Poprzedni temat «» Następny temat
Dark Horizons - lista spotkań (kompletna? :) )
Autor Wiadomość
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 36
Posty: 904
Podziękowania: 9/8
Skąd: Sejny
Wysłany: 2018-10-30, 13:07   Dark Horizons - lista spotkań (kompletna? :) )

Dark Horizons – lista spotkań (nie wszystkie są atakami z zaskoczenia na nas).
1. Mendas – Candlekeep, quest ze szczurami, nie powinien stanowić zagrożenia (o ile nie siądzie mu krytyk ;) )
2. Tristan i Izolda – Dzicze Beregostu, centrum południa mapy, w zależności od taktyki (i trochę od szczęścia, czy np. siądzie im udany rzut obronny przeciw pajęczynie ;) ) mogą być mega-trudni na tym etapie gry (raczej nie będziesz mieć powyżej 2 lvl postaci) albo walka będzie spacerkiem. Zostawiają fajne fanty.
3. Malious, Necardian, Phallen – Skrzyżowania (AR6900), stosunkowo prości, trochę gratów do zabrania (komu cep?)
4. Allister, Garret, Hilgaar, Zara – Twierdza Gnoli (fajny topór ;) , trochę innego śmiecia, co kto lubi)
5. Zargos Flintblade – Kopalnie Nashkel, raczej bezproblemowy, sprzęt też bez szału.
6. Gorken Krwawy Topór – podziemia Kopalni Nashkel, ma towarzystwo kapłanów, wojownika i złodzieja oraz sporo fajnych (jak na ten etap gry) fantów, raczej nie ma szansy, że ich przeoczysz, nawet jak śmigasz na niewidce, kapłan rzuci czar wykrywający.
7. Jhaeros Auglathla i Ygrainne Gwiezdny Wiatr – Żmijowa Przeprawa (most do Wrót Baldura), dwójka dowodzących i kilku jednostrzałowców (chociaż też potrafią ukąsić), sporo ciekawego sprzętu („każdy znajdzie coś dla siebie!”), zależnie od taktyki i poziomu naszych postaci, walka typu spacerek albo ‘zabierzcie mnie z tej piekielnej dziury’.
8. Najara, Valius – Pod Pomocną Dłonią, mają towarzystwo (strażnicy) oraz sporo fajnego sprzętu, pojawiają się po wykonanym zadaniu z kopalnią Nashkel.
"Wymogiem jest też eksterminacja wioski Xvartów. Sam na tym stanąłem. " - dopisek by Sanguis, dziękuję.
9. Maria Mroczne Ostrze, Khan Noonian Singh, Quintus Gibki, Garak Pan Zguby, Gorth – Wieża Durlaga, po załatwieniu ostatniego bossa z podstawki (dość dopakowana ekipa, ale na tym etapie nasza drużynka to już też nie banda leszczy, zostawiają trochę ciekawego sprzętu)
10. Druidzi – dużo tego jest, żeby każdego opisywać osobno, kręcąc się po kniei Otulisko (wodogrzmoty, gaj, przeprawa, kopalnia…) spotkasz ich praktycznie na każdym kroku, zostawiają fajne fanty dla druidów i łowców. Uwaga, Kieran, jeśli przez rozmowę nie sprawisz, że będzie wrogi, może sprzedać Ci kilka fantów (knieja Otulisko).
11. Erica, Jeneik, Taneth – ruiny szkoly Ulcastera, trójka czerwonych magów, fanty raczej bez szału, walka jak to z magami, nie daj im się rozkręcić, bo może być nieciekawie.

