Hej, dawno mnie tu nie było, więc witam i życzę szczęśliwego roku jednocześnie i grubego sylwestra :)
Wróciłem do Baldura 2 dni temu po wielu latach przerwy. Zainstalowałem wersję Enhanced, z SoD i Black Pits. Do tego zainstalowałem NPc Project, Unfinished Business i Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy - prawie wszystko śmiga i gra jak na razie.
Mam 2 problemy:
- z głownym zadaniem w Brandween, doszedłem na sam doł wykopalisk, pokonałem golema lodowego, wlazłem do skarbca a tam nic nie ma, skrzynie zamknięte magicznie, ja mam znaleźć jakiś klejnot ... Jestem ślepy, głupi, czy jakiś błąd że go nie ma?
- przyłączyłem Alerthe (damę do towarzystwa, bardkę), wykonuję jej questy ( aktualnie mam zabić jej byłego alfonsa z we Wrotach Baldura, ale koncze etap Nashkeel dopiero) i pewnego dnia pod kuznia w Beregoście zatrzymała mnie Tekla i przyzwała migoczące psy (czy jakos tak), zabiłem je podczas, gdy ona zniknęła na czas walki, po czym pojawiła się i nie ma żadnej interakcji. Nic się nie odzywa do bardki, moja towarzyszka też nie podjęła rozmowy z Teklą a nie ze mna na temat zamachu, opcja rozmowy na Tekli. też nie skutkuje
Dzień dobry,
Zacznę od tego że bardzo podoba Mi się Pański dodatek do gry jest rozbudowany i wymagał na pewno tytanicznej pracy, tyle postaci i contentu. Kiedy jednak chciałem zakończyć quest Talindry po przesłuchaniu wszystkich okazało się że nie pojawia się ostatnia trzecia opcja dialogowa u kapitana i nie da się pozytywnie rozwiązać questa. Mam w plecaku pustą buteleczkę po winie i kartkę podpisaną przez brata zamordowanej, czy potrzebuję czegoś jeszcze? W opisie questa pojawiło się też że przesłuchałem wszystkich i mam udać się do Beregostu.
pozdrawiam Juliusz Baranowski
Zainstalowałem ten mod na oryginalnym BG:EE (bez SoD) i nie słyszę nowych głosów postaci dodanych przez Beamdoga (np. Neery). Jak to naprawić?
BTW, te postacie są w pełni udźwiękowione, czy mają tylko odzywki po polsku, a reszta jest wyciszona? Na przykład, czy Neera powinna się odezwać po polsku, jak się ją spotyka po raz pierwszy w Beregoście? Jak na razie nie mówi nic cokolwiek bym nie zrobił.
W końcu chcę zabrać się za tego moda, czytałem o nim na facebook'owej grupce już jakiś czas temu, ale jakoś nie mogłem się za niego zabrać. Z opisu wygląda bardzo obiecująco i jestem w ogóle pod wrażeniem i mega wdzięczny za włożoną pracę. :)
Pytanie, czy są jakieś inne pomniejsze mody dostępne na cob które na pewno są z nim kompatybilne?
Z tego co widzę, w opisie jest potwierdzenie o poprawności z npc project, ale obecnie dostępny mod jest z 2023 "wersja: 32 — zaktualizowano 14-09-2023" a nozwm są z 2020.
Ktoś może próbował? Ewentualnie co jeszcze nie powinno się krzaczyć?
Rimardo mi zwiał, w liście jest coś o kapłanie w świątyni. Byłem zarówno w tej w Beregoście jak i Nashkel, a nawet i w ppd, ale nikogo nie zastałem, brak też dialogu z obecnymi tam postaciami. Jakaś podpowiedź? :)
Mam pytanie - czy z npcami z tego moda można bezproblemowo kontynuować przygodę w Siege of Dragonspear?
NPC Nozwm-u nie mają wkładu w SoD. Czyli nie można ich mieć, jedynie można ich przywołać konsolą kodów, ale to tak samą jakby przyłàczyć Shar-teel,czy innych - brak treści.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum