Poprzedni temat «» Następny temat
Quel quest - misja od gnomiego maga/technologa
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 948
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-10-12, 11:43   Quel quest - misja od gnomiego maga/technologa

5 głosów zobowiązuje, by choć zacząć myśleć nad tym. Póki co Quel ma podstawowe wynalazki. Po przyniesieniu składników zostają ulepszone i dodane nowe.

Petarda dźwiękowa - obszarowa głuchota. Po ulepszeniu krótkie ogłuszenie.

Petarda prochowa - jak kula ognista (niemagiczna). Po ulepszeniu - większe obrażenia.

Nowe: granat ze szklanym pyłem. Jak czar błyszczący pył plus efekt szklanego pyłu.

Granat ze smarem mazistym - jak śliskość.

Magiczno-technologiczne wynalazki też będą. Np. bomba magię wsysająca (co za masakra!) Lub coś jakby wyłom.

Do tego granat psychoaktywnych oparów z proszku mykonidów. Jedyny wynalazek dostępny dla druida.

Ogólnie szczypta steampunku, ale brak konkurowania magii i technologii. Co więcej - współpraca!

Sam quest będzie prosty. Już tworzenie obszaru to dla mnie abstrakt
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 948
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-11-16, 17:47   

Muszę rozczarować tych, którzy liczą na ciekawy quest, gdyż będzie on tylko pretekstem do zdobycia nowych przedmiotów. Bomba magię wsysająca. A cóż to takiego? Jak rozproszenie magii, lecz 5% szans na dziki wybuch... Ten wynalazek imitujący wyłom, to różdżka rozbrojenia - ściąga skórę kamienną i inne takie. Granat psychoaktywnych oparów powoduje chmurę z zamętem. Jak chmura mykonidów. Być może dodam jeszcze paralizator - elektryczny unieruchamiacz. Umiem tworzyć przedmioty. Myślę nad minifabułą. Wstępnie to inny gnom technolog i mag (technomag), zazdrosny o wynalazki Quela, postanowił zwędzić mu składniki. Umieszczę go gdzieś w Athkatli. Może postaram się go jakoś ukryć, np. dając tylko poszlakę. Coś się wymyśli.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 31
Posty: 948
Podziękowania: 22/82
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2020-03-21, 07:19   

Myślę nad modami. Zamiast ulepszać gadżety, mam pomysł, by zrobić przedmiot, który zabija konstrukty instant.

Może maczuga? Mało ich w oryginale, a taka zabijałaby nawet najpotężniejsze golemy.

Byłoby to coś na zasadzie kowala z Doków (już nie pamiętam nawet, jak miał na imię, aaa Cromwell). Kilka porozrzucanych przedmiotów, trochę złota i włala. Tylko one musiałyby być szybko dostępne, bo po co maczuga, której nie wykorzystamy często?

Wstępnie zabija instant słabsze golemy, a przeciwko tym najsilniejszym dostaje mega bonusy.

Jeśli ten projekt mnie przerośnie, po prostu dodam sklepikarzowi maczugę na stan, a także kilka innych zabawek.

Poza tym - mała dygresja. Pisałem kiedyś, że jako nonmagical (niemagiczne), te przedmioty będą inne niż mikstury. A tu czytam, że to nic nie wnoszące pierdoły, i to od mistrza taktyki, ech... A także, że czy magiczne, czy nie - nie ma większego znaczenia.

Ja się z tym nie zgodziłem, nie do końca tak jest. Można zagazować/zakwasić drużynę wrogą dwiema bombami gazowymi, niszczyć golemy (słabsze), przeszkadzać w czarowaniu drowom... To mało? :?
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group