Poprzedni temat «» Następny temat
EET - problemy techniczne
Autor Wiadomość
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 35
Posty: 608
Podziękowania: 87/119
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2023-03-26, 15:42   

Dzięki Aristo, posprawdzam wskazane przez Ciebie questy. Na ten moment sytuacja wygląda tak, że z pomocą Robercika udało się ogarnąć plik instalacyjny. Mod się instaluje, można chodzić pomiędzy lokacjami, nowi NPC się pojawiają. Problem pojawia się natomiast z nową lokacją dodaną przez mojego moda, nie pojawia się na Worldmapie i póki co szukamy przyczyny...

Nie musisz się obawiać, dubbing Kasandy pozostanie bez zmian :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vertoz 

Wiek: 40
Posty: 34
Podziękowania: 1/6
Wysłany: 2023-05-12, 19:47   

Przy próbie instalacji EET dla BG: EE dla GOG nie jestem wstanie podać ścieżki prawidłowo.

Dostaję komunikat : Nieprawidlowa sciezka, lub problem z instalacja BG:EE+SoD.


Dziwne, bo przecież SoD nie jest wymagany.

O co tu chodzi? Robię to na wydaniu EET-13.4.

Komunikat jest tak lakoniczny, że nie wiadomo o co chodzi.

d:\games\GOG\Baldur's Gate - Enhanced Edition\
d:\games\GOG\Baldur's Gate II - Enhanced Edition\

ModMerge dotyczy DLC a nie mam SoD. Więc kompletnie nie rozumiem.

Wersja bg : EE to 2.6.6.0

Jakiś czas później....

Z tego co rozumiem to przedobrzyłem z listą modów instalowanych po stronie BG:EE.

Lista modów dla których jest wsparcie EET z stąd:

http://baldur.cob-bg.pl/bg1ee-mody

nie oznacza, że należy je instalować po stronie BG:EE.

Legendę należało by zmodyfikować o dodatkowy kolor mówiący, gdzie ma się odbyć instalacja w przypadku EET.


Spróbuję z BG: EE i listą:

https://k4thos.github.io/EET-Compatibility-List/EET-Compatibility-List.html#bgee

Zapewne to jest problemem.
Ostatnio zmieniony przez Vertoz 2023-05-12, 20:29, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 49
Posty: 905
Podziękowania: 239/203
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2023-05-12, 20:26   

Obawiam się, że EET wymaga SoDa.
Readme EET napisał/a:
Podstawowy komponent EET (setup-EET) wymaga świeżej, "czystej" instalacji gry BG2:EE (wymagany patch v2.5.16.6). Mody takie jak tłumaczenia i dubbing w niczym nie przeszkadzają, jednak instalacja innych modów (zwłaszcza większych, modyfikujących oryginalne zasoby) nie jest wskazana, bo może się to skończyć problemami podczas instalacji EET.

BG:EE + Siege of Dragonspear w wersji z patchem v2.5.17.0. Gra w stanie bezpośrednio po instalacji, bądź zawierająca dowolną kombinację modów wymienionych w tym temacie (pierwsza część posta). W przypadku dodatku SoD zainstalowanego poza katalogiem BG:EE w czasie instalacji należy wybrać katalog SoD (folder z dodatkiem zawiera również wszystkie zasoby BG:EE)

Korzystając z wersji z GoGa będzie więc też wymagać Modmerge lub nowszego DLCMergera:klik.
_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vertoz 

Wiek: 40
Posty: 34
Podziękowania: 1/6
Wysłany: 2023-05-12, 20:55   

Czyste instalacje GOG

BG:EE 2.6.6.0
BG 2:EE 2.6.6.0

EET-13.4

zawartość logów:

Kod:

WeiDU v 24700 Log

 setup-EET.exe
[.\chitin.key] loaded, 881668 bytes
[.\chitin.key] 191 BIFFs, 62570 resources
[./goggame-galaxyFileList.ini] loaded, 75373 bytes
[./goglog.ini] loaded, 102 bytes
[./unins000.ini] loaded, 41 bytes
[.\engine.lua] loaded, 104 bytes
[.\weidu.conf] loaded, 17 bytes
[.\lang\pl_pl\dialog.tlk] loaded, 12565126 bytes
[.\lang\pl_pl\dialog.tlk] 103584 string entries
[.\lang\pl_pl\dialogf.tlk] loaded, 12567483 bytes
[.\lang\pl_pl\dialogf.tlk] 103584 string entries

