Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II] Najlepsza zdolność wysokiego poziomu
Autor Wiadomość
Komcio 
Zasłużony


Wiek: 109
Posty: 658
Wysłany: 2005-09-29, 17:07   [BG II] Najlepsza zdolność wysokiego poziomu

Którą zdolność/czar wysokiego poziomu uważacie za najbardziej udaną?
Jakie zaś są pomyłk, nic nie wartą?

imho..

Z czarów maga stawiałbym na pewno na Akceleracje. Można naprawdę cuda czynić mając z ten czar.

Z zaklęć kapłana... Hmm. Implozja. Bardzo ciekawe efekty, w grze bardzo się przydaje (szczególnie dla m/k)

Dla wojów... Chyba większy młyniec. Mieć dziesięć ataków, czy nie mieć ;).


A takie sobie wydaje mi się łotrzykowskie tworzenie mikstur i przedmiotów.
Ostatnio zmieniony przez L`f 2014-04-23, 17:43, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Gandalf 
Mag Naszych Czasów


Wiek: 33
Posty: 236
Skąd: Białystok
Wysłany: 2005-09-29, 17:10   

No Akceleracja jest zarąbista tak samo leczenie kapłana z tob jest zarąbiste "nie pamietam nazwy".
_________________
cRPG Forever "Baldur's Gate SAGA" <pease>
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Mefisto


Wiek: 27
Posty: 209
Skąd: Lublin
Wysłany: 2005-09-29, 17:13   

Przydatny jest cios śmierci,zabójstwo ,młyniec,i wszelkie pułapki a zwłaszcza czasowa :twisted: . Czary to tak:Oddech Smoka i Kometa.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 36
Posty: 904
Podziękowania: 9/8
Skąd: Sejny
Wysłany: 2005-09-29, 17:24   

Dla maga: Oddech Smoka, Kometa (z Oversighta)
Dla woja: Trafienie Krytyczne (na UPR od maga i tak mamy 10 ataków, na znacznie dłużej) i Wytrzymałość (6 wystarczy na większość walk)
Dla Druida: Większe Przyzwanie Żywiołaków (księcia ziemi uważam za najlepszego summona w grze, nawet lepszego od planetara)
Dla Kapłana: Grupowe Leczenie II :P (czyli grupowe zmartwychwstanie, ale ja go używam jako leczenia)
Z ciekawych, ale nieprzydatnych : Tropienie u łowców - dodaje klimatu jak cholera, ale do niczego się w sumie nie przydaje
Bard: ulepszona pieśń barda
Złodziej: Użycie dowolnego przedmiotu (przegięte jak malo co w BG, szczególnie przy wieloklasowcach). Dodtakowo fakt, że taki w/z lub w/m/z może wielokrotnie wybrać Zabójstwo jest niesłychanym przegięciem (odpalcie zabójstw kilka na UPR z Czarnym Ostrzem Klęski i zrozumiecie o czym mówię :> )
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Orish


Wiek: 30
Posty: 214
Skąd: Cytadela Adbar
Wysłany: 2005-09-29, 17:52   

Mag: akceleracja - dodając do tego szatę Vekny, amulet mocy i Zatrzymanie czasu daje zabójczą, powiedziałbym wręcz lamerską broń :P
Kapłan - hmm... implozja jest bardzo dobra, warto też korzystać a aury płomiennej śmierci
Woj - zależy, czy ma się do dyspozycji UPR, zależy czy przeciwnik ma hełm, zależy czy starczy dla niego przedmiotów dających odp. na magię, hmm... ogólnie zależy od sytuacji :P
Złodziej - zabójstwo, użycie dowolnego przedmiotu. To drugie faktycznie przegięte.

Nad pojedynczymi zdolnościami reszty klas (druidzi, bardowie) rozwodzić mi się nie chce :P
_________________
Insimilion - Twierdza cRPG
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ageleb


Wiek: 31
Posty: 28
Skąd: Amkethran
Wysłany: 2005-09-29, 19:54   

Mag: Zdecydowanie stawiam na:
1. Akceleracja
2. Zatrztymanie czasu
3. Oddech smoka
i mamy fajny efekt:P
Kapłan: Ulepszona wersja grupowego leczenia, burza zemsty i oczywiście implozja.
Złodziej: Tworzenie mikstur i przedmiotów i użycie dowolnego przedmiotu.
Bard: Ulepszona pieśń barda.
Druid: Wieksze przyzwanie żywiołaków (największy sentyment mam do księcia powietrza).
Wojownik: Młyniec (szczególnie większy), trafienie krytyczne i wytrzymałość.
_________________
"Musimy się o kogoś troszczyć, żeby nasze życie nie było takie puste"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vaelleas Baenre


Wiek: 28
Posty: 105
Skąd: Menzoberranzan//////// Lublin
Wysłany: 2005-09-29, 20:06   

Wg mnie najlepsze są trzy zdolności:
1.Użycie Dowolnego Przedmiotu
2.Oddech Smoka
3.Przyzwanie Planetara/Upadłego Planetara

Jako że zazwyczaj gram Magiem-Złodziejem to naturalnie postać z tymi zdolnościami, kilkoma dobrymi przedmiotami dającymi dodatkowe czary i jakąś elficką kolczugą w której rzuca się zaklęcia (zwłaszcza ta co się ją ulepsza to jest melodyjna chyba po zabiciu w Cienach Amn smoka w Suldanesselarze lub salywańska od Illasery) po prostu wymiata i jeszcze tylko dobry Kapłan (Viconia) i spokojnie można grać.
_________________
W imię Vhaerauna, Pana w Masce!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
PIOTROSLAV


Wiek: 33
Posty: 112
Wysłany: 2005-09-29, 20:33   

ja lubie używanie wszytskich przedmiotów... dla wojownika złodzieja z wiekszym młyńcem KArsomir wymiata:D
_________________
Elitarna Stara Gwardia COB

"(...)ma swoje zdanie, którego raczej z tego co pamiętam nie zmienia. Kieruje się swoimi zasadami (i kwasami) . Oczywiście człek ze starej gwardii Cobu :P"
sovellis
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Dead 
Bibliotekarz
Follower of Satan


Wiek: 30
Posty: 665
Podziękowania: 27/63
Wysłany: 2005-09-29, 21:07   

Ascaephel napisał/a:
kilka na UPR

Orish Shanlen napisał/a:
ma się do dyspozycji UPR

Przepraszam, co to jest UPR? (oprócz Unii Polityki Realnej?)
Próbuję się domyślić i jakoś mi to nie idzie...

Moje ulubione: Oddech Smoka, Akceleracja (oddech używa się w sumie nonstop, gdy nie chce mi się walczyć z małymi dużymi potworkami, których nie zabiją frajerballe... Akceleracja się w sumie przydaje parę razy na grę, przy większych ziomkach..
Kapłan: Jakoś nie znalazłem nic ciekawego oprócz Implozji :|
Droid: Księża Żywiołaki siekają..
Złodziej: Kolczaste..
Woj: Trafiena krytyczne i cios. (rzeźnickie :|)
_________________
Tawerna Bibliotekarzy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Matheous 


Wiek: 28
Posty: 452
Podziękował 1 razy
Skąd: Bytek
Wysłany: 2005-09-29, 22:04   

@Grzebul-nie wiem, jak rozgryzc skrot, ale domyslam sie ze chodzi o ulepszone przyspieszenie:P
@topic:
jak gralem fechmistrzem, to pieronsko bajerancka wydala mi sie ulepszona piesn barda;) Ale to na niemodowanej grze, wiec... :P
U maga Oddech i Akceleracja, nie ma wala;)
U kaplana... wszystkie jakies takies nie przypadly mi do gustu:P
A u zlodzieja to poza tworzeniem mikstur i zwojow to wszystko jest bajeranckie-kolczatka, mina przeciwpiechotna(tj eksplodujaca), czasowka, zabojstwo, UAI(przegiecie!:D ale tak btw, probowaliscie odpalic zabojstwo trzymajac Pustoszyciela czy cos w tym duchu? Niee daa sieee, buuu)... Mozna tak dlugo wymieniac. Ale zauwazcie, ze przy grze druzynowej, gdy zlodziej w 80% sluzy do rozbrajania pulapek i otwierania zamkow i ciosow w plecy, to UAI traci na znaczeniu i to mocno, bo rzeczy nie do uzycia dla zlodziejow i tak sa rozchwytywane przez wojow etc. UAI pokazuje potege przy wieloklasowcu solo :P
_________________
For Ancelot,
The Ancient cross of war!
For the holy town of gods!
Gloria, gloria perpetua!
In this dawn of victory!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sir Aleksandrus


Wiek: 29
Posty: 72
Podziękowano 1 razy
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2005-09-29, 22:25   

A ja chciałbym dodać niedocenione tutaj kula ostrzy. Wymatające. Nie dość, że jest tego od groma, kapłan am ulepszone przyspieszenie dzięki nim, to jeszcze mało kto nie obrywa od tego w czystej wersji.

