Poprzedni temat «» Następny temat
Solucje do zawartości WoBG
Autor Wiadomość
anoim2666

Posty: 365
Podziękowania: 48/17
Wysłany: 2015-07-17, 11:45   Solucje do zawartości WoBG

BG1

Northern Tales of the Swords Coast (NTotSC)

Dark Side of the Sword Coast (DSotSC)

The Secret of BoneHill (SoBH) - część I
The Secret of BoneHill (SoBH) - część II

The Drizzt Saga
Początek w WoBG jest zgodny z wersją drugą moda. Trzeba pomóc Drizztowi w walce z gnollami, następnie po przejściu przez wieżę Durlaga pojawi się ponownie.

The Grey Clan Episode I: In Candlelight

Dark Horizons
Jesteśmy atakowani przez kilka grup łowców nagród. Sprawa nawiązuje się w rozdziale 4 w lokacji na północ od Beregostu.

Stone of Askavar

BG1 NPC Project
Nowe dialogi, romanse itd.

Baldur's Gate Mini Quests & Encounters

Zwodniczy Śpiew Syreny
Początek: Lokacja na południe od Candlekeep, w okolicach latarni.

BG1 Unfinished Buisness
Przywraca to co autorzy usunęli z finalnej wersji gry
Lista komponentów: http://baldur.cob-bg.pl/node/1965

Thalantyr - Item Upgrade
Umożliwia ulepszenie przedmiotów u maga Thalantyra.

BG Spawn
Mod odpowiada za spawnowanie się potworów

BG2

The Darkest Day (TDD)

Shadows over Soubar (SoS)
W WoBG miasto Soubar Cuttooth stworzył od podstaw. Nie jest to już Beregost - Bis.

Check the Bodies
Brak solucji.

Region of Terror (RoT)

Tortured Souls (TS)

Neverending Journey
Łączy fabularnie BG z IWD 1.
Info o NPC i ich zadaniach: http://forums.blackwyrmla...?showtopic=5226 [brak PL]
solucja do NEJ2: http://forums.blackwyrmla...?showtopic=1823
Solucja Icewind Dale
https://enklawanetwork.pl/pc/solucja/icewinddale/
solucja Icewind Dale: dodatki
https://enklawanetwork.pl/pc/solucja/icewinddale-sercezimy/

Fishing For Trouble (FfT)

Tales of Anegh
Początek: w Rozdziale VI na Promenadzie zaczepi nas Nomoran. Jeśli w ogóle z nim nie porozmawiamy, to pojawi się w ToB w Amkethran i wtedy można rozegrać moda.

Planar Sphere
Początek: Po przejściu Kuli Sfer. Trzeba być magiem.
Solucja: www.sorcerers.net/Games/d...ar&download=yes [Brak PL]

Tower of Deception
Początek: Trzeba porozmawiać z magiem w gospodzie w Bramach Miasta
Pytania i porady: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=2120

Assassinations
Początek: W Miedzianym Diademie, jeśli nasza reputacja jest niższa od 17 i nie jesteśmy paladynem, od karczmarza otrzymamy pewien list.
Pytania i porady: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=4414

Dungeon Crawl
Początek: Rozmowa z pewną drużyną z Miedzianego Diademu.

Er'vonyrah: Pieśń Władającej
Początek: Podczas jednego z odpoczynków, we śnie.
Pytania i porady: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=3014

Innershade

Tales of the Deep Gardens (TotDG)

The White Queen

I Shall Never Forget

Vecna
Początek: Na promenadzie u handlarza książkami można kupić zwój podróży przez plany.

Icewind Dale II
Po wyjściu z Podmroku, jeśli ktoś zrobił lub definitywnie spitolił już przygody z ograniczonego życzenia: oryginalną i Tuldora, pojawi się kolejna. Łatwo jednak nie będzie, jeśli ktoś ma tendencje do popadania we frustrację, to nie polecam :grin:
Solucja Icewind Dale II
https://enklawanetwork.pl/pc/solucja/icewinddale2/

Ajoc's Minimod
W Bramach Miasta spotkamy pewną osobę która będzie prosić o ochronę w podróży.
Pytania i porady: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=1883

The Black Rose Part I: Market Prices
Początek: W Norze Siedmiu Dolin jest Menelaun. Trzeba z nim porozmawiać.

Azengaard Tactical Encounter
Na pierwszym poziomie lochów Irenicusa jest portal, który przeniesie nas w przeszłość. Część druga na Przełęczy Małego Zęba.

Chosen of Mystra encounters
Kilka spotkań zakończonych walką:
1) drużyna najemników przed wejściem do kompleksu Firkraaga
2) oddziałek drowów pod wodzą matki przełożonej Maelither, który spotykamy zaraz po zejściu do Podmroku
3) w Rozdziale VI na cmentarzu w Athkatli – kolejna drużyna drowów
4) grupka w kanałach pod Dzielnicą Świątyń (od razu wrogo nastawieni, nie mają dialogu – przypuszczalnie spotkanie niedorobione przez autorów)
I jeszcze kupiec z dalekiego wschodu o imieniu Shikoku – stoi nad wejściem do Targu Przygód
Quest ze Smeagolem i jego pierścieniem na Wzgórzach Umar.

Improved Asylum
Modyfikuje Czarowięzy, na drugim poziomie dodaje drużynę z którą można zamienić kilka zdań a także stoczyć bardzo trudną walkę.
Pytania i porady: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=725

Super Firkraag Mod
Utrudnia walkę z Firkaagiem na Wzgórzach Wichrowych Włóczni

DrAzTiK revisions du combat contre Tazok & DigDag
Rozbudowuje walkę z Tazokiem w BG2

Ribald's Genie
Na Targu Przygód można od Ribalda dostać dostęp do Geniusza, który może przenosić drużynę do sklepu a także daje możliwość handlowania przez portal.

