Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy - pytania, błędy, pomysły
Autor Wiadomość
Fyrloczek 

Wiek: 33
Posty: 13
Podziękowała 2 razy
Wysłany: 2022-02-08, 18:40   

Cześć, to znowu ja!
Przychodzę z prośbą o podpowiedź - w którym lesie szukać klejnotu od Nathana? :D Mój drogi czarownik dostaje palpitacji jak ciągle łazimy po lesie, chcę mu skrócić męki :P
Podziękuj autorce tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 33
Posty: 677
Podziękowania: 79/116
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-02-08, 18:46   

Fyrloczek napisał/a:
Cześć, to znowu ja!
Przychodzę z prośbą o podpowiedź - w którym lesie szukać klejnotu od Nathana? :D Mój drogi czarownik dostaje palpitacji jak ciągle łazimy po lesie, chcę mu skrócić męki :P


Las Ostrych Kłów :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Shaylo

Posty: 18
Wysłany: 2022-06-18, 18:01   

Hej. Barman podał mi lokalizacje na zachód od Beregostu w środku lasu. ALe nic nie mogę znaleźć xd. Przeszukałem chyba wszędzie (wysoki żywopłot i inne przyległe obszary) i nic. Chyba że jakaś dodatkowa ekstra lokacja mi sie nie pojawia na mapie ??

Dodatkowe pytanie - legenda miecza żywiołów do odnalezienia drugiego ducha przy zbiorniku wodnym ? Niestety nie potrafie tego znaleźć ;/

Proszę o odpowiedź ;)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 33
Posty: 677
Podziękowania: 79/116
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-06-22, 14:11   

Shaylo napisał/a:
Hej. Barman podał mi lokalizacje na zachód od Beregostu w środku lasu. ALe nic nie mogę znaleźć xd. Przeszukałem chyba wszędzie (wysoki żywopłot i inne przyległe obszary) i nic. Chyba że jakaś dodatkowa ekstra lokacja mi sie nie pojawia na mapie ??

Dodatkowe pytanie - legenda miecza żywiołów do odnalezienia drugiego ducha przy zbiorniku wodnym ? Niestety nie potrafie tego znaleźć ;/

Proszę o odpowiedź ;)


Cześć :) Nowa lokacja o nazwie Brandween powinna pojawić się na mapie. Rozumiem, że wykonałeś zadanie dla barmana?

Co do miecza żywiołów - odwiedź pomost w AR1400, obowiązkowo nocą :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Shaylo

Posty: 18
Wysłany: 2022-06-23, 22:19   

nowus777 napisał/a:


Cześć :) Nowa lokacja o nazwie Brandween powinna pojawić się na mapie. Rozumiem, że wykonałeś zadanie dla barmana?



Znaczy który? Wiem że był jakiś z sabotażem z konkurencyjnej gospody ale go nie chciałem. Ostatni wpis jest tak jak mówie - o środku lasu itd. A żadnej lokacji nie mam niestety dodatkowej.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 
Sługa Shargaasa!


Wiek: 34
Posty: 1195
Podziękowania: 32/95
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2022-08-06, 12:19   "this mod is to old or to new for you"

Nie mogę tego moda reinstalować, odinstalować...

Komunikat taki, jak w temacie. Nigdy jeszcze takiego nie widziałem.

Brak też dźwięków po polsku.

Szkoda, bo rozważałem Masambe czy Dorna.

Poza tym gra nie chce mi się przerobić na wersję z DLC SoD.

Co robić? Pobrać najnowszą wersję?

P. S. To może ja napiszę kiedyś recenzję, ale kilku postaci. Dodatkowo nie wiem, czy moja recenzja byłaby wzięta pod uwagę.
_________________
W tych samych warunkach możemy STWORZYĆ sobie i piekło, i niebo...

Mój aforyzm
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
PaadreKogut

Posty: 1
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2022-08-11, 16:20   

Witam
Znajdzie się tu dobra dusza i pomoże z questem Nathana. Za diabła nie mogę znależć tych kamieni :(
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
Tsung vs.Kang- Chodzić ci się nie chce?"

Wiek: 38
Posty: 656
Podziękowania: 60/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2022-08-11, 17:03   Tips@trick

Cytat:
dusza i pomoże z questem Nathana. Za diabła nie mogę znależć tych kamieni
 

Lokacje związane to Ar3000- Las pająków, Ar3700 Czerwony kanion,
Ar3900 szkoła Ulcastra, ar4400 Samotne wzgórze, i kanały centralne we Wrotach.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
PaadreKogut
anoim2666

Posty: 391
Podziękowania: 41/18
Wysłany: 2022-08-22, 15:55   

Czy postacie przyłączane po raz pierwszy nie powinny dostosowywać swojego poziomu do głównej postaci? Trochę to wpływa na skuteczność NPC gdy po przyłączeniu ma 2 poziom a reszta drużyny 5/6.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K.Duch

Posty: 1
Wysłany: 2022-09-28, 11:23   Problem z mapą

[quote="nowus777"]
Shaylo napisał/a:
Hej. Barman podał mi lokalizacje na zachód od Beregostu w środku lasu. ALe nic nie mogę znaleźć xd. Przeszukałem chyba wszędzie (wysoki żywopłot i inne przyległe obszary) i nic. Chyba że jakaś dodatkowa ekstra lokacja mi sie nie pojawia na mapie ??

Dodatkowe pytanie - legenda miecza żywiołów do odnalezienia drugiego ducha przy zbiorniku wodnym ? Niestety nie potrafie tego znaleźć ;/

Proszę o odpowiedź ;)


Cześć :) Nowa lokacja o nazwie Brandween powinna pojawić się na mapie. Rozumiem, że wykonałeś zadanie dla barmana?

Mam dokładnie to samo. Barman mówi, że zaznaczył lokalizację na mapie, jednak nic się na niej nie pojawiło. Druga sprawa: quest Ariadne i Talindra. Jaką ich część muszę wykonać od razu żeby postaci nie odeszły ? Z Ariadne wrócilem do PPD i zabiłem Kasandrę, dla Talindry zrobiłem wszystko możliwe w Beregost, rozmawiałem z jej matką po czym mam się udać na poszukawanie ogrodnika. Czy mam tego dokonać teraz przed pójściem do Nashkel i rozpoczęciem drugiego rozdziału czy stopniowo kiedy będę odwiedzał kolejne lokacje ?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
Tsung vs.Kang- Chodzić ci się nie chce?"

Wiek: 38
Posty: 656
Podziękowania: 60/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2022-09-29, 16:28   Czasowi poganiacze

Cytat:
...wrócilem do PPD i zabiłem..

Podokonaniu zbrodni na Kasandrze, nie ma więcej "czasowych poganiaczy". Tak samo u Talindry, też nikt nie pogania. Jednym słowem, nie ma presji.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Bimkie Guy

Posty: 10
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2022-11-03, 02:10   

anoim2666 napisał/a:
Czy postacie przyłączane po raz pierwszy nie powinny dostosowywać swojego poziomu do głównej postaci? Trochę to wpływa na skuteczność NPC gdy po przyłączeniu ma 2 poziom a reszta drużyny 5/6.


Jak dla mnie to powinien być wybór podczas instalacji moda. Mi akurat pasuje, że postacie po dołączeniu nie dopasowują się poziomem do drużyny, bo dzięki temu mogłam przyłączyć Talindrę w 5 rozdziale, aby mieć jakiekolwiek wyzwanie i chęć grania (moja drużyna zrobiła się hiper silna i gra zaczęła mnie nudzić). Wg mnie powinny w ogóle być wszystkie na 1 poziomie zamiast 2. Mając na wstępie gry w drużynie 3 postacie na 2 poziomie, poziom trudności (pomimo grania na szalonym) spadł diametralnie. A jeszcze jak zaraz zlewelowały dzięki doświadczeniu z wykonania ich zadań (które trzeba było zrobić, bo poganiali), to już w ogóle gra stała się hiper łatwa i jakiś cieć-bandyta z lasu ośmieszał się, atakując. Dobrze by było, jakby mod zawierał możliwość wyłączenia albo minimalizacji zdobywanego doświadczenia z zadań z moda, bo tak jak mówię - moja drużyna zlewelowała bardzo szybko i gra stała się nudna jak cholera.


Co do poganiania, to jest lepiej, ale nadal wymaga to wydłużenia. Miałam teraz drużynę Safana, Edwin, Alethra, Theodor i Nathan, zebranych w krótkim czasie po sobie. Zaczęłam jakiekolwiek questy w świecie gry od zadania Alethry i Edwina (bo twierdza gnolli tuż obok), wiedząc, że muszę dojść do pewnego etapu z Alethrą, żeby móc dostać się do lokacji z zadania Teodora. I to się nawet udało, prawie - Teodor odłączył się dosłownie w Brodzie Ulgotha, obrażony, że nic nie robię z jego misją. Musiałam wczytać grę, odłączyć Alethrę, pójść do Brody, wrócić po Alethrę, dokończyć jej zadanie i wrócić do Brody znowu. Te poganianie tak szczerze to ja bym w ogóle wyłączyła albo wydłużyła ZNACZNIE, nie wiem, po co komu taka presja podczas grania.

