Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania - WoBG
Autor Wiadomość
khayman 

Wiek: 44
Posty: 246
Podziękowania: 18/14
Wysłany: 2021-02-08, 09:34   

Modów z wersji EE nie będzie, chyba że mają wersję na Classic, bo WOBG jest opiera się na klasycznym silniku.
Ale pod koniec 2017 dradiel wspominał, że zaczyna prace nad wprowadzeniem Planescape do WOBG. Podał także: "Terminów żadnych nie zakładam. Pewnie upłynie kilka lat. Przeniesienie IDII zajęło trzy lata, a przy PST będzie więcej pracy." Niestety od tamtego czasu cisza, choć nie śledzę już na bieżąco wydarzeń na forum, więc w sumie mogło pewnie mi umknęło. Pamiętam, że dało radę wejść do świata Planescape, ale nic poza tym, brak questów itp. To była bardzo wczesna prealpha. Sam czekam na tą wersję, bo byłoby piękne dopelnienie dla gier opartych na silniku Infinity.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1783
Podziękowania: 783/119
Wysłany: 2021-02-08, 16:06   

Na chwilę obecną mam niewiele czasu, więc w najbliższym czasie wątpliwe bardzo, aby coś nowego w WoBG się pojawiło.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 32
Posty: 1390
Podziękowania: 146/214
Wysłany: 2021-02-15, 12:18   

Może ktoś rzucić screenem tych nowych wersji lokacji, które WoBG dodaje? Raczej na razie nie będę wracał do tej megainstalcji, ale obaczyłbym te lokacje.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 46
Posty: 761
Podziękowania: 177/171
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2021-02-16, 04:50   

Zajrzyj tutaj.

Znajdziesz tu porównania starych i nowych map, chociaż nie wiem, jak bardzo na bieżąco są Damianus i Mr Tester :wink:
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer
Furrak

Posty: 24
Podziękowania: 5/104
Wysłany: 2021-03-09, 06:06   

Witam. Mam jedno kilkuwątkowe pytanie. Sprawa rozchodzi się o chowańce. Jak powszechnie wiadomo, to jakie stworzonko przyzwiemy zależy od naszego charakteru. Tu się zaczyna moje pytanie, dla ułatwienia podzielę na punkty.
1. W którym momencie definiowany jest rodzaj chowańca? Na starcie gry, czy w momencie przyzwania?
2. Czy zakładając przedmiot zmieniający charakter (przed pierwszym przyzwaniem) zmieni się też rodzaj chowańca?
3. Czy hipotetycznie jeżeli stworzyłbym wojownika, zmienił charakter przedmiotem i przeszedł na maga to chowaniec będzie pasował do oryginalnego charakteru postaci?
4. Czy w BG1 z WoBG jest permanentna możliwość zmiany charakteru postaci?

W sumie zastanawiam się jak bez użycia programów zewnętrznych zdobyć fretkę, lub kota jako chowańca i mieć dobry, lub zły charakter.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
Tsung vs.Kang- Chodzić ci się nie chce?"


Wiek: 37
Posty: 547
Podziękowania: 51/68
Skąd: CK-FAInn=200km
Wysłany: 2021-03-09, 08:01   ?‍☠️❤✌✊☝✋

Furrak napisał/a:
Witam. Mam jedno kilkuwątkowe pytanie. Sprawa rozchodzi się o chowańce. Jak.... zdobyć fretkę, lub kota jako chowańca i mieć dobry, lub zły charakter.

1 -w momencie przywoływania
2-tak
3-będzie odpowiednikiem obecnego charakteru
4-jeżeli żaden mod nie daje opcji zmiany char.to w w Bg1 nie ma możliwości

Tylko po próbach w Piekle można mieć dajmy na to fretke i następnie zmienić char.na zły
. Z tym że jak tylko chowaniec znajdzie się w ekwipunku,to już z niego nie wyjdzie
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Furrak
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group