Poprzedni temat «» Następny temat
BGT - Kody obszarów
Autor Wiadomość
kuba_ufo 

Posty: 24
Podziękował 4 razy
Wysłany: 2008-12-29, 00:38   

A ja mam taki problem, ze gram w trilogy i chciałbym się przenieść na most do wrót baldura bo mam chyba jakiś błąd i nie mogę tam dojść. O ile się nie mylę w bg1 kod tej lokacji to AR0900, ale w bg2 jest to dzielnica świątyń i tam właśnie mnie przenosi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2495
Podziękowania: 241/53
Wysłany: 2008-12-29, 00:43   

kuba_ufo napisał/a:
A ja mam taki problem, ze gram w trilogy i chciałbym się przenieść na most do wrót baldura bo mam chyba jakiś błąd i nie mogę tam dojść. O ile się nie mylę w bg1 kod tej lokacji to AR0900, ale w bg2 jest to dzielnica świątyń i tam właśnie mnie przenosi.


Użyj AR7900 ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
kuba_ufo
kuba_ufo 

Posty: 24
Podziękował 4 razy
Wysłany: 2008-12-29, 00:47   

Vinci napisał/a:
kuba_ufo napisał/a:
A ja mam taki problem, ze gram w trilogy i chciałbym się przenieść na most do wrót baldura bo mam chyba jakiś błąd i nie mogę tam dojść. O ile się nie mylę w bg1 kod tej lokacji to AR0900, ale w bg2 jest to dzielnica świątyń i tam właśnie mnie przenosi.


Użyj AR7900 ;)


Dziękuje bardzo :)

EDIT: Pisz w odpowiednim miejscu na drugi raz, proszę - bo chyba dostrzegasz różnicę między grą bez modów i z modami - m
Ostatnio zmieniony przez morgan 2008-12-29, 01:01, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 49
Posty: 2029
Podziękowania: 239/45
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2008-12-29, 13:18   

Ten plik zawiera wszystko, co trzeba: kody BGT, TUTU, a nawet BG1 (jeśli w kodzie TUTU zamieni się FW na AR).

EDIT: Plik oczywiście nie jest moją pracą. Jakiś czas temu ściągnąłem listę i obrazek z internetu, nie pamiętam skąd i połączyłem w całość na własny użytek. Morgan twierdzi, że lista została zrobiona przez Milocha z G3.

EDIT2: Dzięki Morganowi link do oryginalnej listy Milocha na forum G3:
http://forums.gibberlings...?showtopic=8812

Tutu&BGT-kody obszarów.rar
Pobierz Plik ściągnięto 2037 raz(y) 373,83 KB

_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group