Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy - pytania, błędy, pomysły
Autor Wiadomość
norq22 

Posty: 26
Podziękowania: 5/3
Wysłany: 2020-07-31, 16:06   

10. Bug z Namiirem: https://imgur.com/Rz7sm8a

Co ciekawe - po wybraniu opcji 1) w rozmowie bandyci odeszli (mimo tego, że stwierdzili, że rozerwą drużynę na strzępy).
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
norq22 

Posty: 26
Podziękowania: 5/3
Wysłany: 2020-07-31, 19:04   

11. Bug z Namiirem: https://imgur.com/earmJDA

Rozmowa z Ferretem toczy się tak jak zwykle; i tak próbuje nas oszukać, mimo że, poznając Namiira, stwierdził, że będzie musiał poszukać sobie innego frajera.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 597
Podziękowania: 50/94
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-31, 20:56   

@norq22 - dzięki. Mimo, że dotyczy to różnych postaci, to jest właściwie ten sam bug. Nie załączają się skrypty skrócenia rozmowy, będę musiał się temu przyjrzeć.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Neysa 
Witch with the Cat


Posty: 40
Podziękowania: 2/5
Skąd: z niebytu
Wysłany: 2020-08-01, 23:54   

Sto pytań do... :wink:

Brak mi ostatniego kamyka Nathana, strażniczki techniki. Najwłaściwszym wyborem wydawała się Sala Tajemnic, ale pusto.
Sprawa nr. dwa: Namiir mi się zbiesił, bo nie zabiliśmy Berty i zwiał z drużyny z fochem po rozmowie Gilbertem. Jest jakaś komenda konsolowa, żeby to naprawić? Zbyt dużo zainwestowałam w tego skórkowańca, żeby go tracić. :lol:
_________________
Nie drażnić lwa!
- Dlaczego? - zapytałem dozorcy.
- Dostaje biegunki - odrzekł.
Stanisław Jerzy Lec
  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 597
Podziękowania: 50/94
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-02, 12:46   

Neysa napisał/a:
Sto pytań do... :wink:

Brak mi ostatniego kamyka Nathana, strażniczki techniki. Najwłaściwszym wyborem wydawała się Sala Tajemnic, ale pusto.
Sprawa nr. dwa: Namiir mi się zbiesił, bo nie zabiliśmy Berty i zwiał z drużyny z fochem po rozmowie Gilbertem. Jest jakaś komenda konsolowa, żeby to naprawić? Zbyt dużo zainwestowałam w tego skórkowańca, żeby go tracić. :lol:


Udaj się do miejsca związanego z techniką - jest takie jedno duże miejsce we Wrotach :)

Co do Namiira - oto kod do konsoli (wpisać przed rozmową z Gilbertem):
C:SetGlobal("NamiirBerta","GLOBAL",4)
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Neysa 
Witch with the Cat


Posty: 40
Podziękowania: 2/5
Skąd: z niebytu
Wysłany: 2020-08-02, 12:52   

Tfu, nie Sala Tajemnic a Komnata Cudów, to miałam na myśli. O jakiejś porze wybranej się NPC pojawia. Przeleciałam wdłuż i wszerz, heh
_________________
Nie drażnić lwa!
- Dlaczego? - zapytałem dozorcy.
- Dostaje biegunki - odrzekł.
Stanisław Jerzy Lec
  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 597
Podziękowania: 50/94
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-02, 12:55   

Neysa napisał/a:
Tfu, nie Sala Tajemnic a Komnata Cudów, to miałam na myśli. O jakiejś porze wybranej się NPC pojawia. Przeleciałam wdłuż i wszerz, heh


A okolicę na zewnątrz też zwiedziłaś?
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Neysa
Neysa 
Witch with the Cat


Posty: 40
Podziękowania: 2/5
Skąd: z niebytu
Wysłany: 2020-08-02, 12:57   

Zapewne nie. Polatam, jak znam życie, trafię na nią od razu. Dzięki za Namiira, odfochował się. :mrgreen:
No i oczywiście była tam, gdzie nie doleciałam wcześniej :roll:
Dla osób, które ją przeoczyły - stoi przy mniejszej Komnacie Cudów, bliżej żółtego drzewka i latarni.
_________________
Nie drażnić lwa!
- Dlaczego? - zapytałem dozorcy.
- Dostaje biegunki - odrzekł.
Stanisław Jerzy Lec
  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
norq22 

Posty: 26
Podziękowania: 5/3
Wysłany: 2020-08-04, 18:03   

12. W rozmowie z kapłanem, do którego udajemy się po antidotum dla Rimardo, są literówki:

„Niech będzie błogosławiony świAt.”