Bonusowo, walka z sekcją, czyli ‘główny wątek’ moda:
- Davenport, pojawi się po zabiciu Najary (patrz wyżej) na mapce Skrzyżowania (pomiędzy Beregostem a Pod Pomocną Dłonią) oraz wyczyszczeniu obozu bandytów. Obładowany sprzętem, ale czysty wojownik, więc raczej bardziej spacerek ;) zostawi notatkę, która skieruje Cię do Beregostu.
- Znalazłeś domek? Fajnie, pilnuje go leszczyk na strzała (szkoda nawet klepać w klawisze na jego temat), przenieś się ‘portalem’ (potrzebne itemy powinieneś mieć z poprzedniego spotkania)
- Znalazłeś się w siedzibie sekcji. Dużego wyjścia nie masz, rąb i siecz na prawo i lewo (bez spojlerów, tych spotkań raczej nie przegapisz ;)
Wydaje Ci się, że to wszystko? Błąd. W centralnej części Wrót Baldura spotkasz (ponownie!) Nikitę, która opowie Ci o kolejnej (ważniejszej) siedzibie sekcji we Wrotach. Skieruje Cię do trzypiętrowego domu w południowym wschodzie obszaru, na którym jesteś (x=3755, y=2879, AR7700, jeśli nie możesz trafić na wejście to ctr+4 ;) ) . Ponownie, nie ma sensu spojlerować walk, wejdź i baw się dobrze. Na koniec nie zapomnij wyczyścić piwnicy, która nie jest dostępna zanim nie ogarniesz wszystkich pięter.

Mod posiada ponadto kilka questów (szukanie diamentu, pierścienia Golluma, nawet zabicie mini-smoka na zlecenie, dodatkowe lochy, dwa poziomy podziemi szkoły Ulcastera – jeśli nie widzisz wejścia, użyj ctrl+4), ale w tym poście chciałem się skupić tylko na ‘losowych’ spotkaniach i wątku głównym. W wolnej chwili może opiszę też questy.

Celowo nie rozpisywałem się też o przedmiotach (są potężne), ponieważ mogą zmienić się w kolejnej wersji WoBG, poza tym kto nie lubi niespodzianek? ;)
Ostatnio zmieniony przez Ascaephel 2018-10-30, 18:02, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion, nowyU, Sanguis, Meisarcha
lubczyk 


Wiek: 31
Posty: 165
Podziękowania: 31/8
Wysłany: 2018-10-30, 17:16   

Pozwolisz, że dodam swoje uwagii :)

3. Tych to spotkać jest trudno, albo się nie pojawiają albo w nieznany mi sposób pojawiają się razem z Davenport'em.

11. Zazwyczaj atakują najsłabszych, bez względu na to kogo widzą. fajnie to wygląda jak postawicie się po przekątnej na mapie. Pierwszy raz widziałem taki zasięg czarów i jeszcze skręcać umii .

Prawie w każdej walce warto mieć coś co wyszukuje niewidzialnych.

Przestrzegam przed rozwaleniem sekcji przed rozmową z przywódcami, tracimy wtedy wątek w piwnicach.
Edit1. Wytłumaczenie
We Wrotach w siedzibie sekcji możemy dość łatwo nie zainicjować rozmowy z Przywódca. A mianowicie czary obszarowe lub sztylet w plecki przed rozmową z Jonesa i Georga. Powoduje to, brak późniejszej walki z Georgem w piwnicy.

Edit2. Bardzo mi się podoba twoja koncepcja solucji, krótko gdzie jest spotkanie. A nie mase taktyk, opis expa i przedmiotów.
Ostatnio zmieniony przez lubczyk 2018-10-30, 18:27, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sanguis 


Wiek: 26
Posty: 75
Podziękowania: 6/43
Wysłany: 2018-10-30, 17:23   Re: Dark Horizons - lista spotkań (kompletna? :) )

Ascaephel napisał/a:

8. Najara, Valius – Pod Pomocną Dłonią, mają towarzystwo (strażnicy) oraz sporo fajnego sprzętu, pojawiają się po wykonanym zadaniu z kopalnią Nashkel.


Wymogiem jest też eksterminacja wioski Xvartów. Sam na tym stanąłem.

lubczyk napisał/a:

Przestrzegam przed rozwaleniem sekcji przed rozmową z przywódcami, tracimy wtedy wątek w piwnicach.


Możesz rozwinąć?

Z tego co wiem, niedługo po wejściu do siedziby sekcji (ta lokacja kopalni Nashkel) zostajemy przeniesieni do przywódców i odpala się rozmowa. Gdzie zacząć wątek w Głębokich Piwnicach(?), co to za wątek?

A nigdzie tej Nikity nie widzę.

Edycja
AR7700 to część centralna. Na podanych przez Ciebie współrzędnych widzę wejście na ctrl+4, ale nie mogę wejść.

