Poprzedni temat «» Następny temat
[BG I: EE] Problemy z modami
Autor Wiadomość
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 37
Posty: 983
Podziękowania: 162/40
Wysłany: 2020-08-04, 18:33   

O ile kojarzę wersja DSotSC pod EET ma osłabione przedmioty i chyba też łatwiejsze walki. W każdym razie jest polecana jako całkiem nieźle z balansowana. To samo z najnowszą wersją NTotSC. Obie działają teraz niezależnie i NTotSC nie wymaga DSotSC (kiedyś chyba wymagała).
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 37
Posty: 983
Podziękowania: 162/40
Wysłany: 2020-08-05, 07:07   

Aristo, planujesz grać później w BG2EE? Jeśli tak, ciekawi mnie dlaczego nie interesuje cię EET? Jeśli nie, to oczywiście nie było pytania :) Mimo łatki Release Candidate, EET jest bardzo stabilne. K4thos miał w planach dodanie też IWD i części IWD2. Z tego co wiem pracę były już na bardzo zaawansowanym etapie, ale od wielu miesięcy nie było żadnych nowych informacji, więc albo K4thos przestał się tym zajmować, albo czeka aż Beamdog wypuści ostatniego patcha (2.6).
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Aristo 
Legenda


Posty: 381
Podziękowania: 163/130
Wysłany: 2020-08-06, 12:13   

Planowałem tak właściwie zagrać z samymi Nowymi Opowieściami Nowusa, ale pomyślałem sobie: pierwsze śliwki robaczywki, mod pewnie cierpi na choroby wieku dziecięcego, więc poczekam na nowszą wersję. BGII nie planuję na razie, zresztą gdybym chciał zagrać w dużą kampanię, to wróciłbym po prostu do WoBG. Tylko że to już trochę nie dla mnie, gram najwyżej godzinę dziennie. To już nie ta pasja co 10-15 lat temu.

EET być może też kiedyś się zainteresuję, kto wie, szczególnie że może istnieją albo powstaną jakieś ciekawe mody fabularne wyłącznie pod EE. Mam nadzieję, że ten nadchodzący patch 2.6 będzie ostatnim i Beamdog jednoznacznie to stwierdzi. Twórcy modów (w tym K4thos) mieliby już stały grunt pod nogami, dostosowaliby swoje mody do najnowszej wersji gry, a dobrzy ludzie z G3 mogliby zacząć myśleć o stworzeniu fanowskiego fixpacka. Tylko czy mnie będzie się wtedy jeszcze chciało grać...

Przy okazji: jestem w trzecim rozdziale i jakoś nie natknąłem się dotąd w grze na żaden ślad modu Golem Construction. Żaden wrogi mag niczego nie miał, nie znalazłem nigdzie żadnego podręcznika ani składników (raz wypadła mi ze szkieleta jakaś sterta kości, ale nie wiem, czy to z tego modu). Co prawda gram na razie wojowniczką, ale zamierzam ją zdualować na maga. Dziś spróbuję zrekrutować Safanę (z tego co wiem, będzie potem dostępna w SoD), wiec może w jaskini na AR3600 coś znajdę?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 37
Posty: 983
Podziękowania: 162/40
Wysłany: 2020-08-06, 19:33   

Aristo napisał/a:
Planowałem tak właściwie zagrać z samymi Nowymi Opowieściami Nowusa, ale pomyślałem sobie: pierwsze śliwki robaczywki, mod pewnie cierpi na choroby wieku dziecięcego, więc poczekam na nowszą wersję. BGII nie planuję na razie, zresztą gdybym chciał zagrać w dużą kampanię, to wróciłbym po prostu do WoBG. Tylko że to już trochę nie dla mnie, gram najwyżej godzinę dziennie. To już nie ta pasja co 10-15 lat temu.

