Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania dotyczące zawartości, zasad i sposobów gry, cz. III
Autor Wiadomość
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 39
Posty: 1068
Podziękowania: 26/48
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2019-09-30, 08:50   

http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=6894
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
siber

Posty: 109
Podziękował 14 razy
Wysłany: 2019-09-30, 11:42   

robiłem według tej solucji,dlatego pisze. w niej tez nie ma jak mam zagadac z kims z klubu. ewentualnie zeby zapytac mlodego o klub ale juz go pytalem a drugi raz nie moge o zapytac.

ok,sprawa w jakis sposob sie wyjasnila,natomiast teraz ide do prefekta,mianuje mnie rotmistrza,po czym ekran robi sie czarny i nic nie moge zrobic...:/
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1717
Podziękowania: 799/111
Wysłany: 2019-10-01, 04:17   

siber napisał/a:
natomiast teraz ide do prefekta,mianuje mnie rotmistrza,po czym ekran robi sie czarny i nic nie moge zrobic...:/


Załącz sejwa.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
siber

Posty: 109
Podziękował 14 razy
Wysłany: 2019-10-11, 07:16   

ufff,wrocilem do grania. ostatni problem nieaktualny,wczytałęm gre jeszcze raz i wszystko poszlo ;)

NATOMIAST W LESIE TETRYCHU NIE POJAWIA MI SIE SAFANA. PRZYJMUJE ZADANIE CORANA,IDE W MIEJSCE GDZIE POWINNA BYC I NIC...NIKOGO NIEMA :/dorzucam sejwa

000000001-Quick-Save.rar
Pobierz Plik ściągnięto 5 raz(y) 4,31 MB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
AlienStalker 

Posty: 174
Podziękowania: 2/12
Wysłany: 2019-10-19, 11:55   

1. Jak zabić pustynnego trolla? Wróciłem do gry po długiej przerwie, a google też nic nie mówi szczególnego na ten temat. Ogień/elektryczność nie działa. Wodą święconą mam w niego rzucić? :D
2. Co to za postać? Związana jest z jakimś questem? Nie ma kompletnie żadnej linii dialogowej w pierwszym spotkaniu.
3. Do czego jest ten klucz?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 618
Podziękowania: 137/154
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-10-20, 05:20   

1. Pustynny troll to ten z okolic Mostu Firewine? Kwas powinien rozwiązać problem.
2. Wyszukaj w sieci Jozzi Sea Snake. Sam nigdy jej nie spotkałem, co mnie martwi :wink: . Zdaje się, że to postać z BG1NPC związana z questem jakiegoś specyficznego członka drużyny i bez niego nie zacznie mówić.
3. Do czegoś w NTotSC. Albo pojemnika w Wieży Haeballa, albo grobowca orkowego generała, albo orkowej świątyni.
_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1717
Podziękowania: 799/111
Wysłany: 2019-10-20, 06:16   

siber napisał/a:


NATOMIAST W LESIE TETRYCHU NIE POJAWIA MI SIE SAFANA. PRZYJMUJE ZADANIE CORANA,IDE W MIEJSCE GDZIE POWINNA BYC I NIC...NIKOGO NIEMA :/dorzucam sejwa


Dopiero zauważyłem, że podpiąłeś jednak sejwa.

W załączeniu poprawka. Rozpakuj plik i wrzuć do katalogu override.

Kolejny patch, który będzie kiedyś tam, będzie tą poprawkę już zawierał.

AR2600.zip
Pobierz Plik ściągnięto 4 raz(y) 1,36 KB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Urudin

Posty: 18
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2019-10-28, 09:25   

Czy WoBG posiada jakieś skrypty na automatyczne buffy i/lub poprawki AI drużyny? Jeżeli tak, to jak one działają? Jeżeli nie, to wie ktoś gdzie coś takiego znaleźć i czy będzie działało z megamodem?
Najbardziej mi zależy na automatycznym buffowaniu, myślę nad ponownym podejściem, ale nie mam już cierpliwości dbać o buffy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Dead 
Bibliotekarz
Follower of Satan


Wiek: 30
Posty: 671
Podziękowania: 27/64
Wysłany: 2019-11-10, 22:17   

Zauważyłem, że po potyczce z Valen i jej wampirami w finałowej lokacji BG1 ze Świątynią Bhaala zjadło mi 3 punkty kondycji.
Jak to odwrócić?

Wyszukałem w starszych postach, że ktoś pisał, że wystarczy przeczekać około tygodnia. Przespałem dla testu nawet miesiąc i kondycja nie wróciła.
Rozumiem żaden zwój/mikstura/czar nie pomoże?

Swoją drogą, który mod dodaje spotkanie z Valen?
_________________
Tawerna Bibliotekarzy
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 618
Podziękowania: 137/154
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-11-13, 13:50   

Dead napisał/a:
Swoją drogą, który mod dodaje spotkanie z Valen?

Zdaje się, że Drizzt Saga. Inne wampiry z tego moda zachowują się podobnie.
Też nie potrafiłem odzyskać utraconej w walce z nimi kondycji. Ostatecznie cofałem się do wcześniejszego zapisu. Podejrzewam, że edycja w SK też pomaga :wink:
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Dead 
Bibliotekarz
Follower of Satan


Wiek: 30
Posty: 671
Podziękowania: 27/64
Wysłany: 2019-11-15, 12:55   

Dzięki Memory, będę się wystrzegał wampirów, robił duże sejwy przed każdą walką z nimi i obczajał statsy postaci po.
Przynajmniej dopóki nikt nie znajdzie rozwiązania.

Próbowałem leczenia chorób, przywrócenia, ctrl+Y/ctrl+R, nawet naparu z mumii, który pamiętam przed laty leczył podobne dolegliwości. Przeklikałem też ponad 2 miesiące spania w jednym miejscu.

Efekt jest faktycznie do namierzenia w ShadowKeeperze w zakładce affect, wystarczy zaznaczyć i usunąć.
A potem ofiarować w świątyni Ilmatera 10.000 złota w zadośćuczynieniu ;)

Choć dziwne wydaje mi się, że nie znane jest remedium na tę dolegliwość na pewno wydaje mi się nie w porządku wobec gracza, że efekt ten nie jest sygnalizowany na portrecie bohatera/na karcie postaci. Taką zmianę statystyk łatwo nie zauważyć.
_________________
Tawerna Bibliotekarzy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1717
Podziękowania: 799/111
Wysłany: 2019-11-15, 16:20   

Efekt jest długi, jednak w końcu spadnie. Dłuższy niż to co próbowałeś spać. I remedium jest znane. Nawet można znaleźć podpowiedź na forum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 618
Podziękowania: 137/154
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-11-15, 23:05   

dradiel napisał/a:
I remedium jest znane. Nawet można znaleźć podpowiedź na forum.

Racja, jak mogłem zapomnieć, przecież Vinci rozłożył te wampiry na części pierwsze :cisza:
_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Gawain 

Posty: 62
Podziękował 57 razy
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-11-16, 22:51   

Pytanie. Czy amulet ochrony przed trucizną i pierścień Korgaxa, w BG1 nie chronią przed chorobą? W opisie jest że tak, a harpie zarażają na potęgę.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1717
Podziękowania: 799/111
Wysłany: 2019-11-17, 07:00   

Są dwa amulety ochrony przed trucizną: jeden nie chroni i nie ma mowy w opisie o ochronie przed chorobami. Drugi chroni i pewnie o tego pytasz. Nie blokuje jednak wyświetlania na portrecie ikonki o chorobie. Naprawię to w następnym patchu.
Co do pierścienia Korgaxa. Pierścieni jeszcze nie analizowałem, więc opisy ich właściwości mogą być nieprecyzyjne lub wręcz błędne. Ta sama sytuacja jak wyżej, nie blokuje wyświetlania ikonek.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group