Poprzedni temat «» Następny temat
BGEE 10 NPC PROJECT - opinie, uwagi
Autor Wiadomość
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 330
Podziękowania: 11/63
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-04, 19:50   

Brakuje listu od Kary... Nie wyrzuciłeś go czasem gdzieś po drodze?
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
StaszekAlcatraz

Posty: 18
Podziękowania: 1/2
Wysłany: 2018-12-04, 20:16   

Niestety nie mam go w ekwipunku, więc najwidoczniej musiałem go gdzieś wyrzucić lub sprzedać.... Rozumiem, że bez tego nie da rady zakończyć zadanie?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 330
Podziękowania: 11/63
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-04, 20:20   

W czasach cheatingu wszystko się da... ;) Fakt, skopałeś questa, bo zgubiłeś jeden z dowodów, ale możesz go przywołać kodem.


Kod na ten przedmiot to: "TALLET". Przywołujesz go za pomocą konsoli kodów w taki sposób, w jaki można przywołać wszystkie przedmioty.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
StaszekAlcatraz

Posty: 18
Podziękowania: 1/2
Wysłany: 2018-12-04, 20:24   

Mogę prosić o jakąś "głębszą" podpowiedź? :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 330
Podziękowania: 11/63
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-04, 20:27   

Przyciskasz CTRL + spację. W oknie, które pojawiło się na dole ekranu wpisujesz: C:CreateItem("TALLET")

Przedmiot powinien znaleźć się w ekwipunku. Daj znać, czy zadziałało.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
StaszekAlcatraz

Posty: 18
Podziękowania: 1/2
Wysłany: 2018-12-04, 20:37   

Ok, sprawdzę później bo teraz niestety ojcowskie obowiązki :) dam znać co i jak!

Edit:

Jednak szybko wypróbowałem i jak wciskam ctrl + spację to mi się robi po prostu pauza :)

Proszę w krótkim odstępie czasu nie pisać posta pod postem (w tym wypadku dwóch minut). Skorzystaj z możliwości edycji posta.
Ostatnio zmieniony przez dradiel 2018-12-05, 05:38, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 330
Podziękowania: 11/63
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-04, 20:41   

Jeszcze jedno. Żeby konsola kodów zadziałała musisz do pliku baldur.lua dodać linijkę o treści:
'SetPrivateProfileString('Program Options','Debug Mode','1')'

ps: zakładam, że grasz w wersję z patchem 2.5
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
StaszekAlcatraz

Posty: 18
Podziękowania: 1/2
Wysłany: 2018-12-04, 20:43   

Otwieram ten plik notatnikiem? i dodaję to w dowolnym miejscu? Przepraszam za tyle pytań ale trochę słaby jestem w te zabawy :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 330
Podziękowania: 11/63
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-04, 20:47   

StaszekAlcatraz napisał/a:
Otwieram ten plik notatnikiem? i dodaję to w dowolnym miejscu? Przepraszam za tyle pytań ale trochę słaby jestem w te zabawy :)


Rozumiem. Nie ma problemu, po to jest to forum, żeby pytać :)
Dokładnie tak - otwierasz w notatniku i wklejasz. Najlepiej gdzieś pomiędzy wierszami zaczynającymi się od: SetPrivateProfileString('Program Options'
Wydaje mi się, że jak wrzucisz na końcu, też powinno zadziałać.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
StaszekAlcatraz
StaszekAlcatraz

Posty: 18
Podziękowania: 1/2
Wysłany: 2018-12-04, 22:00   

Udało się, list trafił do ekwipunku :)

Edit:

A tak z innej beczki ale w zasadzie nawiązującej do tematu: możesz zdradzić jakie 5 postaci będzie w finalnej wersji? Chociaż klasy? :)

Proszę w krótkim odstępie czasu nie pisać posta pod postem (w tym wypadku w odstępie jednej minuty). Skorzystaj z możliwości edycji posta.
Ostatnio zmieniony przez dradiel 2018-12-05, 05:40, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 330
Podziękowania: 11/63
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-04, 22:02   

