Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II] Kody
Autor Wiadomość
Morty

Posty: 31
Podziękował 14 razy
Wysłany: 2013-02-19, 17:35   

Brakuje mi Raelis Shai w więzieniu sfer. Proszę o kod do jej przywołania.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2013-02-19, 17:40   

RAELIS ;)

Dokładniej:

CLUAConsole:CreateCreature("raelis")
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Morty
Naorden 
Guardian of the last burning candle


Wiek: 23
Posty: 223
Podziękowania: 17/13
Skąd: stąd
Wysłany: 2013-08-19, 01:29   

Jest pewien problem, otóż pewna osoba nie chcąc profanować drzewa życia, nie może się teraz cofnąć po orzechy, bo nie ma save'a i nie ma jak dalej dostać się do Irka. Próba wpisania kodu przedmiotu MISCB4 kończy się komunikatem, że takowy nie istnieje (podobnie jest z innymi przedmiotami z przedrostkiem MISC). Nie jest to kwestia złego polecenia, gdyż parę przedmiotów udało się przywołać.
_________________
Valhalla - Deliverance
Why've you ever forgotten me
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Scol 


Wiek: 27
Posty: 716
Podziękowania: 98/112
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-19, 07:59   

Właśnie sprawdziłem, u mnie CLUAConsole:CreateItem("MISCB4") działa bez problemu. Radzę sprawdzić czy te orzechy u ciebie to naprawdę MISCB4, może któryś mod pomieszał. Ewentualnie dodać je Shadow Keeper'em.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Olos 
Gracz sezonowiec


Wiek: 25
Posty: 202
Podziękowania: 1/5
Wysłany: 2014-08-24, 20:23   

Kod na zwój Uwolnienia bym poprosił.
_________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 27
Posty: 233
Podziękowania: 167/20
Wysłany: 2014-08-24, 21:47   

SCRL9Z
_________________
DeviantArt | ArtStation
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 33
Posty: 215
Podziękowania: 6/14
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2014-10-03, 23:42   

Nie chcący wpisałem do program files 86 grę jakiś czas temu. Reinstalacja nie wchodzi w grę, bo napchałem się modami i płytkę mam w Polsce.

baldurs ini udało mi się udostepnić i modyfikować dla zwykłego użytkownika, ale nie chce działac w grze ctrl z spacją.

wpisałem co trzeba Debug mode=1 w program options.

głównie potrzebuje do przywołania niewidomego oka, aby zakończyć misję.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
torian 


Wiek: 29
Posty: 746
Podziękowania: 21/8
Wysłany: 2014-10-04, 09:04   

Najpierw upewnij się że zrobiłeś wszystko zgodnie z instrukcją: http://baldur.cob-bg.pl/bg2?pg=7,2,1.

A kod na niewidzące oko to "BHEYE".
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 33
Posty: 215
Podziękowania: 6/14
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2014-10-04, 13:04   

Wszytko robię zgodnie z instrukcją. Nic się nie dzieje. Jak wrócę do Polski przeinstaluje wszystko.

Tak przy okazji jakie są kody do Riatwin, Trollford hills i Eshapurta. Na mapie nie ma ikonek,a mapy sie zaktualizowały.

korzystałem z worldmapy 9 i jak 10.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
torian 


Wiek: 29
Posty: 746
Podziękowania: 21/8
Wysłany: 2014-10-04, 13:09   

Tu masz kody na całe TDD.

http://baldur.cob-bg.pl/The_Darkest_Day?pg=1,4
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 31
Posty: 1707
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2014-10-04, 13:38   

Z ciekawości - któryś z modów skaszanił quest z Niewidzącym Okiem, czy po prostu nie chce Ci sie całego przechodzić? Dobrze by było na przyszłość wiedzieć który mógł zrobić coś wesołego w tamtym miejscu :wink:
A TDD śmierdzi potem, kałem i starymi ludźmi :razz:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 33
Posty: 215
Podziękowania: 6/14
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2014-10-05, 15:09   

Ten Obserwator czasem tak ma nawet bez modów. Zapomniało się dać save przed tym questem. Zrobie później reinstalację gry z modami i zobaczę co z mapą.


Później będę potrzebował kod na pierwszego typa od Robillarda, bo atakując mnie sam skamieniał.:)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 33
Posty: 215
Podziękowania: 6/14
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2014-10-17, 19:42   

w windows 8 można zrobić taki myk. Baldurs ini znajduje się.

C:\Users\nazwa użytkownika\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\Bioware\Baldur's Gate II


Tam trzeba napisać Debug mode=1 w program options i zapisać. Skopiować i wkleić do prawidłowej ścieżki gry w program files.

Trzeba dodać, że są tu Save. Nie trzeba tworzyć po raz setny postaci:).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
szwarc 

Wiek: 25
Posty: 42
Podziękowania: 8/8
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-05-27, 19:00   

Poproszę nazwę zmiennej do zmodyfikowania tak, aby gra myślała że nie przywołałem jeszcze Avatara Rillifane'a.

Edit. Znalazłem, jest to ElvenAvatar. Niestety mało mi pomógł. Generalnie chodzi mi o to, by Demin (którą przywołuję kodem, jestem w piekle i nie mam wcześniejszych sejwów) po uratowaniu od potworów (których nie ma) rozmawiała ze mną tak, jak gdyby widziała mnie pierwszy raz. Teraz w zależności od ustawień deminjob i deminjobglobal mowi coś w stylu "wracacie, czy macie potrzebne przedmioty?" lub "wracacie, czy zechcecie mi pomóc?". Nie mam pojęcia jak ustalić te 2 zmienne i czy nie trzeba zmienić czegoś jeszcze, ktoś pomoże?
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Bhaalufein

Posty: 16
Podziękowania: 1/2
Wysłany: 2019-01-29, 16:19   

Jak "zrestartować" Saemona Havariana w Czarowięzach po walce z Irenicusem? Odrzuciłem jego propozycję powrotu do Brynnlaw a zapomniałem że wtedy traci się wątek z srebrnym mieczem i miastem Saughinów. Jaką zmienną trzeba napisać w konsoli żeby jeszcze raz się pojawił z propozycją?
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group