Poprzedni temat «» Następny temat
Fachowa dokumentacja WoBG
Autor Wiadomość
MiXB 

Posty: 87
Wysłany: 2016-04-25, 15:17   

Poszukaj plików readme do tych modów. Zazwyczaj to wystarcza.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 366
Podziękowania: 49/17
Wysłany: 2016-04-25, 15:34   

http://athkatla.cob-bg.pl...t=5935&start=15
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
lubczyk 


Wiek: 30
Posty: 160
Podziękowania: 29/8
Wysłany: 2018-11-02, 19:05   

Pomijając BG1, troszeczkę uaktualniona wersja do BG2,

Modyfikacje do drugiej części gry:
Ribald's Genie, Teleport Spell Mod – każdy nowy gracz w pierwszej kolejności powinien zapoznać się z nimi
• The Darkest Day (TDD) v1.14;
• Deeper Shadows of Amn v2.2
• Shadows Over Soubar (SoS) v1.13;
• Check the Bodies (CtB) v1.13;
• Dungeon Crawl v9;
• The White Queen v3.4;
• Tortured Souls (TS) v6.10;
• Innershade v6.0;
• Tower of Deception (ToD) v3.3.1;
• Tales of the Deep Gardens (TotDG) v9.3;
• Ajoc's Minimod v1.6.5;
• Fishing For Trouble (FFT) v3.0 hotfix 1;
• Planar Sphere v2.6c;
• Black Rose Part I Market Prices
• Niezwykłe życzenie v1.82;
• Butchery
• I Shall Never Forget v4.4;
• Assassinations v8;
• Tales of Anegh v2.4;
• Region of Terror (RoT) v2.2;
• Chosen of Mystra
• Neverending Journey (NeJ) v6.9.4;
• Azengaard Tactical Encounter (AzenMOD) v5
• Back to Brynnlaw
• The Sellswords
• Reunion v1;
• Au service d'Oghma v1.7;
• Eilistraee's Song
• Vecna v23
• Fading Promises v7;
• BhaalHunter
• Umbra of T.R.O.W
• Adalon's Blood v13;
• Southern Edge v2.10;
• Er'vonyrah: Pieśń Władającej v1.3.1;
• Improved Asylum v0.95;

Mody w postaci ciekawostek (nie wiem jak je inaczej nazwać )
• Nawrócenie Korgana
• Banter Pack
• Grimuar mod (Nie wiem czy jest w 100%)
• Aurora

Ulepszenia
• Ruad Ro'fhessa

Modyfikacje dodające bohaterów przyłączanych BG2:
 Indira v10.4 BGT;
 Mur’neth v10 BGT;
 Chloe v1.5;
 Solaufein Romance v104;
 Xan v9;
 Avi Maya NPC v6;
 Yasraena NPC Mod v13;
 The Longer Road v. 1.5.1;
 Goo the Disembodied Floating Eyeball v6
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Markhet 

Posty: 39
Podziękowania: 1/4
Wysłany: 2019-02-23, 18:30   

Czy ktoś w chwili obecnej pracuje nad jakimś spisem przedmiotów czy coś w tym stylu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1694
Podziękowania: 790/111
Wysłany: 2019-02-23, 19:28   

Praca nad spisem przedmiotów z WoBG mija się w zasadzie z celem. Można zwyczajnie wygenerować taki spis bezpośrednio z gry w postaci pliku tekstowego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Markhet 

Posty: 39
Podziękowania: 1/4
Wysłany: 2019-02-23, 19:55   

A czy jest gdzieś zapisana lokalizacja danego przedmiotu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1694
Podziękowania: 790/111
Wysłany: 2019-02-24, 07:32   

I tu mnie masz :)
Nie pomyślałem, że jeszcze byś chciał, żeby w spisie była lokalizacja przedmiotu.

To by dopiero było, opisanie lokalizacji kilku tysięcy przedmiotów. Taki chętny to się pewnie nigdy nie zdarzy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Markhet 

Posty: 39
Podziękowania: 1/4
Wysłany: 2019-02-24, 07:51   

Myślałem raczej o tych najciekawszych przedmiotach. Może jeszcze w BG 1 miecz +3/+4 bez żadnych dodatkowych efektów jest mocny ale potem szkoda na tego typu przedmioty czasu. Większość graczy i tak trzyma potem z chęci chomikowania część rzeczy, których i tak potem nie używa. Więc opisanie 5-10 najlepszych to nie taki problem
Ostatnio zmieniony przez Markhet 2019-02-24, 10:47, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
lubczyk 


Wiek: 30
Posty: 160
Podziękowania: 29/8
Wysłany: 2019-02-24, 09:07   

Coś takiego jest w planach a przynajmniej coś podobnego miałem. Jednak od razu zaznaczam, że nie wiem czy i kiedy coś takiego powstanie.
No i trochę się mylisz bo trzeba by opisać ok 50 przedmiotów na każdą cześć. Co w wypadku BG1, ID1, Id2 jest jeszcze proste bo w miarę liniowe są. Problem jest już z bg2, jest on tak zamodowany i nie liniowy, że ocena każdego przedmiotu była by bardzo subiektywna. Ja np odrazu po lochach lecę do modu z kolorami a potem po cep wieków, natomiast jako m/w wole isć po pewną szatę z moda i kijek, jako łucznik lecimy do pewnego drzewka po 2 griumary zręczności i łuk, moze i nie wybitny ale zawsze. M/K zazwyczaj leci po pierścienie i w/w szate.
I tutaj mnożą się wątpliwości i same bronie bo dla każdej grupy klas trza by było je podzielić. A jeszcze jest kwestia innego złomu, np. W bg1 jest hełm z prawdziwym widzeniem i nie jest on wybitny, ale szybko go zdobywamy i kilka walk robi się na poziomie very easy z nim.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Markhet 

Posty: 39
Podziękowania: 1/4
Wysłany: 2019-02-24, 11:05   

Chodziło mi o 5-10 danego typu :). Co do bg2 to masz rację, dlatego myślę, że bg2 trzeba podzielić na to co możemy zdobyć na początku bez większego wysiłku i to co jest dostępne "w dużych modach" /"w późniejszym etapie". Co do iwd to się zastanawiam czy jest wg sens bo jest on na tyle liniowy, że ciężko nawet żeby jakiś przedmiot zdobyć wcześniej czy wg pominąć
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group