Wiek: 36 Posty: 422 Podziękowania: 35/11 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-06-12, 19:14 Median 2008 i inne mody
Grałam jakiś czas temu w Diablo 2 z modem Median 2008 i muszę przyznać, że szalenie mi się spodobał - wprowadza nowych wrogów, nowe przedmioty i setki kombinacji runicznych - niektóre rewelacyjne, choć trudne do uzyskania. Śrubuje też poziom trudności bardzo mocno. Ogólnie rewelacja, polecam, a przy okazji mam pytanie, czy ktoś zna inne ciekawe moduły zmieniające w jakiś sposób rozgrywkę? Szczerze mówiąc w całym życiu spotkałam tylko jedną osobę, która używała modów. Czy wszyscy są wierni podstawowej wersji gry i battle netowi?
Ja akurat szukałem kiedyś modów do D2, jednak nie mam o nich żadnego pojęcia, więc się wstrzymałem z testami i można powiedzieć że jestem wierny podstawowej wersji i BN xDD. (tak jakoś nie lubię być testerem i tracić czas na coś co być może będzie słabe :p)
Jednak skoro polecasz to być może to niebawem sprawdzę, aktualnie z kumplem sobie gramy for fun przez sieć na players8 ^^
Czyli jestem kolejną osobą która nie ma żadnego pojęcia, o modach do d2 :p
Swego czasu zagrywałem się w Diablo 2 z własnym modem (takie coś ala TWM do Diablo 2 , czyli małe przeróbki uatrakcyjniające grę solo bez bnetu), ale go już nie rozwijam od lat, ostatnia wersja do patcha 1.10. Czasami sobie popykam chwilę z sentymentu, ale w życiu bym już nie chciał grać D2 bez swojego moda, dlatego nie instaluję patcha 1.11, czy jaki tam teraz jest.
EDIT: Mam nadzieję, że się nie rozczarujesz (ostatnio majstrowałem w nim w 2005):
_________________ "There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Ostatnio zmieniony przez Zed Nocear 2009-06-13, 21:37, w całości zmieniany 1 raz
Link jak wyżej. Trzeba rozpakować do folderu D2 i zmienić nazwę pliku patch_d2_v0,09d.mpq na patch_d2.mpq. Mod wykorzystuje kilka istniejących podówczas rozwiązań/modów w sieci. Save'y są zapisywane do osobnego podfolderu. Pewnie od tamtego czasu jest tego więcej.
_________________ "There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Wiek: 36 Posty: 422 Podziękowania: 35/11 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-06-14, 10:41
Och. Jeśli ten link był tam wcześniej to przepraszam, nie wiem jak mogłam nie zauważyć... wczoraj spałam na stojąco/siedząco praktycznie cały dzień, więc musiałam się solidnie rozproszyć. Już ściągam, wypróbuję natomiast po sesji, bo przede mną najgorszy tydzień i nie chciałabym się teraz w nic zaangażować, bo przede mną najgorsze cztery egzaminy... :)
Grałem z Medianem, jest jeszcze taki mod Valhalla (nie wiem, czy dobrze napisałem). Median spodobał mi się, zrobiłem sobie nawet fajnego paladyna, który raził błyskawicami czy jak to tam się nazywało. Median zwiększa chyba liczbę poziomów, które może osiągnąć gracz, jest więc co robić; ponadto nowe uberquesty.
Ja z D2 używałem najczęściej Plugy, które powiększało skrytkę, trochę wygodniej było.
Był również jeden polski mod, ale nie pamiętam nazwy:/
Ja chwilkę grałem z dwoma modami : Alchemic i Back from the dead ;)
nieco info o modach:
Opis Diablo II: Back from the Dead
-------------------------------------------------
Mod do Diablo 2 LoD. Wymagana wersja gry to 1.11b.
Zmiany w grze :
- Wiekszy ekwipunek i kostka horadrimow.
- Bardzo wielka skrzynia.