EET być może też kiedyś się zainteresuję, kto wie, szczególnie że może istnieją albo powstaną jakieś ciekawe mody fabularne wyłącznie pod EE. Mam nadzieję, że ten nadchodzący patch 2.6 będzie ostatnim i Beamdog jednoznacznie to stwierdzi. Twórcy modów (w tym K4thos) mieliby już stały grunt pod nogami, dostosowaliby swoje mody do najnowszej wersji gry, a dobrzy ludzie z G3 mogliby zacząć myśleć o stworzeniu fanowskiego fixpacka. Tylko czy mnie będzie się wtedy jeszcze chciało grać...

Przy okazji: jestem w trzecim rozdziale i jakoś nie natknąłem się dotąd w grze na żaden ślad modu Golem Construction. Żaden wrogi mag niczego nie miał, nie znalazłem nigdzie żadnego podręcznika ani składników (raz wypadła mi ze szkieleta jakaś sterta kości, ale nie wiem, czy to z tego modu). Co prawda gram na razie wojowniczką, ale zamierzam ją zdualować na maga. Dziś spróbuję zrekrutować Safanę (z tego co wiem, będzie potem dostępna w SoD), wiec może w jaskini na AR3600 coś znajdę?


W sumie to rozumiem, ja planuję jeszcze ostatnią dużą rozgrywkę w EET i jedną w IWDEE z modami i tyle. I jeszcze chciałby Nowe Opowieści spróbować. Obecnymi czasy kręcą mnie inne gry.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Archimo 

Wiek: 29
Posty: 3
Podziękował 1 razy
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2020-08-08, 09:55   

Cześć,
próbowałem zainstalować moda Nowe Opowieści z Wybrzeza Mieczyi wrócić do Baldursów po kilkunastu chyba juz latach. Nie jestem zbytnio obeznany w komputerach dlatego jezeli moje pytania sa głupie to z góry przepraszam. w Załączniku (chyba) wysłałem screen z komunikatu. Mógłby mi ktoś cos podpowiedzieć co zrobic aby moda zainstalować na BG EE ?
W razie gdybym nie umiał wysłać załącznika to mam taki komunikat
Compiling 1 dialogue file ...
WARNING: internal label [44] not found in processed DLG [SCAR]
ERROR: COPY_TRANS SCAR state #44 out of range 0-44, SKIPPED
ERROR: Cannot process COPY_TRANS (Failure("COPY_TRANS out of range"))
ERROR: processing COPY_TRANS [NOzWM\NPC\Miranda\MirandaJ.d]: Failure("COPY_TRANS out of range")
Stopping installation because of error.

ERROR Installing [Nowe Opowiesci z Wybrzeza Mieczy], rolling back to previous state
Will uninstall 840 files for [NOZWM/SETUP-NOZWM.TP2] component 0.
Uninstalled 840 files for [NOZWM/SETUP-NOZWM.TP2] component 0.
ERROR: Failure("COPY_TRANS out of range")
Please make a backup of the file: SETUP-NOZWM.DEBUG and look for support at: nowus777 and viader
Using Language [Polish]

Install Component [Nowe Opowiesci z Wybrzeza Mieczy]?
[I]nstall, or [N]ot Install or [Q]uit?
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 620
Podziękowania: 53/97
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-08, 10:39   

Hej, tak jak pisałem Ci już na PW, na 1 rzut oka diagnozuję dwie przyczyny:
- albo grasz z nieaktualną wersją BGEE (NOzWM jest kompatybilne z najnowszym patchem tj. 2.5)
- albo zainstalowałeś przed NOzWM inne mody i pojawia się problem z kompatybilnością (instalka wywala się przy wtrąceniu Mirandy do oryginalnego dialogu Scara).
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Archimo
Archimo 

Wiek: 29
Posty: 3
Podziękował 1 razy
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2020-08-08, 10:53   

nowus777 napisał/a:
Hej, tak jak pisałem Ci już na PW, na 1 rzut oka diagnozuję dwie przyczyny:
- albo grasz z nieaktualną wersją BGEE (NOzWM jest kompatybilne z najnowszym patchem tj. 2.5)
- albo zainstalowałeś przed NOzWM inne mody i pojawia się problem z kompatybilnością (instalka wywala się przy wtrąceniu Mirandy do oryginalnego dialogu Scara).


Dzięki za odpowiedź zaraz sie za to biore i sprobuje cos podziałać
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group