Poprzedni temat «» Następny temat
Krótki test IWD/IDW2-czasomierz czasoprzestrzeni na piechotę
Autor Wiadomość
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 553
Podziękowania: 23/175
Wysłany: 2019-04-01, 21:50   Krótki test IWD/IDW2-czasomierz czasoprzestrzeni na piechotę

https://github.com/gemrb/gemrb/issues/106#issuecomment-475985677

Jeśli ktoś z was będzie grał w IWD i IWD2 możesz nam pomóc ulepszyć pathfinding robiąc prosty test i mierząc czas jaki postać idzie z punktu A do B. Wszystko jest zautomatyzowane w skrypcie wystarczy go wrzucić i podkleić do NPC.

Skrypt dla IWD:

Kod:
IF
  HotKey(V)
THEN
  RESPONSE #100
    ActionOverride(Player1,LeaveAreaLUA("ar9100","",[952.2642],0))
    Wait(1)
    ActionOverride(Player1,MoveToPoint([2600.1321]))
END


Skrypt dla IWD2:

Kod:
IF
  HotKey(V)
THEN
  RESPONSE #100
    ActionOverride(Player1,LeaveAreaLUA("ar1100","",[1123.1687],0))
    Wait(1)
    ActionOverride(Player1,MoveToPoint([1260.1110]))
END


Wyniki najlepiej wrzucić tutaj w poście https://github.com/gemrb/gemrb/issues/106 albo mogę za was donieść. ]:->
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group