Choose your language:
 0 [English]
 1 [Polski (Polish)]
 2 [Spanish]
 3 [French]
 4 [Czech]
 5 [Russian]
 6 [Deutsch (German)]
Using Language [Polski (Polish)]
[Polski (Polish)] has 6 top-level TRA files
[EET/lang/pl_PL/prompts.tra] has 56 translation strings
[EET/lang/pl_PL/setup.tra] has 18 translation strings
[EET/lang/pl_PL/chapters.tra] has 95 translation strings
[EET/lang/pl_PL/dialog.tra] has 37 translation strings
[EET/lang/pl_PL/2da.tra] has 55 translation strings
[EET/lang/pl_PL/compatibility.tra] has 6 translation strings

Uzywam .\lang\pl_pl\dialog.tlk oraz .\lang\pl_pl\dialogf.tlk

Czy wyswietlic plik ReadMe? [Y] tak, [N] nie

Zainstalowac komponent [EET core (import zasobow)]?
[I] tak, [N] nie, [Q] zakoncz

Instalacja [EET core (import zasobow)] [V13.4]

INTERACTIVE = 1

LANGUAGE = pl_PL

argv[0] = %argv[0]%

argv[1] = %argv[1]%
Copying and patching 1 file ...
[weidu.conf] loaded, 17 bytes

LANGUAGE_BG2 = pl_PL
Creating 1 directory
Copying 1 file ...
Copying and patching 2 files ...
[EET/other/cpmvars/eet_cpmvars.tpa] loaded, 60099 bytes
[EET/other/EET_functions.tph] loaded, 46503 bytes
Copying and patching 1 file ...
Copied [.../programfiles.bat] to [EET/temp/programfiles.bat] (NO BACKUP MADE!)
Copying and patching 1 file ...
[EET/temp/programfiles.txt] loaded, 24 bytes
Copied [EET/temp/programfiles.txt] to [EET/temp/programfiles.txt] (NO BACKUP MADE!)
Copying and patching 1 file ...
Copied [.../programfiles.bat] to [EET/temp/programfiles.bat] (NO BACKUP MADE!)
Copying and patching 1 file ...
[EET/temp/programfiles.txt] loaded, 24 bytes
Copied [EET/temp/programfiles.txt] to [EET/temp/programfiles.txt] (NO BACKUP MADE!)
Copying and patching 1 file ...
Copied [.../programfiles.bat] to [EET/temp/programfiles.bat] (NO BACKUP MADE!)
Copying and patching 1 file ...
[EET/temp/programfiles.txt] loaded, 18 bytes
Copied [EET/temp/programfiles.txt] to [EET/temp/programfiles.txt] (NO BACKUP MADE!)



Wpisz pelna sciezke do instalacji BG:EE+SoD i potwierdz ja klawiszem Enter.
Przyklad: C:\Program Files (x86)\BeamDog\Games\00806
User answer: "d:\games\GOG\Baldur's Gate - Enhanced Edition"



Nieprawidlowa sciezka, lub problem z instalacja BG:EE+SoD.
W razie dalszych problemow mozna zamknac to okno i zakonczyc instalacje skrotem Ctrl+C.

Wpisz pelna sciezke do instalacji BG:EE+SoD i potwierdz ja klawiszem Enter.
Przyklad: C:\Program Files (x86)\BeamDog\Games\00806
Stopping installation because of error.



Nie ważne czy podaję

d:\games\GOG\Baldur's Gate - Enhanced Edition

czy

d:\games\GOG\Baldur's Gate - Enhanced Edition\

EET nie działa. Chyba odpuszczam.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 49
Posty: 905
Podziękowania: 239/203
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2023-05-12, 21:12   

Zainstaluj SoD, DLC Merger, podaj pełną ścieżkę do instalacji BG:EE + SoD i potwierdź ją klawiszem Enter.

Z tego, co pamiętam, większość modów lepiej instalować po EET. Aristo wspominał chyba tylko o jednym, który musiał instalować na BG1EE. Zajrzyj do: tego wątku.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vertoz 

Wiek: 40
Posty: 34
Podziękowania: 1/6
Wysłany: 2023-05-13, 08:33   

memory napisał/a:
Zainstaluj SoD, DLC Merger, podaj pełną ścieżkę do instalacji BG:EE + SoD i potwierdź ją klawiszem Enter.

