Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania dotyczące zawartości, zasad i sposobów gry, cz. III
Autor Wiadomość
Sargenas

Posty: 23
Podziękował 10 razy
Wysłany: 2019-03-14, 22:09   

Dziękuję za info, jesli ktos jest wytrwały, to może klikać z lokacji na lokacje, bo linki jeszcze działają :P

Swoją drogą, można jakoś usunąć wpis z dziennika? Wykonałem chyba całe zadanie z potionem który zamienił człowieka w szlam, dostałem nagrodę a on ciągle wisi mi w journalu
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 570
Podziękowania: 127/148
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-03-14, 22:27   

Cytat:
Swoją drogą, można jakoś usunąć wpis z dziennika? Wykonałem chyba całe zadanie z potionem który zamienił człowieka w szlam, dostałem nagrodę a on ciągle wisi mi w journalu

Hmm, akurat to zadanie nie zalega u mnie w żadnym z zapisów (zalega kilka innych). Wróciłeś do handlarza miksturami z pustą buteleczką?
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 28
Posty: 321
Podziękowania: 96/22
Wysłany: 2019-03-14, 23:00   

memory napisał/a:
Wydaje mi się, że najistotniejsze zmiany pojawiają się w przypadku wysokopoziomowych wieloklasowców.

Celna uwaga. Mnie się podoba kapłan/mag:
Cytat:
A Cleric/Mage is blessed with the knowledge of two different kinds of magic. At high levels he can use the combination of arcane and divine arts and his understanding of the mechanisms of magic to forge a solid union. This appears as a powerful aura that grants beneficial bonuses to allies around him.
Each affected creature obtains 10% bonus to his Magic Resistance. Magic users benefit the most from this aura: their casting time drops by 1, while their effective casting level increases by 5 (the casting level increase only works if you install ToBEx).
Additionally, the Cleric/Mage himself gains immunity to spell failure effects and immunity to 1st and 2nd level spells for the whole duration of the ability, which is 1 hour.

Potężna aura wokół postaci, na całą godzinę. Dzięki niej, Aerie zwiększy całej drużynie odporność na magię o 10% (to wbrew pozorom bardzo dużo, nie raz może uratować życie), a do tego zmniejszy czas rzucania zaklęć o 1 i podbije poziom czarów o 5 (!), dzięki czemu nasze debuffy i rozproszenia będą lepiej "siadać" na wrogach. Miodzio.
Boli tylko brak użycia dowolnego przedmiotu dla złodzieja.

EDIT:
Nie podnosi czarów o 5? To troszkę lipa. Przetestuję to kiedyś i może zedytuję plik za to odpowiedzialny (o ile się da), bo spodobał mi się ten koncept. W ogóle wszelkiego rodzaju grupowe aury są fajne.
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
Ostatnio zmieniony przez Damianus_NT 2019-03-15, 01:01, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Named 

Posty: 68
Podziękował 28 razy
Wysłany: 2019-03-14, 23:28   

BTW czy to normalne, że w sadze Drizzt jest usunięte wiele przedmiotów, które "normalnie" były nagrodą za zabicie przeciwników w różnych lokalizacjach? :?:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
lubczyk 


Wiek: 30
Posty: 161
Podziękowania: 30/8
Wysłany: 2019-03-14, 23:41   

Named tak ma być
Damianus wszystko sie zgadza poza podniesieniem poziomu czarów o 5
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Named
red_ender 


Posty: 44
Podziękowania: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-15, 10:55   

Damianus_NT napisał/a:
Za wyżej ukazane poprawki odpowiedzialny jest komponent moda Refinements. W linku zamieszczam oryginalny plik readme, dokładnie opisujący wprowadzone zmiany.
https://drive.google.com/open?id=1T5ta722ezOkti0ajqvnpuLRec8v-9pns


Królu złoty, tego szukałem! Dzięki!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Named 

Posty: 68
Podziękował 28 razy
Wysłany: 2019-03-15, 23:18   

Jest problem z Lodołamaczem, nie wiem dlaczego ale skoro to jest broń jedno ręczna to powinienem móc używać obu rąk do walki kiedy trzymam lodołamacz ale niestety gra traktuje ten topór, tak samo jak łuk i nie pozwala włożyć niczego do drugiej ręki, nawet po przestawieniu lodołamacza na broń w zwarciu.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Keleborn 

Wiek: 25
Posty: 144
Podziękowania: 17/1
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-03-16, 08:40   

Tak to już jest ze wszystkim co ma opcje rzucania niestety.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Named
Named 

Posty: 68
Podziękował 28 razy
Wysłany: 2019-03-16, 10:59   

Keleborn napisał/a:
Tak to już jest ze wszystkim co ma opcje rzucania niestety.
Szkoda z bardzo dobrej broni stała się dla mnie bezużyteczną.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
BRP 

Posty: 55
Podziękowania: 3/4
Wysłany: 2019-03-16, 19:00   

Niestety tak właśnie jest.
Gdy spróbujesz wcisnąć w lewą ręką Imoen zwykły sztylet do rzucania, to okaże się, że "nie można umieścić broni dystansowej w drugiej ręce".
Takie same ograniczenia dotyczą wszystkich innych broni miotanych, w tym 'Lodołamacza'.

Teoretycznie jednoręczny 'Lodołamacz' w prawej ręce, nie pozwala na użycie żadnej innej boni w drugiej ręce.

Natomiast można poprosić Dradiela, by nieco zmodyfikował opisy broni miotanych.
Moim zdaniem nie jest to pilna konieczność.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
red_ender 


Posty: 44
Podziękowania: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-31, 00:25   

Pytanie o chowańce - czy poza dodawaniem punktów życia korzystacie z nich? Któreś są bardziej przydatne, albo sprawdzają się w konkretnych sytuacjach?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 38
Posty: 1056
Podziękowania: 26/47
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2019-03-31, 00:27   

W BG 1 Kinski chowańcem zwiad robił :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
red_ender 


Posty: 44
Podziękowania: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-01, 11:15   

Czy na początku BG1 można kupić/ukraść gdzieś okulary identyfikacji?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 38
Posty: 1056
Podziękowania: 26/47
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2019-04-01, 14:01   

Chyba niet:(
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
red_ender 


Posty: 44
Podziękowania: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-01, 14:13   

Pamiętam, że w 2017 (chyba) były w SoBH i do kupienia w Wysokim Żywopłocie, ale chyba miotła historii je usunęła ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group