Poprzedni temat «» Następny temat
EET - pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy
Autor Wiadomość
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 607
Podziękowania: 135/154
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-02-25, 17:02   

Nie wiem, jak działa BWS, ale EET dopuszcza instalowanie modów do BG1 zarówno przed jak i po samym EET. W tym przypadku prostszym rozwiązaniem będzie chyba zainstalowanie EET, a po nim wszystkich kompatybilnych modów, które Cię interesują. Oczywiście przed EET instalujesz też SoD.
Kolejność instalowania modów (o ile o to pytałeś :wink: ): megamody, zadania, npc, zmiany zasad.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 38
Posty: 1063
Podziękowania: 26/47
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2019-03-26, 20:02   

Pytanko, czy obecna wersja EET jest w pełni grywalna? bo coś widzę dawno update nie było a mnie wzięło na machnięcie sagi:)
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
DeadDreamer 

Posty: 1
Podziękował 2 razy
Wysłany: 2019-07-02, 10:17   

Uszanowanko!
przymierzam się do instalacji EET, czy mogę prosić o Wasze listy zainstalowanych modów (np. w formie loga weidu)? Zależy mi na nie schrzanieniu kolejności instalacji. Wiem, ze można się posiłkować lista starego Big World Projectu czy programami do zautomatyzowanej instalacji modów (Project Infinity czy wariacja Big Projectu ze strony Roxanne), chciałem jednak mieć pewność, ze niczego nie popsuje.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 607
Podziękowania: 135/154
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-07-02, 12:14   

// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~EET/EET.TP2~ #1 #0 // EET core - import zasobow: 1.0 RC11
~ALTERNATIVES/SETUP-ALTERNATIVES.TP2~ #5 #0 // Alternatives mod do Baldur's Gate II: v13.2
~BACKBRYNNLAW/SETUP-BACKBRYNNLAW.TP2~ #2 #0 // Back to Brynnlaw mod do Baldur's Gate II: v5
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #0 // Quest Pack: Ogolne usprawnienia SI: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #1 // Quest Pack: Ulepszenia stworzen i obszarow -> Ulepszenia wszystkich stworzen i obszarow: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #4 // Quest Pack: Rozne ulepszenia -> Z dodatkowymi losowymi spotkaniami: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #5 // Quest Pack: Dodatkowa zawartosc zwiazana ze Zlodziejami Cienia: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #6 // Quest Pack: Alternatywna fabula zwiazana z Harfiarzami/Xzarem: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #7 // Quest Pack: Rozszerzona sekwencja Reynalda: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #8 // Quest Pack: Intryga w Miedzianym Diademie: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #9 // Quest Pack: Zadanie z eliksirem Rahula Kanakii: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #10 // Quest Pack: Poprawione Proby w Piekle: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #11 // Quest Pack: Ulepszona Oaza II -> Ulepszenia zwiazane z dialogami i walka: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #13 // Quest Pack: Ocalenie Sanika w Brynnlaw: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #14 // Quest Pack: Wlamanie u ksiegarza: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #15 // Quest Pack: Nowy los zoledzi driad: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #16 // Quest Pack: Tragedia Besamena: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #17 // Quest Pack: Kolejna sprawa lowcow niewolnikow: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #18 // Quest Pack: Wyslanie Rycerzy Solamnijskich do domu: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #19 // Quest Pack: Lisz Nazariel: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #20 // Quest Pack: Negocjowanie nagrod: v3.3
~SETUP-D0QUESTPACK.TP2~ #0 #21 // Quest Pack: Piekielne zlodziejstwo: v3.3
~INNERSHADE/SETUP-INNERSHADE.TP2~ #2 #0 // Colours of Infinity: Innershade -> Tak, ale nie aktualizuj zapisanych stanów gry: 9.5
~ISNF/ISNF.TP2~ #1 #0 // Colours of Infinity: I Shall Never Forget: 5.5
~OOZE/OOZE.TP2~ #2 #0 // Loza Szlamow: nowy obszar pod Slumsami Athkatli: 2.2
~REUNION/SETUP-REUNION.TP2~ #1 #0 // The Reunion mod do Baldur's Gate II: v1
~SELLSWORDS/SETUP-SELLSWORDS.TP2~ #3 #0 // The Sellswords mod do Baldur's Gate II: v5
~SIRINESCALL/SETUP-SIRINESCALL.TP2~ #5 #0 // Zwodniczy Spiew Syreny: v14
~SIRINESCALL/SETUP-SIRINESCALL.TP2~ #5 #1 // Extended Lighthouse area: v14
~SOUTHERNEDGE/SOUTHERNEDGE.TP2~ #1 #0 // Southern Edge mod do Baldur's Gate II Enhanced Edition -> Tak, ale nie dokonuj aktualizacji aktualnych zapisow gry: 2.10
~SETUP-TGC1E.TP2~ #5 #0 // Szary Klan Epizod 1: In Candlelight, edycja BGT-WeiDU/EET/BG:EE v1.9 -> Edycja normalna: v1.9 BWP Fix
~TOD/SETUP-TOD.TP2~ #7 #0 // Mod Wieży Oszustw (Wymaga Tronu Bhaala): v4.0.1
~TOD/SETUP-TOD.TP2~ #7 #1 // Ulepszony Strażnik Astralnego Kryształu: v4.0.1
~TOD/SETUP-TOD.TP2~ #7 #2 // Spotkanie z Ustrainem: v4.0.1
~TOTDG/SETUP-TOTDG.TP2~ #3 #0 // Colours of Infinity: Tales of the Deep Gardens -> Tak, ale nie aktualizuj zapisanych stanów gry: 12.4
~WHITEQUEEN/WHITEQUEEN.TP2~ #3 #0 // Colours of Infinity - The White Queen -> Tak, ale nie aktualizuj zapisanych stanow gry: 6.6
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #1001 // Edwin appearance -> BG2: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #1011 // Imoen appearance -> BG2: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #1021 // Jaheira appearance -> BG2: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #1031 // Minsc appearance -> BG2: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #1041 // Viconia appearance -> BG2: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #1050 // Cameo NPCs appearance: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #2002 // Total XP CAP -> Disable XP CAP: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #2042 // Adjust XP for Traps, Spells and Lockpicking -> Vanilla friendly progressive: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #2052 // Adjust XP for killing creatures -> Decrease to 50%: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #2061 // Adjust XP for quests -> Decrease to 75%: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #3000 // Disable hostile reaction after charm: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #4010 // More bandit scalps: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #4020 // Adjust FPS and fix audio skipping in cutscenes -> 60 FPS: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #4030 // Remove junk from global scripts: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #4050 // Books/Scrolls categorization: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #4060 // Wand Case: 1.7
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #4070 // Key Ring: 1.7
~EET_END.TP2~ #1 #0 // EET end - ostatni mod w kolejnosci instalacji
~EET_TWEAKS/EET_TWEAKS.TP2~ #1 #4081 // Replace classic BG1 movies with BG:EE ones -> Also disable BG1 movies that don't have BG:EE variants: 1.7

Przed EET zainstalowałem też w BG1EE Kamień z Askavaru i BGQE, bo sprawiały mi problemy w BG2EE.
Nie udało mi się za to w żaden sposób zainstalować SCSa. Dopiero niedawno znalazłem gdzieś informację, że należy go instalować po setup EET_end.
Ten zestaw wymaga też trochę żonglerki tłumaczeniami, bo nie wszystkie nasze tłumaczenia są kompatybilne z najnowszymi, współpracującymi z EET, wersjami modów. Ostatecznie po angielsku mam chyba tylko część linii z BGQE.
Pamiętaj też o modmerge jeśli korzystasz z wersji gier z GOGa lub Steam.
Największym nieobecnym w tym zestawie jest TWM, który jak na razie nie doczekał się jeszcze wersji na EET. A szkoda.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
DeadDreamer
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group