tak jak mowie...nie przypominam sobie zebym juz z nim rozmawial ale moge sie mylic...nigdzie nie widze wpisu w dzienniku wiec...zalaczam sejw
I mylisz się. Rozmawiałeś z nim. Teraz trudno będzie ustalić co nawywijałeś i czy to w ogóle jest jakiś błąd. Jak na razie do żadnych wniosków nie doszedłem.
No ale skoro z nim rozmawiałem...to chyba watek z nim zaczyna się tak ze próbuje mi coś sprzedać....jeśli dobrze pamiętam to rzepe tak? I później pojawiają się ci goscie i albo go kryje albo wydaje...jakbym go wydał to powinien być w więzieniu gdzie mogę go wykupić...a nie stać dalej na środku dzielnicy? Dobrze rozumuje czy gdzieś błądze?
Na postaciach w sejwie jest licznik, ile razy się z nią rozmawiało. U Jana wynosi 1, więc raz z nim rozmawiałeś, a co powinno się stać dalej to już inna kwestia wymagająca przeanalizowania tego questa.
Mod nie przewiduje, że w walce na arenie może wystąpić inny wojownik niż główny char, lub kilku NPC-y z bardzo krótkiej listy. Yasraena, Dar i Kachiko na tej liście nie są. A Twój char to dziki mag.
Zmian w tym zakresie nie przewiduję w najbliższej przewidywalnej przyszłości.
Mod nie przewiduje, że w walce na arenie może wystąpić inny wojownik niż główny char, lub kilku NPC-y z bardzo krótkiej listy. Yasraena, Dar i Kachiko na tej liście nie są. A Twój char to dziki mag.
Zmian w tym zakresie nie przewiduję w najbliższej przewidywalnej przyszłości.
Czy można uzyskać informację którzy NPC są na tej liście?
Ja się nie znam na tym Ale problem z Jansenem to się przewijał od powstania BG2. pamiętam bo jako Gimbaza tez miałem podobny problem. W czystym BG2 wystarczyło CTRL + Q, w WoBG nie wiem jak to wpływa na inne skladowe.
Czy można uzyskać informację którzy NPC są na tej liście?
Tapio, Wulfgar, Korgan, Mazzy, Bruenor.
Co do Jana to wydaje się, że ctrl+q w tym akurat wypadku nie powinno sprawić problemu.
Questowi postaram się bliżej przyjrzeć i sprawdzić, czy w ogóle taka sytuacja jest możliwa, że on może pozostać w tym miejscu po rozmowie.
Nie jestem do końca pewien czy jest to bug ale bandyci napadający na karawany, których spotykamy w lokacji "Skrzyżowanie" nie zmieniają broni dystansowej na tą do walki wręcz, nawet jak ich wywabisz bliżej to starają się używać łuków w krótkim zasięgu. Dla ułatwienia jest to ta grupa posiadająca brosze pewnego pana.
_________________ Your shrines will burn, your streets run with blood, your false idols shattered, your people slaughtered by the thousands, your very planet torn apart… and the barest fraction of my hatred will be satisfied.
Tobex dopuszcza śmierć głównego bohatera bez zakończenia gry. Ma niestety jednak błąd, który czasem powoduje uszkodzenie sejwa i brak możliwości wskrzeszenia postaci, jeśli ktoś mając martwą główną postać przemieszczał się pomiędzy lokacjami.
Wydaje się, że prawdopodobieństwo tego duże nie jest, bo przez tyle lat jesteś dopiero trzecią, czy czwartą osobą, która pisze o tym problemie, niemniej taka możliwość istnieje.
Jeśli ginie główna postać należy ją wskrzesić na lokacji na której zginęła. Gdy nie ma się kapłana, nie zna on czaru wskrzeszenia lub nie mamy zwoju i trzeba iść do świątyni, to przed wyruszeniem w drogę trzeba zapisać grę. Jak po dotarciu do świątyni nie da się wskrzesić postaci, to trzeba wczytać zapisanego sejwa i jeszcze raz wyruszyć do świątyni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum