Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w WoBG, Część II
Autor Wiadomość
BRP 

Posty: 47
Podziękowania: 1/4
Wysłany: 2019-01-09, 16:55   

Ja, ty i jeszcze inni. Wszyscy mają problemy po walce z Belhifetem.

Moim skromnym zdaniem kłopoty zaczynają się, gdy chcę pozbierać fanty po poległych. Wtedy moja drużyna rozbiega się po lokacji i każdy bierze, co może.
Jeśli zejdzie mi zbyt dużo czasu na pozbieranie fantów po poległych i wycofanie drużyny w południowy skraj lokacji, to pewnie już jej nigdy nie opuszczę.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1670
Podziękowania: 778/110
Wysłany: 2019-01-09, 17:35   

W załączeniu poprawka. Prawdopodobnie problemu nie powinno więcej być. W każdym razie mam taką nadzieję.
Nad resztą rzeczy postaram się pomyśleć w weekend.

ID1105.zip
Pobierz Plik ściągnięto 2 raz(y) 737 Bajtów

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Pavlus
Mobil

Posty: 5
Wysłany: 2019-01-09, 21:28   

Mi 2 razy po normalnej walce z Belhifeta gra się zacięła na filmiku, dopiero jak go ctrl+y ubiłem to poszło dalej.
W dokach z areny gdzie jest demilisz Kangaxx są 2 przejścia jedno prowadzi do finałowej walki z wieży durlaga a drugie do poziomu 3 labiryntu durlaga.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1670
Podziękowania: 778/110
Wysłany: 2019-01-12, 09:25   

memory napisał/a:

- W lochach Irenicusa pojawiają się dwa Hełmy Baldurana.
- Zbiry Setha w Niższej Głębi Dorna są widoczne dla gracza mimo, że ukrywają się w cieniu i drużyna ich nie widzi.
- Sztylet maga +4 ( UDAGG5A ) wybrany, a potem zamieniony na inną broń, usuwa wszystkie zapamiętane czary pierwszego poziomu.


1) Hełmy Baldurana: naprawione.
2) Zbiry Setha: jeśli masz na myśli, że nie można na nich rzucić zaklęcia i pojawiający się w związku z tym komunikat, to tak ma być. Są chronieni przed bezpośrednim rzuceniem na nich zaklęcia. Ot taka ciekawostka.
3) Sztylet: to nie jest jego problem. To ogólny problem silnika gry. Masz na sobie trzy różne przedmioty pozwalające zwiększyć ilość zapamiętanych czarów. Czasem coś źle zaskakuje po ich założeniu i stąd problem. Na to najprostsza metoda, to je wszystkie ściągnąć i jeszcze raz założyć, przeważnie wszystko zaskakuje wtedy poprawnie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 531
Podziękowania: 116/146
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-01-12, 09:39   

Cytat:
2) Zbiry Setha: jeśli masz na myśli, że nie można na nich rzucić zaklęcia i pojawiający się w związku z tym komunikat, to tak ma być. Są chronieni przed bezpośrednim rzuceniem na nich zaklęcia. Ot taka ciekawostka.

Chodzi mi o to, że w przeciwieństwie do innych pozostających w ukryciu wrogów, których spotykamy w grze zbiry Setha są widoczni na ekranie gry. <CH> i drużyna wciąż traktują ich jako niewidocznych, ale gracz (a przynajmniej ja :wink: ) widzę ich cały czas. Nawet jeszcze przed rzuceniem Ujawnienia niewidzialnych, czy podobnego czaru.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group