Poprzedni temat «» Następny temat
Soundsety
Autor Wiadomość
norq22 

Posty: 28
Podziękowania: 8/3
Wysłany: 2020-08-02, 12:55   Soundsety

Hej,

Mam szybkie pytanko dot. soundsetów - postacie dodane przez Beamdog, czy choćby te w Nowych Opowieściach odtwarzają dźwięki takie jak okrzyk przy ciosie krytycznym, krytycznym chybieniu itd.

Mój kłopot polega na tym, że kiedy tworzę soundsety dla swoich postaci (CHARNAME), to gra dźwięków, które wymieniłem, z jakichś powodów, nie odtwarza. Nie odtwarza także dźwięków przy podejmowaniu różnych form aktywności (krycie się w cieniu, zastawianie sideł itp.)

Pliki dźwiękowe wrzucam do folderu:

(Steam) Baldur's Gate Enhanced Edition\lang\pl_PL

Przy nazewnictwie dźwięków korzystam z tego wzoru:

XXXXXXXa.wav: Battle Cry 1
XXXXXXXb.wav: Becoming Leader
XXXXXXXc.wav: Tired
XXXXXXXd.wav: Bored
XXXXXXXe.wav: Badly Wounded
XXXXXXXf.wav: Selected 1
XXXXXXXg.wav: Selected 2
XXXXXXXh.wav: Selected 3
XXXXXXXi.wav: Action Acknowledgement 1
XXXXXXXj.wav: Action Acknowledgement 2
XXXXXXXk.wav: Action Acknowledgement 3
XXXXXXXl.wav: Being Hit
XXXXXXXm.wav: Dying
XXXXXXXn.wav: In Forest
XXXXXXXo.wav: In City
XXXXXXXp.wav: In Dungeon
XXXXXXXq.wav: Daytime
XXXXXXXr.wav: Nighttime
XXXXXXXs.wav: Action Acknowledgement 4
XXXXXXXt.wav: Action Acknowledgement 5
XXXXXXXu.wav: Action Acknowledgement 6
XXXXXXXv.wav: Action Acknowledgement 7
XXXXXXXw.wav: Reaction to Party Member Death
XXXXXXXx.wav: Rare Action Acknowledgement 1*
XXXXXXXy.wav: Rare Action Acknowledgement 2*
XXXXXXXz.wav: Critical Hit
XXXXXXX0.wav: Selected 4
XXXXXXX1.wav: Critical Miss
XXXXXXX2.wav: Target Immune
XXXXXXX3.wav: Inventory Full
XXXXXXX4.wav: Pickpocket Successful
XXXXXXX5.wav: Hide in Shadows Successful
XXXXXXX6.wav: Spell Disrupted
XXXXXXX7.wav: Trap is Set Successfully
XXXXXXX8.wav: Battle Cry 2
XXXXXXX9.wav: Battle Cry 3

Choć soundsety nie są modami w sensie stricte, to w jakiś sposób w grę ingerują. Stąd postanowiłem zamieścić temat na tej gałęzi forum.

Wdzięczny byłbym za pomoc; szukałem już na po internetach, stosowałem różne metody - niestety bezskutecznie.

Pozdrawiam:)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 37
Posty: 983
Podziękowania: 162/40
Wysłany: 2020-08-02, 14:41   

Może ten poradnik ci pomoże: https://forums.beamdog.com/discussion/73567/cams-handy-soundset-guide-for-bgee-sod-bg2ee-and-iwdee
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
norq22 

Posty: 28
Podziękowania: 8/3
Wysłany: 2020-08-04, 07:44   

Dzięki Cahir; koniec końców udało mi się to ogarnąć modem smeagolhearta (Awesome Soundsets), z którego już zdarzyło mi się korzystać przy okazji IWD:EE i BG:EE. Przestałem go używać po tym, jak wgrałem SoDa (wówczas przestał działać). Nawet reinstalka i wgranie najsampierw modmerge'a nie pomogło. Po zagłębieniu się w beamdogowskie forum, znalazłem temat, gdzie użytkownikowi Pain_Vi udało się znaleźć proste rozwiązanie, dzięki któremu mod smeagola jest znów w pełni funkcjonalny. Jakby ktoś był zainteresowany:

https://forums.beamdog.com/discussion/73279/a-solution-for-the-sound-mods-in-siege-of-dragonspear

Soundsety działają teraz w całej rozciągłości, są zdecydowanie lepsze od tych standardowych, bo odtwarzają szerszą gamę dźwięków (krytyczne chybienia/trafienia itd.) :grin:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group