Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w WoBG, Część II
Autor Wiadomość
BRP 

Posty: 55
Podziękowania: 3/4
Wysłany: 2019-01-09, 16:55   

Ja, ty i jeszcze inni. Wszyscy mają problemy po walce z Belhifetem.

Moim skromnym zdaniem kłopoty zaczynają się, gdy chcę pozbierać fanty po poległych. Wtedy moja drużyna rozbiega się po lokacji i każdy bierze, co może.
Jeśli zejdzie mi zbyt dużo czasu na pozbieranie fantów po poległych i wycofanie drużyny w południowy skraj lokacji, to pewnie już jej nigdy nie opuszczę.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1700
Podziękowania: 790/111
Wysłany: 2019-01-09, 17:35   

W załączeniu poprawka. Prawdopodobnie problemu nie powinno więcej być. W każdym razie mam taką nadzieję.
Nad resztą rzeczy postaram się pomyśleć w weekend.

ID1105.zip
Pobierz Plik ściągnięto 15 raz(y) 737 Bajtów

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Pavlus
Mobil

Posty: 5
Wysłany: 2019-01-09, 21:28   

Mi 2 razy po normalnej walce z Belhifeta gra się zacięła na filmiku, dopiero jak go ctrl+y ubiłem to poszło dalej.
W dokach z areny gdzie jest demilisz Kangaxx są 2 przejścia jedno prowadzi do finałowej walki z wieży durlaga a drugie do poziomu 3 labiryntu durlaga.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1700
Podziękowania: 790/111
Wysłany: 2019-01-12, 09:25   

memory napisał/a:

- W lochach Irenicusa pojawiają się dwa Hełmy Baldurana.
- Zbiry Setha w Niższej Głębi Dorna są widoczne dla gracza mimo, że ukrywają się w cieniu i drużyna ich nie widzi.
- Sztylet maga +4 ( UDAGG5A ) wybrany, a potem zamieniony na inną broń, usuwa wszystkie zapamiętane czary pierwszego poziomu.


1) Hełmy Baldurana: naprawione.
2) Zbiry Setha: jeśli masz na myśli, że nie można na nich rzucić zaklęcia i pojawiający się w związku z tym komunikat, to tak ma być. Są chronieni przed bezpośrednim rzuceniem na nich zaklęcia. Ot taka ciekawostka.
3) Sztylet: to nie jest jego problem. To ogólny problem silnika gry. Masz na sobie trzy różne przedmioty pozwalające zwiększyć ilość zapamiętanych czarów. Czasem coś źle zaskakuje po ich założeniu i stąd problem. Na to najprostsza metoda, to je wszystkie ściągnąć i jeszcze raz założyć, przeważnie wszystko zaskakuje wtedy poprawnie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 602
Podziękowania: 134/152
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-01-12, 09:39   

Cytat:
2) Zbiry Setha: jeśli masz na myśli, że nie można na nich rzucić zaklęcia i pojawiający się w związku z tym komunikat, to tak ma być. Są chronieni przed bezpośrednim rzuceniem na nich zaklęcia. Ot taka ciekawostka.

Chodzi mi o to, że w przeciwieństwie do innych pozostających w ukryciu wrogów, których spotykamy w grze zbiry Setha są widoczni na ekranie gry. <CH> i drużyna wciąż traktują ich jako niewidocznych, ale gracz (a przynajmniej ja :wink: ) widzę ich cały czas. Nawet jeszcze przed rzuceniem Ujawnienia niewidzialnych, czy podobnego czaru.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
afterbreak
Reed

Posty: 13
Podziękował 2 razy
Wysłany: 2019-02-20, 08:55   

witam, pojawił mi sie taki problem podczas rozpakowywania instalki do WoBG:

\WoBG.7z.001: Checksum error in E:\Legendarne\Baldur's Gate II\setup-WoBG\bif\dat299740.dat. The file is corrupt
\WoBG.7z.001: Checksum error in setup-WoBG\bif\dat299803.dat. The file is corrupt
\WoBG.7z.001: Checksum error in setup-WoBG\bif\dat299812.dat. The file is corrupt
\WoBG.7z.001: Checksum error in setup-WoBG\bif\dat299821.dat. The file is corrupt
\WoBG.7z.001: Checksum error in setup-WoBG\bif\dat299830.dat. The file is corrupt
\WoBG.7z.001: Checksum error in setup-WoBG\bif\dat299902.dat. The file is corrupt
\WoBG.7z.001: Checksum error in setup-WoBG\bif\dat299911.dat. The file is corrupt
\WoBG.7z.001: Checksum error in setup-WoBG\bif\dat299920.dat. The file is corrupt

czy jest jakiś inny link by pobrać te pliki?

