Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy - pytania, błędy, pomysły
Autor Wiadomość
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 630
Podziękowania: 54/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-10-10, 22:01   

Hmmm, dziwny ten bug. Czy aby nie zainstalowałeś dwóch wersji moda: starej i nowej? Stara nosiła nazwę: BGEE 10 NPC PROJECT.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sornfein 


Posty: 2
Wysłany: 2020-10-11, 10:45   

Theodor podczas rozmowy z Meilumem ten najlepszy szermierz na Wybrzeżu Mieczy co ma fajne rękawice włącza się do rozmowy, ale gdy wybieram "DALEJ" rozmowa się kończy. Nie wiem czy to bug wynikający z moda czy z mojej winy. Nie mam niczego innego zainstalowanego prócz filmików klasycznych w BG

Druga sprawa, zakończone zadanie z Braundarem powiedział że daje mi złoto a nie dał nic :roll:
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 630
Podziękowania: 54/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-10-17, 12:01   

Dzięki, odnotowałem do poprawy :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sornfein 


Posty: 2
Wysłany: 2020-10-17, 13:01   

Jeszcze jedna sprawa mi wyszła, quest z Talindrą. Porozmawiałem z wszystkimi, wracam do Beregostu gadać z Darvinem i nie ma zbyt możliwych opcji dialogowych. Czyżbym nie miał jakiegoś dowodu?
mam butelkę i kartkę, że gadałem z Merinidem, czy coś jeszcze trzeba mieć?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 630
Podziękowania: 54/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-10-17, 14:00   

Sornfein napisał/a:
Jeszcze jedna sprawa mi wyszła, quest z Talindrą. Porozmawiałem z wszystkimi, wracam do Beregostu gadać z Darvinem i nie ma zbyt możliwych opcji dialogowych. Czyżbym nie miał jakiegoś dowodu?
mam butelkę i kartkę, że gadałem z Merinidem, czy coś jeszcze trzeba mieć?


Powinieneś mieć 3 dowody - po jednym od każdego, kogo przesłuchałeś. A zatem brakuje Ci dowodu od służącej Kary.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
cocodryloo

Posty: 2
Wysłany: 2020-10-19, 23:24   

Co mnie jeszcze dziwi, to że kwestie dialogowe i romansowe z Talindrą posuwają się naprzód tylko zadanie nie idzie. Ale podobnie mam z Nathanem. Dialogi działają a tych jego kamieni nigdzie nie ma :P Chyba muszę wszystko jeszcze raz przeinstalować, być może faktycznie pomyliłem pliki i zainstalowałem dwie wersje moda.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Edrin 

Posty: 21
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2020-10-20, 19:17   

Mam zainstalowany mod NPC Project i podejrzewam że może być sprawcą moich problemów z konfliktami romansowymi, znaczy że ich po prostu nie ma. Ani w kombinacji Kasandra/Charname/Alethra, ani w Ariadne/Charname/Miranda, nie doszło do żadnych napięć czy kłótni w grupie, i w obu przypadkach gra aż do walki z Sarevokiem uważała że bohater jest w związku z obiema paniami. Jak będę podchodził do tego moda po raz czwarty, to wezmę jakąś kobietę jako Charname i zrobię drużynę wyłącznie z nowych postaci męskich. Może uda mi się zrobić harem? XD
A i jeśli idzie o zadanie Mirandy, to byłem rozczarowany, że obietnica zostania druidem nie odbędzie się w pierwszej części, przez co jej niska przydatność utrzymuje się na tym samym poziomie. I zastanawia mnie, czemu jej przywołanie świerszczy jest dostępne jeno raz dziennie! No gorzej niż Skie i Eldoth! Jak bardzo bym nie lubił jej charakteru i historii, tak jej rola w drużynie ogranicza się do bycia balastem. W najlepszym razie.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 630
Podziękowania: 54/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-10-23, 22:40   

@cocodryloo - rozmowy koleżeńskie i romansowe są niezależne od rozmów questowych - to dlatego Nathan z Tobą rozmawia, mimo że nie znalazłeś kamieni :)

@Edrin - NOzWM są w pełni kompatybilne z NPC PROJECT, a co więcej, występują też dzięki temu dodatkowe konflikty romansowe. Naprawdę nie wiem, dlaczego te konflikty się u Ciebie nie odpalają :(
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Edrin 

Posty: 21
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2020-10-29, 10:05   

No cóż, zobaczę jak będzie to wyglądać za czwartym podejściem. Gdzieś czytałem że modmerge powoduje błędy i crashe w grze, czy to prawda? I jeszcze jedno pytanie. Wiem że do końca roku pozostały jeszcze dwa miesiące, ale niestety widać że recenzji zbyt wiele się nie pojawiło, jakieś cztery. Czy to znaczy że kontynuacja się nie ukarze, czy też jest szansa na to, że poznamy dalsze losy i romanse postaci w SoD i BG2? Najbardziej by mi zależało na Talindrze i Kasandrze, by przynajmniej te dwie postacie miały ciąg dalszy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 630
Podziękowania: 54/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-10-29, 21:12   

Edrin napisał/a:
No cóż, zobaczę jak będzie to wyglądać za czwartym podejściem. Gdzieś czytałem że modmerge powoduje błędy i crashe w grze, czy to prawda? I jeszcze jedno pytanie. Wiem że do końca roku pozostały jeszcze dwa miesiące, ale niestety widać że recenzji zbyt wiele się nie pojawiło, jakieś cztery. Czy to znaczy że kontynuacja się nie ukarze, czy też jest szansa na to, że poznamy dalsze losy i romanse postaci w SoD i BG2? Najbardziej by mi zależało na Talindrze i Kasandrze, by przynajmniej te dwie postacie miały ciąg dalszy.


Dokładnie tak, modmerge może sprawiać problemy i dlatego od jakiegoś czasu rekomenduję graczom DLC Merger jako zastępstwo.

Ciężko odpowiedzieć mi, czy powstanie kontynuacja. Bardzo chciałbym zaprezentować graczom, jakie dalsze losy zaplanowałem dla moich NPC, ale myśl, że mam poświęcić kilkaset godzin na modyfikację, w która zagra kilka osób nieco mnie zniechęca. Pożyjemy, zobaczymy :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Edrin 

Posty: 21
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2020-11-24, 11:46   

Mój problem z nowymi postaciami jest taki, że część z nich ma bannery z oryginalnymi towarzyszami a inni cały czas milczą, co trochę mnie smuci. Jak domyślam się, szanse na kontynuację tego moda maleją z każdym dniem, ale może uda się zrobić go do końca? A i pytanie o quest Namira, gdzie niby są te wykopaliska? W Kniei Otulisko? W tej zrujnowanej szkole? Wieża Durgalana? Może to już czas, by udostępnić szczegółowy poradnik dla graczy, na serio by to pomogło, zwłaszcza gdy towarzysz cię popędza a ty człowieku nie masz pojęcia gdzie iść. A i romans z nim odpali się gdy reputacja jest wyższa od 10, czy niższa? Gram bardem, więc charyzmę już mam.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Neysa 
Witch with the Cat


Posty: 78
Podziękowania: 5/8
Skąd: z Kociej Wieży
Wysłany: 2020-11-24, 15:54   

Starożytne ruiny, AR 4100. Pod latarnią obszar. NPC chyba w nocy się pojawiał, pobaw się porami doby. :razz: Mi romans się odpalił przy wyższej reputacji z tego, co pamiętam.
_________________
Nie drażnić lwa!
- Dlaczego? - zapytałem dozorcy.
- Dostaje biegunki - odrzekł.
Stanisław Jerzy Lec
  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group