Poprzedni temat «» Następny temat
Mody gotowe
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 806
Podziękowania: 31/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-04-26, 18:49   Mody gotowe

Belaree NPC - wersja najnowsza, do EE

Jest to mod wprowadzający do gry dobrą mroczną elfkę Uczennicę Smoka. Postać ta cierpi na pewną chorobę, ale generalnie można z nią bez problemu grać (o ile nie będzie źle traktowana). Elfka nie odłącza się po spadku reputacji, ale narzeka na to, także nadaje się również do złych drużyn. Bywa, że na jakiś czas traci nad sobą kontrolę - takie rzeczy mogą się zdarzyć w tej przypadłości, choć rzadko. Generalnie nie jest w żaden sposób "upośledzona". Jej zachowanie może zostać odebrane jako dziwna kokieteria, która sprawia, że mamy "zagubione dziewczątko do zaopiekowania się nim". Postać posiada dialogi z protagonistą i innymi npc, ale głównie z tymi, na których miałem pomysł. To chyba oczywiste, że Viconia zwróci na nią większą uwagę, niż Yeslick.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3764

Gadżety Quela - wersja dla World of Baldur's Gate i EE, dwa archiwa, jeden plik Weidu

Modyfikacja wprowadza go gry gnoma sprzedawcę. Stoi na Promenadzie Waukeen i sprzedaje technologiczne wyroby. Na razie nie ma questu. Tak właściwie to ta postać jest iluzją. Gnom to mag/technolog (złodziej), w ekwipunku możemy znaleźć zwój z czarem Mamidło, w wersji dla WoBG możemy spróbować go okraść z kilku przedmiotów

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3503

Technolog - nowa podklasa złodzieja - wersja EE :!:

Klasa głównie tworzy przedmioty. Granaty, petardy, bomby, wyrzutnie, skafandry. Jest inspirowana podręcznikiem do D&D z 3 edycji. Zarezerwowana dla gnomów. Technologia w Krainach to ich domena.

UWAGA, zanim ściągniesz podklasę do EE lub BGT, ściągnij stąd poprawiony granat dźwiękoszczelny.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3721

Technolog - nowa podklasa złodzieja - wersja BGT :!:

Podklasa dostosowana go Trilogy. Dodatkowo zawiera komponent, w którym można przerobić Jansena w technologa. Dodaje mu kilka technologicznych umiejętności specjalnych.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3751

World of Baldur's Gate - Dziki zew Kitpack - Kilka podklas dla tej megamodyfikacji. W tym przesławny kotołak.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3539

Podklasa druida - Kotokształtny - Wersja dla EE. Działa pod EET, przynajmniej jak ostatnio grałem, ale trzeba zamienić jeden plik - stąd. Umożliwiał on odblokowanie przycisku i możliwości rozmowy. Jest to umiejętność zmieniona na potrzeby EET.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3321

Milkliwy asceta - jest to podklasa mnicha (do EE), który złożył śluby ciszy. Inspiracja z atutu D&D Vow of Silence. Ze względu na immersję, najlepiej dodać do własnej drużyny, Icewind Dale EE, Black Pits.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3464

Politeista - podklasa kapłana - podklasa kapłana (do EE) czczącego wielu bogów. Bardziej jako wynik szperania w angielskim Internecie, niż w oficjalnych źródłach.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3558

Łamacz zaklęć - podklasa czarownika (do EE), którego umiejętności skupiają się na zdejmowaniu uroków, klątw, zabezpieczeń magicznych.

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3765

Uczniowie smoków - dwie podklasy barda (do klasycznej wersji gry), jedna ognista, druga lodowa. Podklasy te są dość proste - dodane zostają czary ochronne i kilka ofensywnych opartych na odpowiednim żywiole.

Uczeń Czerwonego Smoka: http://baldur.cob-bg.pl/d...ego%20Smoka.rar

Uczeń Srebrnego Smoka: http://baldur.cob-bg.pl/d...ego%20Smoka.rar

Jest zarys, aby zrobić kiedyś pół czerwonego smoka, ale niczego nie mogę obiecać.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2018-12-11, 06:37, w całości zmieniany 6 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 806
Podziękowania: 31/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-10-15, 17:48   

Milkliwy asceta będzie modyfikowany, tak, jak łamacz zaklęć. Czeka mnie też korekta opisów podklas do dzikiego zewu. Poza tym powyższe mody są ogólnie w porządku.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowyU
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 806
Podziękowania: 31/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-10-28, 21:02   

Poprawioną wersję łamacza zaklęć można pobrać stąd:

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3861

Natomiast mroczny druid ofiarnik jest tu:

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3862

Był wstępnie testowany. Dobry unieruchamiacz. Kapłani na początku siege of dragonspear zdejmują paraliżujące pchnięcie z towarzyszy, najlepsza metoda, by wypróbować zdolność. No cóż, AI.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 806
Podziękowania: 31/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-01-01, 18:33   

Kolejne wersje.

Łamacz zaklęć, mam nadzieję, że ostatnia wersja, tu:

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3946

Ofiarnik, też mam nadzieję, że dostatecznie dopracowany, tu:

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3948
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 806
Podziękowania: 31/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-01-13, 15:42   

Oto najnowsza podklasa. Nieco zmodyfikowana i w wersji testowej(!)

CZAROWNIK BITEWNY: Bitewni czarownicy oprócz mocy tajemnych używają magicznej broni. Lepiej radzą sobie w walce wręcz, choć nie mogą używać zbroi i tarcz, jak bardowie czy magowie i wojownicy w jednym.

ZALETY:

- na 1. poziomie może rzucić Metamorfozę laski w broń, Tarczę i Zbroję.
- na 2. poziomie może rzucić Płomienne ostrze.
- na 6. poziomie może rzucić Zaklętą broń.
- na 8. poziomie może rzucić Widmowe ostrze.
- na 10. poziomie może rzucić Przemianę Tensera.
- na 13. poziomie może rzucić Miecz Mordenkainena.
- na 15. poziomie może rzucić Czarne ostrze klęski.
- niższe TraK0 o 2 na każdy poziom czarów (tylko broń nie-dystansowa).
- niższa klasa pancerza o 1 na każde 3 poziomy (maks. -8 na 24. poziomie).
- premia +1 do Kondycji przy tworzeniu postaci.

WADY:

- kara -1 do Inteligencji i Mądrości przy tworzeniu postaci.
- tylko elf.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 806
Podziękowania: 31/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-01-14, 10:09   Nowa wersja.

Jak wyżej, ale szybkość czarowania zwiększona o 1, bez kar do cech.

Edit: Ok, mam tak, jak jest. Teraz opis jest taki:

CZAROWNIK BITEWNY: Bitewni czarownicy oprócz mocy tajemnych używają magicznej broni. Lepiej radzą sobie w walce wręcz, choć nie mogą używać zbroi i tarcz, jak bardowie czy magowie i wojownicy w jednym.

ZALETY:

- jeden czar do rzucenia więcej na każdym poziomie.
- na 1. poziomie może rzucić Metamorfozę laski w broń, Tarczę i Zbroję.
- na 2. poziomie może rzucić Płomienne ostrze.
- na 6. poziomie może rzucić Zaklętą broń.
- na 8. poziomie może rzucić Widmowe ostrze.
- na 10. poziomie może rzucić Przemianę Tensera.
- na 13. poziomie może rzucić Miecz Mordenkainena.
- na 15. poziomie może rzucić Czarne ostrze klęski.
- niższe TraK0 o 2 na każdy poziom czarów (tylko broń nie-dystansowa).
- niższa klasa pancerza o 1 na każde 3 poziomy (maks. -8 na 24. poziomie).

WADY:

- szybkość czarowania zwiększona o 1 od 1. poziomu i o kolejne 1 od 15. poziomu.
- kara -10 do Wiedzy.
- tylko elf.

Czyli magiczny pocisk i kamienna skóra nie będą niemal natychmiast rzucane. To gorsza sprawa, niż mniej czarów do rzucenia. Ja grając czarownikiem nawet nie używałem wszystkich czarów z danego levelu. Dla fanatyków szaty Vekny - razem z szatą będzie szybkość zmniejszona o 2, nie 4, od 15 lvlu, chyba, że amulet mocy na dodatek. Wtedy o 3. W każdym razie szybkość rzucania jest niekiedy decydująca i bardzo denerwuje, jeśli się nie ma cierpliwości. Dodałem też karę do Wiedzy -10.

Ogólnie myślę nad mini paczką podklas dla elfich magów, ale elfi dualista jest poza moją wiedzą.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 806
Podziękowania: 31/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-01-17, 12:56   Wersja finalna

Teraz powinno być dobrze. Oto bitewny czarownik.

Battle mage v. 2.0.rar
Pobierz Plik ściągnięto 27 raz(y) 866,35 KB

_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rakusz
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 806
Podziękowania: 31/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-05-19, 06:52   Drowi czarnoksiężnik

Kolejna moja podklasa.

Baldr005.jpg
Plik ściągnięto 31 raz(y) 405,69 KB

Baldr004.jpg
Plik ściągnięto 20 raz(y) 409,23 KB

_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 806
Podziękowania: 31/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2019-06-08, 17:08   

Od dzisiaj Belaree do wersji enhanced można pobrać stąd:

chomikuj.pl/Ruffle/Mody+do+Baldur*27s+Gate/Belaree+NPC(1),6372361981.rar(archive)

Powinno być też dobrze z uploadu @kirary:

http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3091

Lub: http://athkatla.cob-bg.pl/download.php?id=3094 (tu może nie działać plik .cre)
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group