Wiek: 32 Posty: 46 Podziękował 13 razy Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 2020-08-06, 07:51
memory napisał/a:
Nawet gdy jesteś zalogowany?
Przed chwilą go bez problemu pobrałem...
Teraz widzę. Dzięki.
Tylko że ja już mam tego moda zainstalowanego i zdążyłem już kilka questów przejść. Nie chcę czegoś w grze namieszać. Chociaż to mod WeiDU więć nie powinno być z nim problemu. Bo rozumiem, że muszę aktualną wersję odinstalować żeby użyć tej co dałeś do załącznika?
Ciekawe jest to, że wersja 22 do BG1 + OzWM ma polskie tłumaczenie, a do BG EE już nie. A jest to przecież wciąż ta sama wersja moda. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić. Mimo wszystko nie jest tak źle - przynajmniej mod nie jest po niemiecku, tak jak w oryginale. Z angielskim to sobie jakoś poradzę.
EDIT: Nie chcę narzekać, ale w Readme z załącznika pisze, że to wersja 15, a najnowsza to przecież 22 (tą aktualnie mam zainstalowaną).
Tylko że ja już mam tego moda zainstalowanego i zdążyłem już kilka questów przejść. Nie chcę czegoś w grze namieszać. Chociaż to mod WeiDU więć nie powinno być z nim problemu. Bo rozumiem, że muszę aktualną wersję odinstalować żeby użyć tej co dałeś do załącznika?
Jeśli jesteś już gdzieś dalej w rozgrywce, to nie polecam reinstalacji moda. Być może reinstalacja BGQE i wszystkiego, co instalowałeś po nim pozwoliłaby Ci uniknąć kłopotów, ale po co kusić los.
Cytat:
Ciekawe jest to, że wersja 22 do BG1 + OzWM ma polskie tłumaczenie, a do BG EE już nie. A jest to przecież wciąż ta sama wersja moda. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić.
To by znaczyło, że wersja pod BG1+OzWM nie zawiera wszystkich tych elementów, które zostały dodane w późniejszych wersjach. Raczej nieprawdopodobne. Zresztą wydaje mi się, że ostatnia wersja BGQE z zaimplementowanym polskim tłumaczeniem (w wykonaniu Zeda Noceara) to była chyba v9.
Cytat:
EDIT: Nie chcę narzekać, ale w Readme z załącznika pisze, że to wersja 15, a najnowsza to przecież 22 (tą aktualnie mam zainstalowaną).
Mój błąd. Nie zaglądałem do tego readme w ogóle. Przejrzałem tylko .tra. Czyli to "tłumaczenie" z załącznika powinno mimo wszystko współgrać z wersją 22.
Nie wiem czy to coś przydatnego, ale ja jak jakiś czas temu przeinstalowywałem BGQE w wersji EE po zrobieniu kilku questów to tam gdzie już obszary z npcami z moda były odkryte, zamiast imion tych npc miałem jakieś losowe zdania. To mi reinstalacja spaprała.
Osobiście instalowałem sobie moda w nowej wersji 22 z tłumaczeniem 15. Jak weidu pytał o poszczególne komponenty to instalowałem tylko te, których nazwy były po polsku. Dzięki temu zainstalowałem tylko te przetłumaczone questy. Ale jak ktoś chce mieć wszystkie to część będzie po angielsku ;)
Wiek: 32 Posty: 46 Podziękował 13 razy Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 2020-08-07, 10:18
Cytat:
To by znaczyło, że wersja pod BG1+OzWM nie zawiera wszystkich tych elementów, które zostały dodane w późniejszych wersjach. Raczej nieprawdopodobne. Zresztą wydaje mi się, że ostatnia wersja BGQE z zaimplementowanym polskim tłumaczeniem (w wykonaniu Zeda Noceara) to była chyba v9.
Piszę "chyba" dlatego, że nie musiałem dodatkowo wgrywać żadnego polskiego tłumaczenia. Mam na myśli oczywiście moda do BG1 + OzWM.
Póki co zrezygnowałem z BG EE - do BG1 + OzWM jest więcej modów które mnie interesują. Tak jak np. The Grey Clan Episode I - In Candlelight, Herbs and Potions Add-in for Baldur's Gate, Thalantyr Item Upgrade Mod, itp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum