Poprzedni temat «» Następny temat
Improved Anvil - opinie, uwagi
Autor Wiadomość
SparrowJacek

Posty: 1
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2023-06-02, 08:46   

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na tym forum :)

Tak, wiem, że ostatnio pisano tu kilka lat temu, ale odpowiem na ostatnią wiadomość, gdyż może komuś to pomoże. Pracuję przy Improved Anvil od wersji 6.2 i mod jest wciąż rozwijany, więc mam sporą wiedzę o tym co tam jest.

Wersja 6.0 wprowadziła znaczne ograniczenia co do doboru drużyny. Klasy i podklasy, które oryginalny autor (Sikret, który od 9 lat nie bierze udziału w rozwoju moda) uznał za zbyt mocne, tudzież psujące jego balans zostały znacznie osłabione, dla przykładu podklasa Barda - Ostrze, była jedną z najsilniejszych i ludzie przechodzili v5 tylko nią, bez dodatkowych członków drużyny. W v6.0 Bard jest chyba najsłabszą klasą ze wszystkich... Podobnie oberwało się multiklasowcom, choć tutaj nie jestem w stanie stwierdzić dlaczego! Dodatkowo, tak jak wspomniał Lightening, autor wprowadził pewne skrypty, które sprawdzają, czy gracz ma w drużynie przynajmniej 4-5 postaci, inaczej dzieją się złe rzeczy, jak np usuwane są pewne przedmioty. Wszystko to sprawiło, że mimo, iż v6.0 była nowsza i dodawała mnóstwo kontentu, to zrażała do siebie część graczy.

My w nowszych wersjach (6.X, które są kompatybilne z EE) postanowiliśmy zaadresować te problemy. Po pierwsze większość z tych, bezsensownych naszym zdaniem, skryptów sprawdzających rozmiar drużyny została wyrzucona. Po drugie staramy się poszerzać możliwości doboru członków drużyny poprzez rebalans i przywracanie klas i podklas w taki sposób, aby były one użyteczne, ale też ciekawe i dawały powiew świeżości :D Niedawno wypuściłem wersję v6.6_BETA, która dodaje nowe czary i wzmacnia podklasy Kleryków, a obecnie, gdy jeden członek zespołu pracuje nad sporym questem dla Druidów, ja zajmuję się całkowitym rebalansem umiejętności złodziejskich, tak aby Złodzieje byli znacznie mocniejsi, ale też wszystkie klasy, które posiadają pojedyncze zdolności złodziejskie powinny odczuć lekki przypływ mocy!

Cytat:
Z tego co wyczytałem to również jeśli nie gramy jedną z kilku preferowanych klas to nie dostaniemy dostępu do nowych questów, z których część itemów może być niezbędna do przejścia gry.

Tu muszę napisać sprostowanie. Moda da się przejść KAŻDYM protagonistą, nie ma sytuacji, gdzie przedmioty niezbędne do przejścia gry są usuwane, lub niedostępne. Co do braku pewnych zadań, to jest to prawda, że nie każdy ma możliwość ich zebrania, ale już spieszę z wyjaśnieniami dlaczego tak jest.
Przede wszystkim mod nigdy nie został ukończony. Największe zadania, lub całe łańcuchy zadań związane są z konkretnymi klasami i w planach było utworzenie takich łańcuchów dla każdej klasy, kolejne wersje moda miały wprowadzać rebalans i nowy kontent dla kolejnych klas. Na chwilę obecną tylko Magowie (z naciskiem na Nekromantę) i Łowcy otrzymali wspomniane rozszerzenia i są one związane bezpośrednio z ich Strongholdami (przepraszam, nie wiem jak to się nazywa po polsku od lat gram w angielską wersję BG). Jest też kilka nowych zadań, których dostępność zależy od charakteru naszej postaci, przy czym tu sytuacja była podobna, mod dodaje głównie zadania dla dobrych postaci, gdyż tylko tyle udało się zrobić do tej pory.

Jeśli takie rozwiązanie wam przeszkadza i chcielibyście za jednym zamachem zaznać całej zawartości moda, to od pewnego czasu mamy na to rozwiązanie :) jeden z członków zespołu stworzył zbiór oddzielnych komponentów, które można zainstalować jako nakładki na Improved Anvil, nakładki te odblokowują zadania i przedmioty dla wszystkich postaci:
https://github.com/critto-bg/ImprovedAnvilTweaks
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowyU
greegarak 
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7680

Wiek: 40
Posty: 731
Podziękowania: 83/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2023-06-03, 20:46   http://media.wizards.com/2015/images/dnd/resources/Sword-Coa

Cytat:
....było utworzenie takich łańcuchów dla każdej klasy, kolejne wersje moda miały wprowadzać rebalans i nowy kontent dla kolejnych klas. Na chwilę obecną tylko Magowie (z naciskiem na Nekromantę) i Łowcy otrzymali wspomniane rozszerzenia i są one związane bezpośrednio z ich Strongholdami (przepraszam, nie wiem jak to się nazywa po polsku od lat gram w angielską wersję BG). Jest też kilka nowych zadań, których dostępność .....
Twierdza po prostu.
Menzoberenzen erupcjonowało na powierzchnię? W 5ed.?
Ukryta Wiadomo:
Jeli jeste *zarejestrowanym uytkownikiem* musisz odpowiedzie w tym temacie eby zobaczy t wiadomo
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group