Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II: EE] Pytania o mody
Autor Wiadomość
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 39
Posty: 1089
Podziękowania: 25/50
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2019-03-24, 19:24   

Tez stawiam na grafike bo po odinstalowaniu każdego jednego moda nadal się crashowała, poszła w niebyt. Zagram w wersję EET o tak^^.
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Piot3r 

Wiek: 34
Posty: 2
Wysłany: 2019-10-16, 16:18   

robi może ktoś, albo ma może? albo chciał by przetłumaczyć na polski, bo mod jest już, nawet kompatybilny z "EET" bo sprawdzałem ale po anglikańsku

"alora npc do bg 2" jest ten mod w wersji en
"coran npc do bg 2" jest ten mod w wersji en

+zrobił by mi ktoś "kit" podklasę do postaci? bo sam coś kombinowałem ale widze że się pochlastam chyba jak sam będę próbował sie nauczyć robienia podklas, i tak czasu żal troche bo komuś by to zajeło 5 minut, żeby zrobić 1 podklase, a ja musze sie uczyć wszystkiego od zera, żeby zrobić jedną albo dwie podklasy to troche żal, albo chociaż czy jest jakaś łatwiejszy sposób niż przebrnięcie samemu przez tą ściane tekstu o tworzeniu podklas co jest na stronie?

pozdrawiam i miłego dzionka
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Leoncoeur 
Bibliotekarz


Wiek: 40
Posty: 785
Podziękowania: 36/32
Skąd: Praga
Wysłany: 2020-06-30, 23:40   

Zdrastwujtie Rebiata.

Mam zamiar przejść sobie BG2, zapewne ostatni raz, z nostalgii przy okazji sprawdzając jak to się gra w wersji EE.
Ponad pół dekady braku styczności z tą grą wyzuło mnie totalnie z orientacji "co, jak i gdzie" w kwestii modowania i przegryzanie się przez opisy, tematy na forach, readme - w celu ustalania kompatybilności modów między sobą, lub które niejako dublują się zawartością (podejrzewam, że tweaki na przykład), albo wręcz ustalania czy dany mod nie jest na poziomie żenującym wedle opinii. Brak czasu, brak zacięcia...

Dlatego proszę o pomoc, bo dla obeznanego speca BG2 będącego w "modowym obiegu", weryfikacja poniższych modów to minuta osiem, gdy dla mnie pewnie z tydzień :lol:

Nie jestem fanem bawienia się poziomem trudności jak z Ascension, chcę władować w zmodowaną grę ile się da contentu. Questy, side storyline, nieprzytomna ilość banterów.

Na początek zatem to co znalazłem w kwestii sidequest, etc:

Cytat:
Assassinations
Back to Brynnlaw
CoM Encounters
Dungeon Crawl
Eilistraee’s Song
Every Mod and Dog
Fishing for Trouble
G3 Anniversary Mod
Hidden Adventures
I Shall Never Forget
Imoen Romance
Innershade
Lucy the Wyvern
Made it Heaven
Ooze’s Lounge
Quest Pack
Reunion
The Sellswords
Shadows Over Soubar
Shards of Ice
Tales of the Deep Gardens
Test Your Mettle!
Tower of Deception
Trials of the Luremaster
Unfinished Bussines
Wheels of Prophecy
White Queen
Yvette Romance

Które z modów są niekompatybilne ze sobą?
Które są wg Was po prostu mocno słabe?

Z drugiej strony NPC, z tego grona grałem do tej pory tylko z Tasią, ale nie pamiętam z jakieo powodu nie skonczyłem jej Questa, mam zamiar wybrać finalnie z 5-6 NPC z poniższego grona, ale jak wyżej - może któreś mają problem z kompatybilnością względem innych modów, albo są dnem - to mi pomoże w odsiewie.

Cytat:
Amber NPC
Fade NPC
Isra NPC
Keto NPC
Pai’na NPC
Petsy NPC
Saerlith NPC
Sheena NPC
Skie NPC
Tashia NPC
Tyris-Flare NPC
Yasraena NPC
Fading Promises
The Beaurin Legacy
Rjali Romance
de'Arnise Romance


Na koniec kwestii contentu - boost banterowy, podobnie pytanie z czym bywają niekompatybilne, lub są po prostu słabe i nie warto.

