Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w WoBG, Część II
Autor Wiadomość
greegarak 

Wiek: 36
Posty: 488
Podziękowania: 43/63
Wysłany: 2020-03-07, 11:46   

Pavlus napisał/a:
Zawsze myślałem, że umki ze snów zależą od charakteru charname :

Bo tak jest ,ale w BG2. W Bg1 zależą od reputacji.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lightening

Posty: 134
Podziękowania: 10/28
Wysłany: 2020-03-07, 12:03   

dradiel napisał/a:
Rozmowa wyświetla się poprawnie. Skoro masz reputację 9, to jest mowa o śnie z drążeniem życia. Dziwna sprawa, że dostałeś leczący dotyk. Sekwencja jest taka, że po naciśnięciu snu, dostaje się specjalną umiejętność (leczenie jeśli reputacja jest większa od 9, lub drążenie jeśli reputacja jest mniejsza od 10) i po chwili odpala się rozmowa o śnie.
Teoretycznie mogło by się zdarzyć, że pomiędzy snem, a rozmową z Imoen spadła Ci reputacja i stąd niepoprawny dialog. Szansa jest na to niewielka.
Więcej nie jestem w stanie ustalić, chyba że masz sejwa zanim nacisnąłeś sen. Może by wtedy dało się coś więcej dowiedzieć.


Tak w międzyczasie spadła mi reputacja i to o 5 punktów, bo zabiłem strażnika w beregoście co z resztą widać po moim sprzęcie. Też jestem zaskoczony, również myślałem, że to zależy od charakteru. W każdym razie trigger na obecnej reputacji będzie powodował takie sytuacje.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lightening

Posty: 134
Podziękowania: 10/28
Wysłany: 2020-03-09, 18:34   

-Mitrilowa pawęż do kupienia u krasnoluda Magnusa w Beregoście nie ma w opisie -2 do TraK0.
-Herold w Bereggoście dalej mówi o 5000 sztuk za basilusa, a nie o 2500.
-Kowal z beregostu mówi, ze zbroja z ankhkega kosztuje 4000 szt. złota, a w dzienniku pojawia się wpis o 2000. Przydałoby się ujednolicenie. Zwłaszcza, że te dialogi tracą sens w obliczu pierwotnego powiązania z kwota za basilusa.

Czy błędy w opisach i wszelkiego innego rodzaju błędy mam wpisywać w tym temacie czy lepiej żebym robił listę i podsyłał na maila czy jeszcze jakoś inaczej? Bo w sumie nie są to bugi i nie pasują tutaj.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1746
Podziękowania: 760/113

Wysłany: 2020-03-10, 05:36   

Istnieje też wątek o błędach w tekście gry.

http://athkatla.cob-bg.pl...t=6727&start=75
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Lightening
Lightening

Posty: 134
Podziękowania: 10/28
Wysłany: 2020-03-13, 18:53   

Co się dzieje na tym sejwie? Hełm jest chyba zbugowany. Według opisu przedmiotu dodaje 20% odporności na ogień, a według karty statystyk jest to 50 punktów procentowych. Razem z bufem od Viconii karta statystyk mi podaje 120 odporności na ogień po czym gdy Kivan strzela ze strzały wybuchów to log mi pokazuje 24 obrażeń, ale tak naprawdę dostaję 18 obrażeń (Mam po tym strzale 34/52 hp). Nie powinienem dostawać 0 obrażeń? Czy to jest jakieś rozróżnienie na zwykły ogień i magiczny, a karta postaci tego nie rozróżnia? Nic nie kumam.

000000001-Quick-Save.7z
Save
Pobierz Plik ściągnięto 5 raz(y) 553,92 KB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
ragnar 

Wiek: 36
Posty: 2
Podziękował 8 razy
Wysłany: 2020-03-13, 21:01   

@ Lightening

Ciekawa sprawa z tym hełmem, bo rzeczywiście w karcie podaje 50@ na żywioły. Ale w przeciwieństwie do Ciebie, u mnie Minsc mając ten hełm, ulepszony pierścień odp na ogień + płaszcz odporności nie dostaje żadnych obrażeń od ognia.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1746
Podziękowania: 760/113

