Poprzedni temat «» Następny temat
Twój poziom umiejętności modderskich

Jakie są twoje zdolności w zakresie tworzenia modów?
6 - Jestem moderem mastahem. Mogę zrobić wszystko + jeszcze coś!
0%
 0%  [ 0 ]
5 - Znam się a tym bardzo dobrze, stworzę praktycznie każdy mod.
2%
 2%  [ 1 ]
4 - Czasami mam z czymś problem, ale raczej bez większych przeszkód tworzę mody.
10%
 10%  [ 4 ]
3 - Tak średnio się na tym znam. Raczej proste modziki mogę tworzyć.
25%
 25%  [ 10 ]
2 - Tylko pdstawy, i to też niezbyt dobrze. Często robię błedy, ale coś tam łyknąłem.
43%
 43%  [ 17 ]
1 - Mody? Chodzi o ubrania? Eeee... Mody do Bg! Aha! Nie nie umiem.
17%
 17%  [ 7 ]
Głosowań: 23
Wszystkich Głosów: 39

Autor Wiadomość
Nastian 

Posty: 130
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2005-02-03, 18:00   

Hej, Coin? A jakaś próbka... to znczy masz jakiś modzik, którym mógłbyś się pochwalić? Chętnie ujrzałbym go. :P I pewnie te 3 by wzrosło wyżej ;)
Ostatnio zmieniony przez Nastian 2009-09-19, 14:42, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Coincidence 
Bibliotekarz


Wiek: 31
Posty: 353
Wysłany: 2005-02-04, 15:12   

Hergath - dzisiaj przekroczyłeś wszelkie granice.

UWAGA - OD DZISIAJ MOŻECIE BRECHTAC SIĘ Z HERGATHA, KTÓRY WYZYWA PORZĄDNYCH LUDZI OD EKSPERTÓW W MODOWANIU, A NAWET NIE MIAŁ OKAZJI OGLĄDAĆ EFEKTÓW ICH PRACY !!!

Uf, ulżyło mi.

Przykład, Damianie, i to dobry, powinien pojawić się na przełomie marca i kwietnia. Wtedy pojawi się demo Tormenteda, które stanowi zwieńczenie wszelkich spraw technicznych ( i zarazem ich prezentacje - wszystko opisane w zapowiedziach już tam będzie ) i sygnałem, ze zespół pracujący nad modem rozpoczął pracę nad zawartością merytoryczną.

Demo, fabularnie, nie będzie miało NIC wspólnego z historą Udręczonych Głosów. Ot, gracz bedzie mógł wziąć udział w Wojnie Krwi po stronie Baatezu; gdzieś godzinka grania, rozmiar nie powinien przekroczyc 50 mb.

Aaa, bym zapomniał

w takim razie edytuj - Komcio

- prezentacja umiejętności - jeden z elementów składowych ( drobniutki ) TV, konkretnie kawałka odpowiedzialnego za podklasy, to Zwierzęcy Towarzysze dla łowcy. To już skończyłem, teraz tylko odbugowuję. Betatesterzy juz to widzieli, jesli chcesz, to koledze po fachu dam to oglądnięcia. Co ty na to, Damian?
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Nastian 

Posty: 130
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2005-02-04, 18:39   

Chętnie bym ten składnik zobaczył... tylko, że jeszcze chętniej odbugowany ;) Chętnie poczekam.
Ostatnio zmieniony przez Nastian 2009-09-19, 14:43, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Coincidence 
Bibliotekarz


Wiek: 31
Posty: 353
Wysłany: 2005-02-07, 10:47   

Chyba jeszcze trochę poczekasz, bo poza istniejącymi już towarzyszami dla łowcy ( niedźwiedź, pantera, wilk ) zacząłem robić lodową i ognistą salamandrę dla maga, oraz wywaernę, pająka czy węża dla druida.
Z tydzień mi to conajmniej zajmie.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2007-12-09, 18:44   

Necroposting rox :) (ale po coś ten temat jeszcze istnieje ;] )

Oceniam swoje zdolności na 4. Radzę sobie lepiej niż na poziomie 'prostych modzików', (których są już 2 mojego autorstwa - na życzenie mogę udostępnić, choć jeden chciałbym jeszcze zmienić, poza tym nie stworzyłem do nich plików ReadMe), jednak nie znam jeszcze wszystkich mechanizmów skryptów (np. czym się różnią podobne komendy), no i umiem modować tylko w WeiDU - żeby było bezinwazyjnie dla gry :) Umiem tworzyć portrety, animacje (jednak nie umiem tworzyć gniazd do nich :) ), proste grafiki przedmiotów (choć zajmuje to dużo czasu), dobrze radzę sobie w dialogach. Z plikami .spl, .itm i .cre też nie mam większego problemu.