- Doswiadczenie zdobywa sie tak samo na kazdym poziomie az do 100.
- Co poziom zdobywa sie 3 punkty umiejetnosci.
- Umiejetnosci mozna podniesc do 30 lewelu.
- W ksiedze portali mozna umiescic max 50 zwojow.
- W ksiedze identyfikacji mozna umiescic max 50 zwojow.
- Kluczy mozna miec max 25 w jednym peku.
- W jednym kolczanie mozna umiescic max 500 strzal, beltow.
- Dodano magiczne strzaly oraz belty.
- Zmieniony poziom trudnosci na trudniejszy.
- Zmienione poczatkowe statystyki postaci.
- Nowe slowa runiczne.
- Nowe recepty kostki horadrimow.
- W hazardzie mozna znalezc prawie kazdy przedmiot.
- Najemnicy maja nowe umiejetnosci i zmienione statystyki.
- Wiecej pieniedzy za przedmioty od kupcow.
- Ulepszone kapliczki.
- Zlikwidowano wszystkie stare komplety.
- Latwiej znalezc brazowe, zielone i zolte przedmioty.
- Zmieniono wyglad, nazwy i dzwieki kilku potworow.
- Dodano nowe potworki.
- Potworki ukazuja sie w wiekszych grupkach.
- Kilka terenow ma zmieniony wyglad.
- Zmieniony wyglad niektorych przedmiotow.
- Zmieniony wyglad oraz nazwy niektorych postaci.
- Zmienione niektore questy.
- Zmienione niektore dzwieki.
- Zmienione niektore filmiki.
- Zmieniona muzyka.
- Zmieniono troche grafiki w grze.
- Dodano wiele nowych przedmiotow.
- Ulepszono stare zmiany i zlikwidowano bledy.
- Co poziom zdobywa sie 10 punktow statystyk.
- Zlikwidowano kusze na rzecz broni palnej.
- Zlikwidowano mikstury do rzucania na rzecz granatow.
- Buty, rekawice i pasy moga miec miejsca na klejnot.
- Mozna miec 2 walkirie lub 2 golemy naraz.
- Punkt do krowiego poziomu i do swiatyni Tal Rasha.
- Mroczne tereny.
- Nowe potwory, dzwieki, muzyka, grafika.
- Bardzo duzo roznych, nowych przedmiotow :)
- Dodano konfigurator moda :>
- 2 nowe poziomy.
Opis Diablo II: Alchemic
-------------------------------------------------
Spis zmian, ktore wprowadza mod :
1) Mapki :
A) Zmiana polaczen mapek;
B) Zmiany w wygladzie juz istniejacych mapek;
C) Dodane nowe mapki (ponad 100 dodanych);
Poniewaz chcialem zeby gra wygladala zupelnie inaczej zmienilem miasta i inne wazne miejsca, oraz zmienilem polaczenie, wiec teraz na poczatku drogi nikt nie bedzie znal. Dodalem duzo nowych miejsc w grze, takze ukrytych, wiec bedzie co odwiedzac.
2) Potworki :
A) Zmiana wygladu wielu waznych potworkow;
B) Zmienione nazwy wielu waznych potworkow;
C) Dodane nowe potworki (polowa ma wlasne unikalne dzwieki);
D) Dodani nowi bosowie;
Zmian w potworkach jest duzo poniewaz zmienilem wszystkich npc'ow w miastach i nie tylko, wszystkich bossow, oraz dodalem mnostwo nowych stworkow. Wszyscy npc'e maja zmienione imiona, bosowie tez wiec gra bedzie troche inna ;) Npc'e maja tez odrobinke zmienione teksty co do questow.