Wysłany: 2020-03-13, 21:35   

Właściwości nie zgadzają się z opisem. Zostanie to poprawione, aby było zgodne z opisem. Poza tym na screenie masz przecież napisane, że Raziel jest odporny na ataki. 24 obrażenia nie dostałeś od ognia, ale od pocisku. Specyfika eksplozji obszarowej strzały ma dwie składowe: zasadnicze obrażenia pocisku (tak jakby odłamki) plus nałożone efekty, w tym wypadku dwukrotnie obrażenia od ognia (i na to zgodnie z komunikatem byłeś odporny). A 18 dlatego, że jak się ma ponad 100 % odporności to zamiast otrzymywać obrażenia jest się leczonym
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Lightening
Lightening

Posty: 134
Podziękowania: 10/28
Wysłany: 2020-03-15, 00:16   

Ta Pani castująca czary ofensywne w drużynę przez szereg ścian to bug czy tylko taki ficzer :P?


https://youtu.be/IHE2Ppv7eg0?t=90
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1746
Podziękowania: 760/113

Wysłany: 2020-03-15, 05:01   

To magia :P Taki jej wyższy poziom. Reprezentowany przez tą Panią :D
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lightening

Posty: 134
Podziękowania: 10/28
Wysłany: 2020-03-17, 15:58   

Zgłaszałem to lata temu ale zostało. Tak ma być :P? W 20 minut wpadło 40k expa. Ustawienia 10/10.

TL;DR:

Jak nie zranisz galarety chociaż raz ogniem to po jej śmierci spawnują się dwie sztuki, które dają full expa po ubiciu. Każda z nich również zespawnuje 2 kolejne za full expa itd. Przyrost geometryczny. Można ekspić bez końca.

https://youtu.be/mOj2M3CdSn8
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
BRP 

Posty: 75
Podziękowania: 4/7
Wysłany: 2020-03-17, 20:54   

"Miszczu" Dradielu, mam tylko pytanie.
Jakieś pół roku temu, będąc w Miedzianym, przyłączyłem do drużyny zabójcę Adario [TDD].
Moje wojsko grało wtedy na podwyższonych ustawieniach (25/25%) i osiągnęło średnio 14 poziom rozwoju. Natomiast Adario był, w chwili przyłączenia, na 12 poziomie.
Powinien był awansować, czy nie?

PS.
Niestety nie mam sejwa.

Poza tym, ten słynny bard, który stoi przed barem i żadnej damie nie przepuści, nawet Edwinie, miał kobiecy portret.
To kim on w końcu jest?
babą, chłopem, czy obojniakiem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1746
Podziękowania: 760/113

Wysłany: 2020-03-17, 23:00   

Kiedyś to mi chyba ktoś pisał, ale o dzielących się galaretach z Wieży Durlaga. Tych galaret musztardowych nie kojarzę. Cóż... w każdym razie tą głupotę poprawię w następnym patchu.

Wyrównywane jest doświadczenie nie poziom. Jeśli Adario nie miał tyle samo co główna postać, to być może o nim zapomniałem, albo jedna z komend dodających doświadczenie została przypadkiem pominięta. Sprawdzę.

Sprecyzuj dokładnie o którego barda chodzi i gdzie on stoi. Przed którym barem?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Lightening
BRP 

Posty: 75
Podziękowania: 4/7
Wysłany: 2020-03-18, 05:23   

Ten bard to Salvanas di Riyos stoi w Miedzianym.

I jeszcze o galaretach "radioaktywnych". Ktoś bardzo źle przetłumaczył tą nazwę. Chyba powinno być galarety rozszczepialne.
O ile dobrze pamiętam, to zawsze się dzieliły. Było tak od chwili pojawienia się Opowieści z Wybrzeża Mieczy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1746
Podziękowania: 760/113

Wysłany: 2020-03-18, 05:56   

Tak oryginalnie przetłumaczono w grze. Dokładnie "radioaktywny szlam". W sumie to zmienię im nazwę, bo słowo radioaktywność to ni przypiął ni przyłatał w świecie Baldur's Gate. Owszem dzieliły się i dalej się dzielą, ale nie ma możliwości farmienia na nich. Nie zauważyłem, że są jeszcze jedne zrobione na podobnej zasadzie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
BRP 

Posty: 75
Podziękowania: 4/7
Wysłany: 2020-03-25, 19:16   

4 obrazki, które wszystko wyjaśniają.

PS.
Nie zamierzam przyłączać Ghula do drużyny, ale poprawić można.

NPC Korax.rar
Pobierz Plik ściągnięto 13 raz(y) 2,74 MB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group