Herbs and Potions
Dodaje możliwość tworzenia eliksirów. W BG1 w Nashkel, w BG2 na promenadzie.

Item Upgrade
Cromwell i Cespenar mogą tworzyć nowe przedmioty.
Informacje: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=1186

Korgan's Redemption
Dodatkowe dialogi między Korganem a Mazzy.

BG2 Unfinished Buisness
Rozwija zadanie z ilitem

Teleport Spell Mod
Dodaje czar 7 poziomu, który pozwala teleportować się do wszystkich lokacji {nie dotyczy miejsc, które są dodawane prze mody} z SoA a później także z ToB.

Grimuars Mod
Dodaje grimuary które stale podnoszą cechy.
Opracowanie: http://baldur.cob-bg.pl/gm?pg=2

Ruad
Mod podobny do Item Upgrade, tyle że nowe przedmioty wykuwa nowy kowal- Ruad na promenadzie i w ToB w strefie kieszeniowej.
Opis: http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=3108

Longer Road
Pozwala przyłączyć Irenicusa w ToB.
Solucja: http://baldur.cob-bg.pl/irenicus?pg=2

NPC

Indira
Znajduje się w ruinach Firewine.

Mur'Neth
Można go spotkać w kopalniach Nashkel

Chloe
Opis: http://baldur.cob-bg.pl/chloe?pg=2

Solaufein
http://baldur.cob-bg.pl/solaufein?pg=2

Xan
http://baldur.cob-bg.pl/xan

Avi Maya
Można ją spotkać na cmentarzu w Targowie.

Goo
http://baldur.cob-bg.pl/goo

Yasraena
http://baldur.cob-bg.pl/yasraena?pg=2

Proszę pamiętać, że w WoBG mogą być różnice w stosunku do powyższych solucji.
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-07-19, 09:55, w całości zmieniany 4 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion, Pioter, Gawain, memory, AlienStalker, greegarak, Scol, Lightening, Furrak, nowyU, Remi, ragnar
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1653
Podziękowania: 775/110
Wysłany: 2017-05-13, 06:30   

Post anoima wydzieliłem do nowego wątku i dokonałem w nim trochę zmian. Pamiętajcie jednak, że w WoBG mogą być różnice.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 365
Podziękowania: 48/17
Wysłany: 2017-05-13, 16:29   

Przypnij ten wątek bo zaraz zniknie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowyU

Posty: 295
Podziękowania: 20/173
Wysłany: 2017-05-13, 20:33   

Witajcie, mam propozycję czy w samym poście anonima można by w nawiasie napisać optymalny poziom do rozpoczęcia danej przygody. W grze nie ma za wiele podpowiedzi odnośnie czekających nas przeciwności to choć tu byłaby taka, bez zagłębiania się w solucję.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 505
Podziękowania: 114/142
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2017-05-14, 00:57   

dradiel napisał/a:
dokonałem w nim trochę zmian

Ładne mi "trochę" :wink: . Na moje oko jest tu całe stado wcześniej niepublikowanych solucji i opisów. Chyba, że były cały czas na Stronie, a ja nie potrafiłem ich znaleźć... Z całą pewnością mody do BG1; reszty nie przeglądam, bo jeszcze nie grałem.
Vinci, Alverez, morgan... Heh, no chyba nie robili tego w zeszłym tygodniu :mrgreen: .
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1051
Podziękowania: 100/223
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2018-09-18, 09:41   

Jak zawsze wróg solucji, to teraz chylę czoła przed tymi, którzy je na nowo zredagowali.
Pod każdym opisem filmiku dałem info o tym, dociekliwi zobaczą.

Ostatnio ktoś się mnie na privie, o solucje zapytywał, to je potem podlinkuje, bo żeby nie one nie odważyłbym się na The Secret of BoneHill, choć dzięki Dradielowi i innym, to inna modyfikacja do tej dawnej.

Zastanawiacie się, czy nie dać dokładniejszy opis dojścia do Icewind Dale 2, ja tam wiem i byłem, "ale ludzie listy do mnie piszą ^^".
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sanguis 


Wiek: 25
Posty: 75
Podziękowania: 6/43
Wysłany: 2018-10-15, 01:53   

Cytat:
Zastanawiacie się, czy nie dać dokładniejszy opis dojścia do Icewind Dale 2, ja tam wiem i byłem, "ale ludzie listy do mnie piszą ^^".


Ja bym wrzucił w oznaczony spoiler. Ew. zrobił dwa. Jeden ze wskazówką (już raczej dość powszechnie znaną), a drugą z dokładnym opisem. Bądź co bądź to jest pokaźna część gry i o ile rozumiem zagadkę z tajną wiadomością z moda Pieśń Władającej (której rozwiązanie nic nie daje poza satysfakcją), tak w przypadku ID2 nie ma większego sensu tajemnicy.

Innymi słowy: skłaniałbym się ku rozwiązaniu opierającego się na decyzji gracza. W końcu skoro może sobie on dostosować poziom doświadczenia na taki, który mu odpowiada to dlaczego utrudniać mu wejście do ID2, skoro chce?

Zawsze można dodać jakąś inną "tajemnicę wobg", z którą będą mogli się zabawić "poszukiwacze", która sprawi iż kilka osób znowu będzie chciało przejść grę. Celowałbym tu raczej w coś podobnego do pantalonów niż dostępu do contentu.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group