Ogólnie, całkiem nieźle, jednak mogłoby być o wiele lepiej :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 49
Posty: 2041
Podziękowania: 253/48
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2007-12-10, 09:57   

Dzięki L'f zauwazyłem, że taki temat istnieje!

Oceniam swoje umiejętności modowania na 3. Za plansze nawet nie próbowałem się jeszcze zabierać. Z konwersją BAMów zwykle okrutnie się męczę, aż za którymś razem metodą prób i błędów działa i wygląda w grze dobrze. I potem nie jestem w stanie powtórzyć, tyle kombinacji odstawiam.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 902
Podziękowania: 5/7
Skąd: Sejny
Wysłany: 2007-12-10, 10:07   

L`f napisał/a:
na życzenie mogę udostępnić

Poproszę na e-mail ascaephel@op.pl
w przerwie swiątecznej trzeba będzie BG odświeżyć
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kwiat_W 

Wiek: 35
Posty: 26
Podziękowano 17 razy
Wysłany: 2007-12-10, 12:27   

Nowe bamy tworzę tak:
W BW2 tworzę nowy plik, następnie wybieram opcję "convert to unpaletted", teraz importuję klatki (ich kolejność i przynależność do sekwencji nie ma znaczenia, najlepiej żeby była 1 sekwencja, nie usuwamy 1 pustej klatki którą domyślnie BW2 sam stworzyć powinien), teraz używam opcji "convert to paletted" i zapisuję plik. Otwieram plik w DLTCEP i ustawiam pozycję klatek (x:y), ich kolejność i przynależność do sekwencji, dla pewności używam opcji "check bam". Zapisuję plik. Otwieram w BW1 i ustawiam ewentualny kolor przezroczystości/cienia który BW2 z pewnością źle ustawił.
Im więcej klatek tym większe prawdopodobieństwo, że BW2 coś sknoci, ale mi działa ta metoda w 95%. Jeśli coś się zepsuje, powtarzamy proces, bo możliwe, że to tylko jakiś przypadkowy błąd.

Inna metoda, ja wolę swoją, polecana przez... nie pamiętam kogo :-P , ale kogoś znanego i o uznanym dorobku :) To stworzyć nowy plik w BW1 z 1 klatką w kolorze przezroczystości. Zapisać plik i zamknąć program. Uruchomić program i otworzyć zapisany plik. Dalej można robić co się chce.

Żeby nie było 100% offtopu... swoje umiejętności oceniam na 4 (tylko pod względem umiejętności technicznych), choć chcę tu zwrócić uwagę, że "raczej bez większych przeszkód tworzę mody" to tryb niedokonany. :-P
_________________


W_GUI
Ostatnio zmieniony przez Kwiat_W 2008-03-07, 05:04, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2007-12-11, 22:07   

Ja stawiam sobie mocną tróję. Chociaż dziwię się, że Zed Nocear stawia 3, a Kwiat_W 4. Myślę, że to zbytnia skromność Panowie. Gdyby nie praca i lenistwo, to hohohho.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cannabis 


Wiek: 28
Posty: 157
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2007-12-11, 22:17   

A ja dałem prawdziwe i słuszne 1, bo nigdy nie miałem styku z żadnym tworzeniem modów :-P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Coincidence 
Bibliotekarz


Wiek: 31
Posty: 353
Wysłany: 2007-12-16, 00:36   

Kwiat żyje :| Zed żyje :|
O radości, iskro bogów, życie jest piękne :)
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Kallen 


Wiek: 37
Posty: 180
Podziękowania: 2/12
Wysłany: 2008-01-25, 02:01   

Ja stawiam sobie 2, najlepiej radzie sobie z grafiką;) ale chodzi o portrety. Oprócz tego umie robić Itemy oraz coś tam z podklas, proste dialogi. To tyle :-P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Yarpen 
Bibliotekarz
Podrywacz znudzonych literatek


Wiek: 28
Posty: 346
Podziękowania: 21/15
Wysłany: 2008-01-25, 18:38   

Niech będzie 4. Wirtuozem nie byłem i nie będę. Nienawidzę pisać dialogów :roll: Za to z przyjemnością ogarniam mechanikę, w tym uulubione tworzenie podklas.
_________________
"Yarpen przedstawiony jest jako kawał sukinsyna i prostaka, ale w gruncie rzeczy porządnego. Cechuje go rubaszny humor, potrafi jednak być poważny i szczery."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group