Cytat:
Crossmod Banter Pack for Baldur's Gate II
NPC Flirt Packs
Romantic Encounters
Wilson Chronicles
Wings




Zostawiając content questowo-banterowy - które mody nie mająobok siebie sensu z tweaków, bo np zawierają się w sobie czy są niekmbatybilne:
Cytat:
Tweaks Anthology
Almateria's Restoration Project
aTweaks
BG2 Tweaks & Tricks
Check the bodies


I na koniec, zbiórka modów chyba bardziej technicznych. Tu też, czy z nimi coś mi się nie wysypie? I czy jest sens?
Cytat:
3.5e Weapon Style Rebalance
Baldur's Gate DnD 3.5
Convenient Enhanced Edition NPCs
Item Randomiser
Item Revisions
NPC_EE
Rogue Rebalancing
Rolles
Seducer Kit for Thieves
ToB Tourist
W_Pack Mule


Z góry dzięki :)
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cecylio 


Wiek: 29
Posty: 269
Podziękowania: 10/41
Wysłany: 2020-07-01, 08:49   

To może zacznę od dołu, hah. BTW, znalazłem takie coś, ale wydaje mi się, że lista jest dosyć uboga - https://forums.beamdog.com/discussion/34882/list-of-bg2ee-compatible-mods

Technicznych modów nie instalowałem nigdy, nie wiem czy jest sens się z nimi bawić. Zazwyczaj więcej mieszają, niż pomagają, bo czasami ciężko dostrzec/ogarnąć co i gdzie zmieniły.

Tweaks Anthology obowiązkowo, to praktycznie stare Tweaksy zebrane w kupę i "unowocześnione" - oczywiście instalujemy na sam koniec. Almateria działa, sprawdzałem, sam dopiero niedawno odkryłem ten skarb. aTweaks to też ciekawa rzecz, ale wydaje mi się, że z EE nie działa (choć, pewien nie jestem). Reszty nie kojarzę.

Crossmod nie używałem, bo i NPC-ów modowych też nie (na kupce wstydu nadal mam BioWare-owych towarzyszy), ale słyszałem dobre rzeczy. Wilson to od Lavy, tak? Pewnie warto zerknąć. Reszta, w mojej opinii, niezbyt dobra ;)

Jak wspominałem, NPC-ów nie używałem, nie wiem jak wypada z ich komptybilnością. Osobiście, jeżeli nie zdecydujesz się na NPC-ów modowych, polecałbym te perełki, jeżeli chodzi o bantery - http://www.shsforums.net/...expansion-pack/

Zadania poboczne, hę? Te od Lavy pewnie są na EE, bo on głównie na tym obecnie moduje, więc pewnie nawet starocie konwertował. Wielu z listy osobiście nie używałem, ale Quest Pack jest naprawdę dobry - zwłaszcza dla złych drużyn. Z kolei Unfinished Business, co do niego mam mieszane uczucia - niby warto, ale jakościowo, zwłaszcza w kwestii tłumaczenia, to nie jest najwyższa półka. I tak zazwyczaj instaluję, a potem narzekam (P.S. odradzam instalowanie "wzmacniaczy" Bodhi, tj. że gania nas po Czarowięzach czy wciskanie Artemisa Entreri do bazy wampirów - te komponenty są absurdalnie przesadzone).

Kilka osobistych rekomendacji - NPC Strongholds, niestety również pod podstawowych towarzyszy. Jeżeli Charname nie ma odpowiedniej klasy, to poszczególni towarzysze mogą przejąć rolę właścicieli poszczególnych Twierdz. Gorąco polecam!

Ostatnio ogrywałem również Yoshimo Romance - jeżeli interesuje cię nasz Samuraj (nie sugeruje się moim avatarem xD). Bardzo dobry, jeśli nie najlepszy romans jaki ogrywałem.

No i wspomniane IEP-y, to naprawdę dobre bantery. Szczególnie Minsc Friendship, z niespodzianką dla Bardek i Czarodziejek ;)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Leoncoeur
Leoncoeur 
Bibliotekarz


Wiek: 40
Posty: 785
Podziękowania: 36/32
Skąd: Praga
Wysłany: 2020-07-02, 00:09   

Dzięki!

A w którym tweaku (których?) jest opcja multistronghold i multiromance dla PC?
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group