3) Przedmioty :
A) Nowe przedmioty setowe (komplety, zielone);
B) Nowe przedmioty unikatowe (zlote);
C) Dodany worek na runy i worek na klejnoty;
D) Dwa nowe klejnoty;
E) Dodane magiczne strzaly i magiczne belty;
F) Dodane magiczne zwoje;
G) Dodane magiczne mikstury;
H) Talizmany sa rzadkie (zolte) i unikalne;
I) Troche przedmiotow do kostki;
J) Dodany nowy przedmiot: tatuaz;
K) Nowe przedmioty z opisem;
Przdmiotow dodanych jest oczywiscie bardzo duzo :) Zmian tez troche jest np aktywne magiczne strzaly i belty, moga byc tez rzadkie (zolte). Wywalilem jeden pierscien z ekwipunku i teraz wklada sie tam tatuaz, nowy przedmiot w grze, ktory robi sie w kostce. Oczywiscie dodanych jest duzo unikatow i setowych przedmiotow, oraz wiele innych ktore beda potrzebne do kostki lub nie ;)
4) Umiejetnosci :
A) Dodana 4 strona ze wspulnymi umiejetnosciami;
B) Zmienione ikony oraz niektore umiejetnosci odrobine upgrade'owane ;)
C) Dodana nowa wlasciwosc 'zlosc' od ktorej zalezna jest jedna umiejetnosc;
Na 4 stronie kazdy ma prawie wszystkie umiejetnosci takie same oprocz jednej. Jedna umiejetnosc to przyzwanie potworka i kazdy ma innego. Jedna umiejetnosc jest zalezna od nowej wlasciwosci postaci ktora wzrasta w miare zabijania potworkow.
5) Reszta zmian :
A) Nowe recepty do kostki (jest spis);
B) Nowe slowa runiczne (jest spis);
C) Najemnicy maja wyglad graczy i nowe umiejetnosci, oraz pelny ekwipunek, moga takze nosic rozne bronie;
D) Poziom trudnosci leciutko zwiekszony;
E) Zmienione wyposazenie na start dla graczy;
F) Mozna dojsc do 100 poziomu i doswiadczenie rosnie na kazdym tak samo;
G) Powiekszony jest ekwipunek, kostka oraz skrzynia;
H) Teraz jest pelny opis wlasciwosci w oknie postaci;
I) Zmienione ceny u kupcow oraz ich wyposazenie;
J) Kapliczki sa lekko zmienione;
K) Nowe przydomki postaci;
L) Zmieniony wyglad zabojczyni;
M) Duzo jest zmienionej grafiki w grze;
N) Dodanych jest troche nowych dzwiekow;
O) Muzyka jest calkowicie podmieniona;
P) Na poziom dostaje sie 7 punktow statystyk oraz 2 punkty umiejetnosci;
Q) Kilka filmow jest zmienionych;
R) Dodany jest uber quest z patcha 1.11;
S) Wszystkie sekretne questy i mapki sa zmienione;
Ostatnio zmieniony przez Vinci 2014-06-10, 12:19, w całości zmieniany 2 razy
Mój brat teraz pogrywa w najnowszą wersję Mediana, XL. Nieźle tam namieszali - postaci maja nowe umiejętności, potwory też nowe, powyciągane z innych gier... jest tego trochę.
_________________ xui̯-ø
Nobanion [Usunięty]
Wysłany: 2019-03-29, 22:26
Wiem, że są fani tej gry, właśnie przeżywam swoistą 2gą młodość grową :) ...
2 miesiące temu ^^
Cytat:
Wczoraj miała miejsce oficjalna premiera nowej wersji Median XL (z podtytułem Sigma) – największego i najpopularniejszego moda do Diablo 2 w historii
Dodano tyle rzeczy, że Blizzard powinien ze wstydu schować głowę w piasek i nie wychodzić stamtąd przez jakiś czas. Grupka fanów zrobiła coś, co nie udało się Blizzardowi przez wiele lat.
Median XL: Sigma to po prostu... nowa wersja Diablo 2.
Przeniesiono grę na nowy silnik, odblokowano wyższe rozdzielczości, powiększono level cap, wprowadzono nowe tereny, przedmioty, potwory, questy, bossów, a do tego totalnie przebudowano podstawowe mechaniki gry.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum