Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy - pytania, błędy, pomysły
Autor Wiadomość
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 628
Podziękowania: 53/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-10-10, 23:01   

Hmmm, dziwny ten bug. Czy aby nie zainstalowałeś dwóch wersji moda: starej i nowej? Stara nosiła nazwę: BGEE 10 NPC PROJECT.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sornfein 


Posty: 2
Wysłany: 2020-10-11, 11:45   

Theodor podczas rozmowy z Meilumem ten najlepszy szermierz na Wybrzeżu Mieczy co ma fajne rękawice włącza się do rozmowy, ale gdy wybieram "DALEJ" rozmowa się kończy. Nie wiem czy to bug wynikający z moda czy z mojej winy. Nie mam niczego innego zainstalowanego prócz filmików klasycznych w BG

Druga sprawa, zakończone zadanie z Braundarem powiedział że daje mi złoto a nie dał nic :roll:
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 628
Podziękowania: 53/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-10-17, 13:01   

Dzięki, odnotowałem do poprawy :)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sornfein 


Posty: 2
Wysłany: 2020-10-17, 14:01   

Jeszcze jedna sprawa mi wyszła, quest z Talindrą. Porozmawiałem z wszystkimi, wracam do Beregostu gadać z Darvinem i nie ma zbyt możliwych opcji dialogowych. Czyżbym nie miał jakiegoś dowodu?
mam butelkę i kartkę, że gadałem z Merinidem, czy coś jeszcze trzeba mieć?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 628
Podziękowania: 53/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-10-17, 15:00   

Sornfein napisał/a:
Jeszcze jedna sprawa mi wyszła, quest z Talindrą. Porozmawiałem z wszystkimi, wracam do Beregostu gadać z Darvinem i nie ma zbyt możliwych opcji dialogowych. Czyżbym nie miał jakiegoś dowodu?
mam butelkę i kartkę, że gadałem z Merinidem, czy coś jeszcze trzeba mieć?


Powinieneś mieć 3 dowody - po jednym od każdego, kogo przesłuchałeś. A zatem brakuje Ci dowodu od służącej Kary.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
cocodryloo

Posty: 2
Wysłany: 2020-10-20, 00:24   

Co mnie jeszcze dziwi, to że kwestie dialogowe i romansowe z Talindrą posuwają się naprzód tylko zadanie nie idzie. Ale podobnie mam z Nathanem. Dialogi działają a tych jego kamieni nigdzie nie ma :P Chyba muszę wszystko jeszcze raz przeinstalować, być może faktycznie pomyliłem pliki i zainstalowałem dwie wersje moda.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Edrin 

Posty: 18
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2020-10-20, 20:17   

Mam zainstalowany mod NPC Project i podejrzewam że może być sprawcą moich problemów z konfliktami romansowymi, znaczy że ich po prostu nie ma. Ani w kombinacji Kasandra/Charname/Alethra, ani w Ariadne/Charname/Miranda, nie doszło do żadnych napięć czy kłótni w grupie, i w obu przypadkach gra aż do walki z Sarevokiem uważała że bohater jest w związku z obiema paniami. Jak będę podchodził do tego moda po raz czwarty, to wezmę jakąś kobietę jako Charname i zrobię drużynę wyłącznie z nowych postaci męskich. Może uda mi się zrobić harem? XD
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group