edit: sorki ze w tym topiku, powinienem pewnie w drugim: problemy z instalacja czy cos
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 602
Podziękowania: 134/152
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-02-20, 11:07   

No właśnie, przeglądałeś wątek Problemów z instalacją? Może ktoś już miał podobny problem. Na pewno spróbuj ściągać i instalować WoBG z wyłączonym antywirusem i systemowymi zabezpieczeniami. To najbardziej popularne źródło kłopotów.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
afterbreak
Reed

Posty: 13
Podziękował 2 razy
Wysłany: 2019-02-20, 11:28   

właśnie nie bardzo, no nic ide sciagac pliki z innego zródła

antywirusów nie uzywam od lat, a co do zabezpieczen systemowych tylko podstawowe w10 co tam ma, ale nic nie wyskoczyło w raportach co do paczek

nie mniej jednak dzieki, szukam dalej :D

Edit:

Sprawa załatwiona, pobranie kolejny raz pomógł. Odpaliłem i smiga troche :)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 38
Posty: 1062
Podziękowania: 26/47
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2019-03-06, 22:07   

Zapomniałem wspomnieć jak grałem ostatnio. Wulfgar po przyłączeniu awansuje na maksymalny lv, już dawniej takie rzeczy się zdarzały. o razu hint dla mających z tym problem. Ustalenie expa kodem "SetCurrentXP" rozwiązuje problem, po wyrównaniu do exp drużyny elegancko dostał tyle poziomów ile trzeba:)
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 29
Posty: 324
Podziękowania: 97/22
Wysłany: 2019-04-07, 14:22   

Grimuar Mistrzostwa Broni w wersji 1.84 daje +1 do Trak0 i obrażeń. Zakładam, że niedawno znerfiłeś ten przedmiot (i prawidłowo). Sęk w tym, że w opisie nadal widnieje +3. Trzeba by to zedytować.
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1700
Podziękowania: 790/111
Wysłany: 2019-04-07, 16:49   

Wydawało mi się, że to zrobiłem, ale widocznie tylko mi się wydawało. W następnym patchu poprawię.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
doman.ak

Posty: 58
Podziękował 5 razy
Wysłany: 2019-05-01, 23:02   prawdziwy BUG !!! niewidoczne postacie w druzynie!

Podczas walki z bosami ICWD 2 trzy moje postacie stały się kompletnie niewidoczne, wrocilem juz do krypty i dalej są niewidoczne.

Załączam sejwa w którym "widać" problem czyli widać tylko 3 postacie a pozostałych nie chociaż istnieją normalnie i widać nawet ich niektóre czary

940000414-niewidoczne dalej.rar
Pobierz Plik ściągnięto 6 raz(y) 5,71 MB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
lubczyk 


Wiek: 31
Posty: 164
Podziękowania: 31/8
Wysłany: 2019-05-19, 15:55   

Mam problem. Mniej więcej od zabaw z Bg1 mam ten sam problem z siedzibą Sekcji we Wrotach.
Po przejściu na 2 piętro jestem atakowany, normalnie powinienem wejść na 3 i odsłuchac ciekawej rozmowy. I potem walki.
Tracę walkę w piwnicach, niby nic ciekawego mnie nie mija ale zastanawia mnie ten stan rzeczy.
Ciekawi mnie czy nie ma to nic wspólnego z tym, że kamerdyner mi zabiera notatkę z ekwipunku

Save załączam.

000000015-Sekcja.rar
Pobierz Plik ściągnięto 8 raz(y) 1,26 MB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 375
Podziękowania: 50/17
Wysłany: 2019-08-08, 17:44   

Po pokonaniu ostatniego przeciwnika przed twierdzą władającej nic się nie dzieje.

a.rar
Pobierz Plik ściągnięto 2 raz(y) 4,4 MB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group