Z tego, co pamiętam, większość modów lepiej instalować po EET. Aristo wspominał chyba tylko o jednym, który musiał instalować na BG1EE. Zajrzyj do: tego wątku.


Tak zrobię. Jak będzie obniżka SoD w GOG. Baldury EE kupiłem chyba za 25 PLN każdy. 75 PLN za SoD to rozbój w biały dzień. Poczekam :smile:

Dzięki.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Omen86

Posty: 5
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2023-08-27, 12:42   

Mam problem z Bernardem w Miedzianym Diademie.
Wygląda (to w sumie nie problem) tak jak na screenie. Nie da się z nim pogadać (Bernard nie ma nic do powiedzenia). Jak tylko postać wejdzie w jego obszar (jest widoczny) zaczyna obracać się w stronę postaci tak jakby chciał zainicjować rozmowę. Powoduje to również problem z poruszaniem się postaci bo co chwila się zatrzymuje. Do tego jak Hexxat rozpocznie swoją rozmowę i trafi się w moment kiedy Barnard też "chce" rozpocząć kończy się to wywaleniem do pulpitu.


Instalacja:
- BG:EE (najnowsza wersja ze Steama)
- BG2:EE (najnowsza wersja ze Steama)
- DragonSpear (wydzielony z BG:EE za pomocą modmanagera, wersja Steam)

Mody i kolejność w jakiej instalowałem:
1. bg1-unfinished-business-v16.4 wrzucamy do BG:EE i odpalamy setup-bg1ub
2. tsoaV2_2 wrzucamy do BG:EE i odpalamy setup-soa
3. drizztsaga wrzucamy do BG:EE i odpalamy setup-drizztsaga
4. EET wrzucamy do BG2:EE i odpalamy setup-EET
5. DragonspearUI wrzucamy do BG2:EE i odpalamy setup-dragonspear_ui++
6. dark-side-of-the-sword-coast-v4.2 wrzucamy do BG2:EE i odpalamy Setup-DSotSC
7. win-A7-HiddenGameplayOptions-v4.2 wrzucamy do BG2:EE i odpalamy setup-HiddenGameplayOptions
8. SotSC v8.3 wrzucamy do BG2:EE i odpalamy Setup-SotSC
9. northern-tales-of-the-sword-coast-5.0.0 wrzucamy do BG2:EE i odpalamy setup-ntotsc
10. baldurs-gate-mini-quests-and-encounters-modification-26 wrzucamy do BG2:EE i odpalamy setup-bgqe
11. ub-v28 wrzucmy do BG2:EE i odpalamy setup-ub
12. shadows-over-soubar-1.16 wrzucamy do BG2:EE i odpalamy Setup-SOS
13. check-the-bodies-3.0 wrzucamy do BG2:EE i odpalamy Setup-ctb
14. region-of-terror-v4.0 wrzucamy do BG2:EE i odpalamy Setup-RoT
15. wrzucamy NOzWM do BG2:EE i odpalamy Setup-NOzWM
16. back-to-brynnlaw-mod-for-baldurs-gate-ii-bgii-bgt-bgiiee-and-eet-v9 wrzucamy do BG2:EE i odpalamy setup-backbrynnlaw
17. odpalamy cdtweaks-v16
18. wrzucamy EET_Tweaks do BG2:EE i odpalamy setup-EET_Tweaks
19. odpalamy setup-EET_end
20. odpalalmy stratagems-34.3

Sama instalacja bez błędów.

BG1 + dodatki + siege of dragonspear przeszedłem bez żadnych problemów technicznych.
Początek BG2 również bez problemów.

Przeinstalowałem całość jednak ciągle tan sam problem.

Kombinowałem różne kombinacje:
- tylko sama główna postać
- tylko sama główna postać bez przedmiotów
- rozmowa z każdym NPC który jest w tej lokacji

Wyjście z diademu i ponownie wejście naprawia problem z poruszaniem się postaci do momentu gdy znów Bernard nie znajdzie się w zasięgu.


