Poprzedni temat «» Następny temat
[IwD I] Pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy
Autor Wiadomość
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 616
Podziękowania: 136/154
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-04-27, 19:14   

Nie mam zainstalowanego IWD, ale mogę obejrzeć te istoty za pomocą Shadow Keepera w WoBG. Może analogicznie (i bardziej wiarygodnie) będzie zbadać je Dale Keeperem do pobrania stąd.
Albo po prostu stworzyć testowego druida, dopisać mu kodem doświadczenie i "na żywo" sprawdzić te wszystkie przemiany.

Kody do IWD
_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Cecylio
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 39
Posty: 1355
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2019-08-25, 16:55   

Może się komuś przyda ;] Dotyczy wersji klasycznej z dodatkami (HoW, ToL), NIE wersji EE, ale zakładam, że raczej tego nie zmieniono. Każda przemiana leczy 12 PŻ, a postaci walczą niemagicznymi broniami. Jakieś zastosowanie mają, ale nie polegałbym za bardzo. Leczenie i zmiany kondycji są przydatne. W przypadku walki jest problem, bo trzeba praktycznie stykać się z przeciwnikami, a skrypt w IWD powoduje, że przeciwnicy atakują najbliższe postaci, wiec sprowadzone "jelenie" nie zawsze spełniają swoją rolę. Odporności - poza żywiołakiem ognia - nie są pełne, co jest problematyczne, ale się kumulują z czarami, przedmiotami, miksturami. Ponadto żywiołaki są odporne na broni do +1 (powinny być).
Problem z druidem jest taki, że między 14 a 15 poziomem potrzebuje 2 razy tyle doświadczenia ze względu na przeskok z 1,5 mln pkt na 3 mln. Rozważałbym dwu- lub wieloklasowca. Czary są fajne i skuteczne, ale działają inaczej niż w BG. EE to chyba zmienia i zmasakrowało ten system w IWD.

Winter wolf
Siła 18, Zręczność 12, KP2, 3 ataki, 75% odporności na chłód, -25 na ogień, walczy 1k6 sieczne.

Beetle
Siła 18/51, Zręczność 7, KP:-2, 2 ataki, 50% odporności na kłute, sieczne, pociski, 5k4 sieczne.

Polar bear
Siła 18/00, Kondycja 19, KP4, 4 ataki, 75% odporności na chłód, -25 na ogień. 1k12 sieczne.

Fire elemental
Siła 19, Zręczność 9, kondycja 19, KP2, 2 ataki, 15% odporności na obrażenia, kwas i elektryczność, 100 na ogień, -50 na chłód, 1k8 obuchowe, +1k4 od ognia rzut przeciwko zionięciom -2 neguje.

Earth elemental
Siła 25, Zręczność 5, Kondycja 19, KP2, 2 ataki, -50 obuchowe, 50 kłute i sieczne, 75 pociski, chłód i ogień 25, 4k8 obuchowe.

Water elemental
Siła 18, Zręczność 14, Kondycja 18, KP-2, 2 ataki, 75 odporności na obrażenia i kwas, -25 na chłód, -75 na elektryczność, 4k8 obuchowe.
_________________
Varscona.pl | Baldurs Gate - youtube | Children Of Bhaal - youtube | Twitch
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group