StaszekAlcatraz napisał/a:
Udało się, list trafił do ekwipunku :)


Bardzo się cieszę :) Powodzenia w rozwiązaniu zagadki kryminalnej :D

edit: do znanej Ci piątki dołączą:
Kasandra - wojownik (zabójca magów)
Ariadne - mag
Theodor - łowca
Nathan - czarownik (uczeń smoka)
Namiir - złodziej (tancerz cienia)

ps: wytrzymałeś z Alethrą w drużynie czy jednak okazała się zbyt irytująca? :D
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
StaszekAlcatraz

Posty: 18
Podziękowania: 1/2
Wysłany: 2018-12-04, 22:08   

Niestety kwestia reputacji przeważyła szalę i wymieniłem ją na Rasada. Jednak nie ma cudów i złe postacie muszą grać ze złymi postaciami :) Myślę teraz nad drużyną:
- ja (mag)
- kagain
- viconia
- alethra
- dorn
- mosambe (czy jak on tam się zwał :))
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 330
Podziękowania: 11/63
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-04, 22:12   

StaszekAlcatraz napisał/a:
Niestety kwestia reputacji przeważyła szalę i wymieniłem ją na Rasada. Jednak nie ma cudów i złe postacie muszą grać ze złymi postaciami :) Myślę teraz nad drużyną:
- ja (mag)
- kagain
- viconia
- alethra
- dorn
- mosambe (czy jak on tam się zwał :))


Masambe nie zgodzi się na podróż, jeśli postać gracza jest magiem lub czarownikiem. Przynajmniej w tej wersji modyfikacji, w którą grasz. W pełnej wersji zamierzam usunąć to ograniczenie.

Powtórzę się, ale będę wdzięczny, jak po zakończeniu gry napiszesz krótką recenzję modyfikacji. Z góry dziękuję.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
StaszekAlcatraz

Posty: 18
Podziękowania: 1/2
Wysłany: 2018-12-04, 22:22   

Prawdopodobnie jak ukończę obecną grę to może już będzie nowa wersja Twojego moda :)

Recenzję postaram się napisać ale naprawdę kawał dobrej roboty. Postacie są bardzo ciekawe - aktualnie mam Talindrę oraz kapłana. Mam również Neerę i Rasada i zadania są bez porównania na korzyść Twoich postaci. Chyba, że Nera i Rasad jeszcze czymś zaskoczą :)

Dwie największe wady to na tą chwilę: brak udźwiękowienia i dziennik ale z tego co się orientuję to chyba ma to być poprawione w finalnej wersji więc naprawdę nie mogę się doczekać!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 330
Podziękowania: 11/63
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-04, 22:38   

StaszekAlcatraz napisał/a:
Prawdopodobnie jak ukończę obecną grę to może już będzie nowa wersja Twojego moda :)

Recenzję postaram się napisać ale naprawdę kawał dobrej roboty. Postacie są bardzo ciekawe - aktualnie mam Talindrę oraz kapłana. Mam również Neerę i Rasada i zadania są bez porównania na korzyść Twoich postaci. Chyba, że Nera i Rasad jeszcze czymś zaskoczą :)

Dwie największe wady to na tą chwilę: brak udźwiękowienia i dziennik ale z tego co się orientuję to chyba ma to być poprawione w finalnej wersji więc naprawdę nie mogę się doczekać!


Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję. Czytając takie komentarze aż chce się pracować dalej. Oczywiście, żeby poznać pełną zawartość modyfikacji i wszystkie niespodzianki, trzeba grać różnymi składami drużyn. Najwięcej czasu pochłonęło mi napisanie banterów i stworzenie różnych relacji pomiędzy NPC - przyjaźni, konfliktów, flirtów itd. Nie łatwo wsadzać w usta postaci stworzonych przez twórców gry własne zdania... Cieszę się, że gra sprawia Ci frajdę :)
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group