„(...) Dolnie Zmarłych”

* Jeszcze jedna uwaga ogólna odnośnie cudzysłowów - w modzie powszechnie występuje zapis charakterystyczny dla angielskiej wersji, czyli "cudzysłów" albo 'cudzysłów'. U nas stosowany jest „cudzysłów”.

Nie jestem do końca pewny, czy ta uwaga jest zasadna, ale rzuciło mi się to w oczy, jak dziś grałem. :D
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jimmyjim

Posty: 2
Podziękował 2 razy
Wysłany: 2020-08-06, 14:13   

Serwus. Moje pytanie może wydawać się głupie, ale skąd mam wiedzieć, że mod się zainstalował? Użyłem modmerge, zainstalowałem moda i odpalam BG - kiedy rozpoczynam grę nie widzę żadnych zmian na mapie, a kiedy ładuje starego save'a, to też nie pojawiają się nowi NPC w poszczególnych lokacjach. Jestem kompletnym laikiem w modowaniu xd
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
norq22 

Posty: 26
Podziękowania: 5/3
Wysłany: 2020-08-06, 16:46   

Jimmyjim napisał/a:
Serwus. Moje pytanie może wydawać się głupie, ale skąd mam wiedzieć, że mod się zainstalował? Użyłem modmerge, zainstalowałem moda i odpalam BG - kiedy rozpoczynam grę nie widzę żadnych zmian na mapie, a kiedy ładuje starego save'a, to też nie pojawiają się nowi NPC w poszczególnych lokacjach. Jestem kompletnym laikiem w modowaniu xd


Wystarczy, że udasz się do gospody Feldeposta w Beregoście. Powinna zaczepić cię tam mała dziewczynka mówiąc, że na górze trwa jakaś kłótnia. Zaczniesz misję, która zaprowadzi cię do nowej lokacji. Ewentualnie, możesz zwyczajnie uderzyć do lokacji, gdzie występują nowe postacie przyłączalne. Pełną listę znajdziesz tutaj:

http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7819

Tak czy siak, będziesz mógł potwierdzić, czy mod, istotnie, poprawnie się zainstalował.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowus777, Jimmyjim
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 597
Podziękowania: 50/94
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-06, 17:31   

Jest dokładnie tak, jak napisał @norq22. Najszybciej poprawność instalacji można określić po wejściu do lokacji Lwi Trakt - jeśli mod się zainstalował, powinna Cię tam zaczepić Miranda :)

Podkreślam, że po instalacji modyfikacji należy rozpocząć grę od nowa. Obecność NPC i ich questy są bowiem zależne od rozdziałów.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Jimmyjim
Jimmyjim

Posty: 2
Podziękował 2 razy
Wysłany: 2020-08-06, 17:39   

Dzięki śliczne Panowie, nie myślałem, że tak szybko odpowiecie! Ja odpalałem swojego save'a przed samym Sarevokiem i myślałem, że wtedy zadziała, więc teraz spróbuję z nową grą :D Czas skopać tyłki w dobrej sprawie.

EDIT: wszystko śmiga!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Illaser Szybki 

Wiek: 28
Posty: 2
Wysłany: 2020-08-07, 12:05   

Hej! Na wstępie chciałem się przywitać na forum. Już kiedyś tu byłem pod podobnym nickiem i chciałem podziękować za pracę włożoną w to, jak również i w inne modyfikacje.

Do rzeczy - znalazłem błąd z Kasandrą. Jak na pierwszopoziomową wojowniczkę, ma zdaje się mieć sporo hp :P

Dwa Ctrl+Y nie wystarczyły by ją zabić. A tak po ludzku - postać nieśmiertelna, ciężko dokończyć zadanie z Ariadne.
_________________
Przyszedłem głównie by podziękować modderom za ciężką pracę
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 597
Podziękowania: 50/94
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-07, 13:10   

Illaser Szybki napisał/a:

Do rzeczy - znalazłem błąd z Kasandrą. Jak na pierwszopoziomową wojowniczkę, ma zdaje się mieć sporo hp :P

Dwa Ctrl+Y nie wystarczyły by ją zabić. A tak po ludzku - postać nieśmiertelna, ciężko dokończyć zadanie z Ariadne.


Hmmmm, to dziwne, bo dotychczas nikt mi tego nie zgłosił, a wiem, że co najmniej kilkanaście osób wybrało Ariadne (a zatem musiało pokonać Kasandrę). Dzięki za info, sprawdzę to.
_________________
Nowe Opowieści z Wybrzeża Mieczy: poznaj zawartość nowej megamodyfikacji do BGEE!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group