Nie miałem praktycznie do czynienia z żadnym z tych modów które są zainstalowane więc nie mam pojęcia który może wpływać na Bernarda. Może ktoś miał podobny przypadek albo wie który mod może powodować problemy?
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7680

Wiek: 40
Posty: 731
Podziękowania: 83/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2023-08-27, 13:48   

Cytat:

Wyjście z diademu i ponownie wejście naprawia problem z poruszaniem się postaci do momentu gdy

Potrzebny załącznik z plikami z katalogu Override(jeżeli w nim są):
Bernard.cre
Gensht01.bcs
Stealamn.bcs
Bernard.bcs
Bernard.dlg
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Omen86

Posty: 5
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2023-08-27, 14:38   

greegarak napisał/a:
Cytat:

Wyjście z diademu i ponownie wejście naprawia problem z poruszaniem się postaci do momentu gdy

Potrzebny załącznik z plikami z katalogu Override(jeżeli w nim są):
Bernard.cre
Gensht01.bcs
Stealamn.bcs
Bernard.bcs
Bernard.dlg



Pliki z Override:
Bernard.cre
Gensht01.bcs
Bernard.bcs
Bernard.dlg

Nie znalazłem Stealamn.bcs, są:
- STEALGRD.BCS
- STEALKIL.bcs
- STEALCAS.bcs
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7680

Wiek: 40
Posty: 731
Podziękowania: 83/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2023-08-27, 14:52   

Omen86 napisał/a:
15. wrzucamy NOzWM do BG2:EE i odpalamy Setup-NOzWM

Skąd to? To jest nielegalne. Interpol za to ściga.
Bernard robi bzdury, bo modyfikacja Nowusa nie została spreparowaną pod EET. A w N0zWM występuje dokładnie postać o imieniu Bernard, która nadpisała Miedzianego Bernarda.
Odinstalować N0zWM i po sprawie
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Omen86
Omen86

Posty: 5
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2023-08-27, 15:03   

greegarak napisał/a:
Omen86 napisał/a:
15. wrzucamy NOzWM do BG2:EE i odpalamy Setup-NOzWM

Skąd to? To jest nielegalne. Interpol za to ściga.


Od Nowusa :P

greegarak napisał/a:

Bernard robi bzdury, bo modyfikacja Nowusa nie została spreparowaną pod EET. A w N0zWM występuje dokładnie postać o imieniu Bernard, która nadpisała Miedzianego Bernarda.
Odinstalować N0zWM i po sprawie


Hmm to trochę psuje koncepcję rozgrywki ze względu na Nathana :(

Dzięki wielkie za pomoc.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Dragonian 

Wiek: 38
Posty: 19
Wysłany: 2023-08-27, 19:05   

Ja to w sumie ominąłem zmieniając przed instalacją wszystkie wspomnienia Bernard na Bernard1 włącznie ze zmianą nazw plików :)
Ale trochę mi to zajęło :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Omen86

Posty: 5
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2023-08-27, 22:30   

Dragonian napisał/a:
Ja to w sumie ominąłem zmieniając przed instalacją wszystkie wspomnienia Bernard na Bernard1 włącznie ze zmianą nazw plików :)
Ale trochę mi to zajęło :)


brzmi jak plan :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
smoku 

Posty: 11
Wysłany: 2023-09-25, 13:37   

cześć, mam wielką prośbę o pomoc przy błędzie jaki pojawia się w momencie instalacji EET, pojawia mi się komunikat o poniższej treści:
Cytat:
BLAD podczas instalacji [EET core (import zasobow)], powrot do poprzedniego stanu
Will uninstall 1 files for [EET/EET.TP2] component 0.
Uninstalled 1 files for [EET/EET.TP2] component 0.
ERROR: Unix.Unix_error(20, "stat", "EET/temp/patch/cre/BDBART01.CRE")


nie instalowałem nic wcześniej na BGII EE
na BGI EE jedynie UB + modmerge

przeinstalowałem BGII ale nic nie pomogło

dorzuca w załączniku plik debug
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
smoku 

Posty: 11
Wysłany: 2023-09-26, 13:33   

ok udało się rozwiązać powyższy problem, przeinstalowałem jeszcze raz BG1, SOD i BG2 i zadziałało, udało mi się zainstalować EET i różne mody za pomocą Project Infinity
niestety po tym jak zainstalowałem EET-end.exe nie chce mi się uruchomić EET, naciskam na ikonkę i zero reakcji, to samo jak kliknę na BG2EE czy BG1EE
Czy ktoś się spotkał z takim problemem?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group