Edycja2

Gdzie jest Nikita

Koło bramy, gdzie z muru zewnętrznego wchodzi się w zewnętrzny (praktycznie środek mapy). Ona już nas pokieruje.

Jak ja ją wcześniej minąłem (sama zagaduje) to ja nie wiem.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 36
Posty: 904
Podziękowania: 9/8
Skąd: Sejny
Wysłany: 2018-10-30, 17:57   

Cytat:
Z tego co wiem, niedługo po wejściu do siedziby sekcji (ta lokacja kopalni Nashkel) zostajemy przeniesieni do przywódców i odpala się rozmowa. Gdzie zacząć wątek w Głębokich Piwnicach(?), co to za wątek?

To nie jakiś dodatkowy wątek, po prostu przy ostatniej walce, druga siedziba sekcji we Wrotach, jeden typ ucieka do piwnic, jak to dyplomatycznie określa, chronić skarby. Wcześniej, przed tą rozmową, wejście do piwnicy jest nieaktywne (oczywiście, wejście z parteru tego samego budynku). Więc po oczyszczeniu ostatniego piętra, schodzimy na parter, stamtąd do piwnicy, czyścimy i tyle ;)
Cytat:
AR7700 to część centralna. Na podanych przez Ciebie współrzędnych widzę wejście na ctrl+4, ale nie mogę wejść.

Najpierw zagadaj z Nikitą :)

Przy okazji, nie miałem na celu opisać jakieś taktyki na przeciwników czy dawać rady na walki, tylko spisać spotkania, żeby żadnego nie przegapić - radochę z rozwalania przeciwników zostawmy graczom, jeśli będą mieć problemy, niech pytają w wątku o poradach :)
Cytat:
Wymogiem jest też eksterminacja wioski Xvartów. Sam na tym stanąłem.

Dziękuję, uzupełniłem swój wpis z notką, że info pochodzi od Ciebie :)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 618
Podziękowania: 137/154
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2018-10-30, 20:09   

Ascaephel napisał/a:
2. Tristan i Izolda – Dzicze Beregostu, centrum południa mapy, w zależności od taktyki (i trochę od szczęścia, czy np. siądzie im udany rzut obronny przeciw pajęczynie ;) ) mogą być mega-trudni na tym etapie gry (raczej nie będziesz mieć powyżej 2 lvl postaci) albo walka będzie spacerkiem. Zostawiają fajne fanty.

Żeby uczynić tę walkę spacerkiem, zawsze odwiedzam "dom bogacza" w Beregoście. Można tam znaleźć między innymi różdżkę błyskawic, która doskonale sobie radzi z parką zabójców. Najlepiej zacząć od Izoldy, bo używa niewidzialności.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
tiger

Posty: 11
Wysłany: 2019-10-11, 12:22   

Nie wiem czy pytam we wlasciwym miejscu, ale prosze o pomoc. Robie misje z okiem boga, w wobg, jestem na poziomie ze straznikiem, i po pokonaniu wszystkich na mapie straznik kaze mi isc do sali z tronem i przelacznikiem otworzyc sobie przejscie nizej. Niestety za ciula nie moge zlokalizowac przelacznika, no chyba ze sala ktora uwazam za tronowa (jest tam pewien piedestal a na nim posag weza) faktycznie taka nie jest. Pomoze ktos?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
lubczyk 


Wiek: 31
Posty: 165
Podziękowania: 31/8
Wysłany: 2019-10-11, 22:53   

tiger napisał/a:
Nie wiem czy pytam we wlasciwym miejscu, ale prosze o pomoc. Robie misje z okiem boga, w wobg, jestem na poziomie ze straznikiem, i po pokonaniu wszystkich na mapie straznik kaze mi isc do sali z tronem i przelacznikiem otworzyc sobie przejscie nizej. Niestety za ciula nie moge zlokalizowac przelacznika, no chyba ze sala ktora uwazam za tronowa (jest tam pewien piedestal a na nim posag weza) faktycznie taka nie jest. Pomoze ktos?



Nie do końca te miejsce do pytań, ale niech będzie. Co do twojego problemu to:
CTRL+4 - Podświetla na błękitno tło obiektów interaktywnych (wejścia, wyjścia).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group