Poprzedni temat «» Następny temat
World of Baldur's Gate - Propozycje dodatków i zmian
Autor Wiadomość
Sanguis 


Wiek: 26
Posty: 76
Podziękowania: 5/43
Wysłany: 2018-10-19, 15:16   

Dałoby się pozmieniać ochroniarzom karawan w Twierdzy pod Pomocną Dłonią płonące miecze na normalne?

No i ew. zrobić z tych Strażników Poranka w Beregoście (czyli de facto mniejszej mieścinie) milicję ze krótkimi mieczami i skórzanymi zbrojami?

Można by też dodać fajnego "questa". Po oczyszczeniu kopalnii Naskhel burmistrz nam mówi żeby zabrać próbkę rudy i trucizny do Talantyhyra i Faeruma (tego od kuźni w mieście). Po tym dodać zmienną żeby zmienić im zbroje skórzane na kolczugi.

Niby nic, ale pomogłoby w zachowaniu klimatu.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
sajok 
Przyjaciel Klanu

Wiek: 46
Posty: 307
Podziękowania: 31/51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-10-19, 17:14   

Sanguis napisał/a:
Można by też dodać fajnego "questa". Po oczyszczeniu kopalnii Naskhel burmistrz nam mówi żeby zabrać próbkę rudy i trucizny do Talantyhyra i Faeruma (tego od kuźni w mieście).


Jeżeli mnie pamięć nie myli to takiego "questa" dodawał UB. Faktycznie fajnie pasował do klimatu i zakończenia sprawy kopalni.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sanguis 


Wiek: 26
Posty: 76
Podziękowania: 5/43
Wysłany: 2018-10-19, 17:44   

Niejasno się wyraziłem, tak dodawał. Pisałem o ewentualnej zmianie zbroi milicji bergostu z zbroi skórzanej na kolczugi jeżeli zaniesiemy rudę i trutkę. Nie wiem jak to wygląda od strony mechanicznej - czy z tym dużo roboty, ale pamiętam że zawsze mnie odrobinę odrzucały te czerwone płytówki i płonące miecze u zwykłych ochroniarzy karawan/religijnej straży miejskiej.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ironmaster 

Posty: 33
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2018-11-04, 19:50   

Czy jest szansa na dodanie do WOBG moda "Kivan & Deheriana Companions for BG2"?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 39
Posty: 1089
Podziękowania: 25/50
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2018-11-04, 19:53   

Niestety Dradiel dodaje tylko spolszczone:(
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Gawain 

Posty: 68
Podziękował 59 razy
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-11-17, 21:22   

Taki banał, ale jest możliwa zmiana ustawień, aby dodawać pociski miotane do ekwipunku, dzierżąc np. miecz? (łuk jako druga broń dwuręczna jest w slocie). Ciągła zmiana broni na miotaną jest makabrycznie uciążliwa.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1777
Podziękowania: 774/118
Wysłany: 2018-11-18, 04:56   

Taka zmiana nie jest możliwa. Zostało to wprowadzone w celu zablokowania exploita.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Mobil

Posty: 5
Wysłany: 2019-01-06, 19:29   

Witam, można by usunąć teleport do IWD z lochów Irka i dać go gdzie indziej np. do namiotu na promenadzie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 46
Posty: 714
Podziękowania: 162/160
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-01-06, 19:33   

To by się gryzło fabularnie z NeJem. W IwD pełno odniesień do lochów. <CH> dość często zarzuca Hrothgarowi na przykład współpracę z Irenicusem.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
afterbreak
Reed

Posty: 13
Podziękował 2 razy
Wysłany: 2019-02-19, 21:28   

Hejka, czy wyjdzie nowa paczka/wersja do WoBG w najblizszym czasie, zastanawiam sie czy czekac na nowa wersje czy juz mozna zaczynac gre ~
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 46
Posty: 714
Podziękowania: 162/160
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-02-19, 21:45   

Zaczynaj śmiało. Nawet jeśli pojawią się nowe łatki do WoBG, to raczej nie ma się co spodziewać jakiejś wolty, która zmusi do instalowania wszystkiego od nowa.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lightening

Posty: 156
Podziękowania: 11/30
Wysłany: 2020-03-12, 15:28   

Czy dałoby się tej ekipie z mostu podkręcić skrypty? W sumie to najlepiej wszystkim tym drużynom przydałyby się poprawki, bo padają jak muchy ale ta z mostu to wyjątkowe tłuki.

Już nie mówiąc o tych vaniliowych przeciwnikach typu Mulahey czy inny Basilus, którzy padają z marszu bez żadnego wysiłku.

https://youtu.be/meiz8A6os_M?list=PLEsaXKE6mtOcEPGmc7O-EV2AMSKn3KMx9

Dodatkowo - przydałby się jakiś nerf dla W/M. Skoro Ł/K dostał to czemu nie ta klasa? Jest totalnie overpowered względem alternatyw.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lightening

Posty: 156
Podziękowania: 11/30
Wysłany: 2020-04-12, 19:18   

Dałoby radę dodać do WoBG komponent Give Every Class/Kit Four Weapon Slots z tweak packa? W readme moda widzę, że jest to niekompatybilne z BGT, ale może jednak da się to zrobić?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 
ttp://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=5917


Wiek: 36
Posty: 500
Podziękowania: 43/66
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2020-04-12, 19:39   

Lightening napisał/a:
Dałoby radę dodać do WoBG komponent Give Every Class/Kit Four Weapon Slots z tweak packa? W readme moda widzę, że jest to niekompatybilne z BGT

https://gibberlings3.github.io/iesdp/files/2da/2da_bgee/numwslot.htm
A nie wystarczy w powyższym pliku wszystkie liczby w rubryce Slots zmienić na 4?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1777
Podziękowania: 774/118
Wysłany: 2020-04-12, 21:40   

Nie ma takiej możliwości.
Generalnie jest tak, że wszystkie postacie dysponują 4 slotami, aczkolwiek nie wszystkie są widoczne, bo tak zaprojektowano interfejs gry.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Lightening
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group