Ok, ale przyszłam tutaj w konkretnej sprawie. Nowusie, wydaje mi się, że jest jakiś błąd w zadaniu Talindry. Pierwsze co, to muszę powiedzieć, że dołączyłam ją dopiero w 5 rozdziale, może to coś zepsuło. Niemniej ja też, jak tutaj niektórzy, miałam problem, że Merinid nie pojawił się w karczmie, w której miał być. Rozmawiałam wcześniej z Darvinem, mężem, pokojówką, ogrodnikiem, dzieckiem, matką Talindry i mieszkańcami miasta. Od każdego wyciągnęłam wszystkie informacje i możliwe dowody. Czy kogoś pominęłam? Bo w plikach gry odkryłam, że żeby Merinid się pojawił, TalindraQuestTalk musi być ustawiony na 21, a u mnie po rozmowie z Karą i rozmowie z Talindrą tuż po tej rozmowie było 18. Przyśpieszyłam realny czas kodami i Talindra nie ma nic więcej nie powiedzenia, innych świadków brak. Po ustawieniu zmiennej na 21 Merinid pojawił się i można było kontynuować zadanie. Ale jakbym nie była obeznana w kodach, to za cholerę nie mogłabym go ukończyć. Dlatego proszę, przyjrzyj się temu, bo coś mi tu nie gra, zwłaszcza że widziałam w tym wątku, że nie tylko ja miałam ten problem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowyU
greegarak 
Tsung vs.Kang- Chodzić ci się nie chce?"

Wiek: 38
Posty: 656
Podziękowania: 60/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2022-11-03, 12:48   Poza 1szym zdaniem reszta to bzdury

Cytat:
po rozmowie było 18. Przyśpieszyłam realny czas kodami i Talindra nie ma nic więcej nie powiedzenia, innych świadków brak

Po pewnym czasie po rozmowie z Karą odpala się rozmowa(z18robi się19
Ukryta Wiadomo:
Jeli jeste *zarejestrowanym uytkownikiem* musisz odpowiedzie w tym temacie eby zobaczy t wiadomo
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
Ostatnio zmieniony przez greegarak 2022-11-04, 12:12, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Bimkie Guy

Posty: 10
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2022-11-03, 13:45   

greegarak napisał/a:
Po pewnym czasie po rozmowie z Karą odpala się rozmowa(z18robi się19). Po tej rozmowie, w lokacji z knajpą z Merindem,powinien być kolejny komentarz Talindry(robiący z19 -stki 20-stkę),a go nie ma- czyli tu jest błąd. Wejście do knajpy ma zmieniać 20na 21,póki co nie może i niszczy zadanie.


Jesteś pewien, że tu jest błąd? Jak pisałam, po rozmowie z Karą odpala się dialog z Talindrą, dotyczy on ogólnie omówienia, o czym była rozmowa ze służącą, czy jest podejrzana i co robimy dalej, szukamy Merinida czy wracamy do miasta. Czy to ten dialog powinien ustawić zmienną z 18 na 19 czy też powinien być jakiś inny, którego u mnie nie było? Bo po tej konkretnej rozmowie podsumowującej rozmowę z Karą, o której piszę, zmienna wynosiła 18, nie 19.

Edit: Dobra, widzę w plikach gry, że po rozmowie z Karą po 60 minutach powinien pojawić się dodatkowy dialog. U mnie się nie pojawił albo przyśpieszanie czasu realnego kodami na to nie działa. 60 minut w prawdziwym świecie chyba nie czekałam, bo i nie miałam takiej potrzeby - miałam dostęp do Wrót, więc od razu tam poszłam, nie ma Merinida - szukam rozwiązania problemu. Trochę to dziwne, że pojawienie się Merinida jest zależne od tej rozmowy dodatkowej z Talindrą - z rozmowy z Karą wynikało jasno, w jakich miejscach należy gościa szukać, a w rozmowie z T. tuż po tej rozmowie, że mamy mało czasu i musimy odnaleźć go szybko. A tu jakieś czekanie 60 minut, żeby quest poszedł dalej. W założeniu pewnie miało to wyjść naturalnie, bo pewnie autor nie przewidział, że ktoś będzie mieć na tym etapie dostęp do Wrót, więc dialog pojawiłby się mimowolnie podczas robienia innych zadań.

Chętnie sprawdziłabym, czy po wybiciu 60 minut od tamtego dialogu pojawi się ten zaginiony dialog ustawiający zmienną z 18 na 19, ale niestety nie mam czasu. Talindrę raczej wywalam właśnie z drużyny, więc nie chcę marnować expa i banterów na chodzenie z nią po świecie dodatkowe 60 minut.

Więc generalnie mod wcale nie musi mieć błędu, jak założyłam, a po prostu trzeba odbębnić te 60 minut, żeby popchnąć quest dalej. Ale tej tezie nie mogę zaprzeczyć ani potwierdzić.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
Tsung vs.Kang- Chodzić ci się nie chce?"

Wiek: 38
Posty: 656
Podziękowania: 60/73
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2022-11-03, 15:22   Poprzedni post to moja pomyłka

Cytat:

Więc generalnie mod wcale nie musi mieć błędu..

Błędu jednak nie ma. Poza pierwszym zdaniem treść mojego poprzedniego posta jest bezużyteczna. Przeoczyłem plik talindra.baf. Czyli problem był w tym że 60min nie przeminęło po rozmowie z Kara, a Wrota już były zwiedzane. Jedynie można by te 60minut zamienić na mniej, np.30min albo 60h czasu gry.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group