyki i dodawaniu nowych mangowatych fryzur?

Morrowind miał dobrą scenę moderską. Hagge Island, Świetlisty Klan i podobne to mody stojące często na wyższym poziomie niż oryginalna gra. Tyle że ta scena, w przeciwieństwie do baldurowej, zdechła. Dzisiaj nawet są problemy ze znalezieniem niektórych modów. Adamantytowa Wieża runeła i zapadła wieczna noc nad Tamriel.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 543
Podziękowania: 22/174
Wysłany: 2015-01-19, 19:28   

Jolan napisał/a:
Żelazko napisał/a:
bo aż do 4 czy 5 rozdziału nie wiadomo kto jest twoim głównym anty-bohaterem
Gościu w zbroi z intra i prologu?


Sarevok tak zataili że nawet jak czytasz listy od niego do Tazoka to nie wiesz że on stał za zabiciem Gandalfa. IMO to było moje odczucie kiedy pierwszy raz kończyłem BG1 które do tej pory świeżo pamiętam.


Cytat:
To Skyrim ma jakąś sensowną scenę moderską? Która robi coś poza zamienianiem smoków w kucyki i dodawaniu nowych mangowatych fryzur?


Ma weź idź na nexus lub loverlab (mody dla dorosłych) i wyszukiwaj bo tych modów jest w *****. Jest dosłownie wszystko czego chcesz musi to tylko znaleźć. Ja dziś znalzałem moda Khajiit Speak, który nadaje graczowi dialogi w stylu Khajiitów mówione w trzeciej osobie.
Lubie grać kotami i złodziejami.

http://www.nexusmods.com/morrowind/?
Ma tu być ponad 3 tysiące modów, jednak jakie to są to nie wiem, bo sam nie modowałem wcześniej Morrka i bardzo słabo jestem z Morkiem zaznajomiony.
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Bartek 
Przyjaciel Klanu

Posty: 273
Podziękowania: 19/9
Skąd: Psychedelia
Wysłany: 2015-01-19, 21:47   

Cytat:
Titan Quest - hack&slash, który w mojej ocenie zjada Diablo na śniadanie, bo w każdym aspekcie jest lepsze od Diablo


Podzielam Twoje zdanie w 100%. Diablo przy Titan Quest to robak pośród bogów. Niestety Blizzardzi zawsze stawiali na oprawę wizualną, a nie na fabułę, mechanikę czy rozwój postaci. Przyznać jednak trzeba, że przerywniki filmowe między aktami to majstersztyk, ale to jedyna zaleta serii Diablo, niestety.
_________________
You Don't Create Trance, Trance Created You!
In 604 Trance We Trust and love to Dance!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
sajok
Semaj 


Wiek: 26
Posty: 69
Podziękowania: 2/3
Skąd: BGiF i TH
Wysłany: 2015-01-19, 23:08   

Bartek napisał/a:
Diablo przy Titan Quest to robak pośród bogów. Niestety Blizzardzi zawsze stawiali na oprawę wizualną, a nie na fabułę, mechanikę czy rozwój postaci.


Ja tam jestem bardzo zdziwiony taką opinią, dla mnie TQ jest najwyżej przyzwoity. Natomiast rozumiem, że Wam się podoba. No, ale pisanie, że Blizzard stawiał na oprawę WIZUALNĄ, że mechanika jest słaba tak samo rozwój postaci? W T F, przecież ta gra z tego słynie!

Nie wiem w jaki sposób mechnika (kopiuj/wklej) TQ przeważa nad D2.

Bartek napisał/a:
... ale to jedyna zaleta serii Diablo, niestety.


Nie sądzisz, że to nieco bezczelne tak pisać o absolutnie i niezaprzeczalnie wybitnej grze?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
sajok 
Przyjaciel Klanu

Wiek: 45
Posty: 269
Podziękowania: 30/52
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-20, 00:36   

Uważam, że TQ do perfekcji doszlifował rozwiązania, które w h&s wprowadziło Diablo 2 a także dodało własne, innowatorskie rozwiązania zachowując przy tym świetny balans rozgrywki. I ten mitologiczny klimat! Diablo 3 bazuje już tylko na własnej legendzie a te elementy, które nam twórcy zaserwowali są albo przekombinowane (zamiast klasycznych 3 poziomów, bodajże 6 czy 7 niewiele się różniących od siebie no i "cudowny" dom aukcyjny, który cichcem usunęli) albo po prostu gorsze (sztywny rozwój postaci, kiepskie sety czy też przekombinowany crafting). Sorry, tylko dlatego, że jest to wielkie DIABLO mamy się nim podniecać?? Oczywiście to moje zdanie a jak słusznie zauważyłeś każdy może mieć własną opinię. TQ przeszedłem x-razy a Diablo 3 znużyło mnie już po demówce. Bez urazy Semaju ;)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group