Wieksze młyńce są spox, oddech smoka jest bonia masowego rażenia w Baldursie.
Wytrzymałość jest niezła. UWP też wypasione.

Większość umiejętności jest super wypasionych.
_________________
Życie to siła.
Ostatnio zmieniony przez Sir Aleksandrus 2005-10-02, 14:37, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dywyndynyfar


Wiek: 36
Posty: 58
Wysłany: 2005-09-29, 23:51   

Dla maga akceleracja jest poprostu wymiotem. Oddech Smoka to chyba najprzydatniejszy ofensywny czar w grze - przynajmniej ja korzystam z niego bardzo czesto, szczegolnie gdy liczba wrogow jest wieksza niz 1.
Zabojstwo u wieloklasowca jest wspaniala sprawa. Dla wojownikow wytrzymalosc stanowi niezle wsparcie w walce.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Elhan
Zasłużony

Wiek: 33
Posty: 196
Wysłany: 2005-09-30, 00:29   

Dużo jest zdolności do wyboru i za to chwała twórcom za urozmaicenie dodatku,a zdecydowanie najlepsze zdolnosci to:
Dla Maga oczywiście wyżej wspomniane: Akceleracja i Oddech Smoka(dla mnie jest jednak lepszy od Komety).
Dla Wojownika to Większe Młyńce.
Dla Kapłana bezwątpienia najlepsza jest Implozja,Kula Ostrzy i Przyzwanie Devy
Dla Druida Większe Przyzwanie Żywiołaków
Dla Złodzieja zaś Użycie Dowolnego Przedmiotu( i wtedy właśnie zaczyna się zabawa 8) .
Ostatnio zmieniony przez Elhan 2005-09-30, 18:50, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Philoos 
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 865
Podziękowania: 24/11
Skąd: Poznań
Wysłany: 2005-09-30, 13:47   

Ageleb napisał/a:
Zatrztymanie czasu

To nie zdolność wysokopozioma, ten czar można mieć przecież bez ToB.
Cytat:
Wytrzymałość (6 wystarczy na większość walk)

3 wystarczą - 120% odporności bez przedmiotów.
Cytat:
Dla maga akceleracja jest poprostu wymiotem

Rotfl - pięknie to ująłeś :P

Wojownicy: Uderzenie krytyczne, Wytrzymałość (kumuluje się), Potężny atak (w połączeniu z Furią Niebios lub inną bronią ogłuszającą), (Większy) Cios Śmierci -śmierć na miejscu dla illithidów czy obserwatorów.
Magowie: praktycznie wszystko
Złodziej: Zabójstwo UAI, pułapka czasowa (pomocna szczególnie dla wojów wieloklasowców)
Kapłan: Kula Ostrzy , Aura płomiennej śmierci (sporo właściwości)
Druid: to, co kapłan + Większe Przyzwanie Żywiołaków (Chan rlz)
Bardem nie grałem, więc trudno mi ocenić przydatność jego umiejętności.

Za nietrafione uważam: Pisanie zwojów (po co, skoro po UAI złodziej może rzucać już czary ze zwojów), Tropienie (podobne do Wykrycia Zła czyli nieprzydatne :> ), Alchemia (miksturki lepiej kupić/ukraść).
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Solar
Zasłużony


Wiek: 19
Posty: 417
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2005-09-30, 21:56   

Hmm zgadzam sie z przedmowcami, ale chcial bym podzielic te zdolności na wyjątkowo potezne i klimatyczne... do pierwszych niewątpliwie nalezy Wiekszy Mlyniec, Akceleracja czy UAI. bardzo lubie natomiast uzywać trafienia krytycznego i wytrzymalości... tak samo zabojstwa ktore troch krotko trwa...

I na koniec UPR to skrot od Ulepszone Przyspieszenie Ruchów ... :P
_________________
Cos sie zmieni...starsi muszą odejsc zeby zrobic miejsce młodym...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group