Poprzedni temat «» Następny temat
Projekt EET - opinie i uwagi
Autor Wiadomość
neuromancer 


Posty: 11
Podziękował 26 razy
Wysłany: 2018-03-02, 22:40   

Jestem jeszcze przed instalacją moda (leniwie się za to zbieram) natomiast ciekawi mnie jedna rzecz i nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Widzę, że jest opcja rozpoczęcia przygody od BG2 - co się dzieje wtedy z BG1? To znaczy mamy dostęp do wszystkich lokacji z BG1 + SoD? I co z questami? Wszystkie traktowane są jako skończone?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1044
Podziękowania: 99/221
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2018-07-29, 10:31   

Bądź Pozdrowiony o Mistrzu K4thosie! :sweet:
Mnie pytają się Ludziny i Człeczyny o Icewind Dale EE w EET, na privie się pytają, co mam rzec o Czcigodny? :master:
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2018-08-02, 16:16   

Cytat:
Widzę, że jest opcja rozpoczęcia przygody od BG2 - co się dzieje wtedy z BG1? To znaczy mamy dostęp do wszystkich lokacji z BG1 + SoD? I co z questami? Wszystkie traktowane są jako skończone?

Obszary odblokowywane są w miarę postępu przechodzenia gry, więc jak zaczniesz od BG2 to nie będziesz miał odblokowanych obszarów z BG1 i SoD. A skoro nie będzie do nich dostępu z mapy świata to i kwestia ukończenia zadań nie ma znaczenia. Jak chcesz mieć dostęp do wszystkich obszarów do zacznij od kampanii BG1.

Cytat:
Mnie pytają się Ludziny i Człeczyny o Icewind Dale EE w EET, na privie się pytają, co mam rzec o Czcigodny? :master:

Mod przez długi czas był w zawieszeniu ze względu na ograniczenia silnika (problemy z implementacją IWD2). Niedawno wydany patch 2.5 i ficzery implementowane przez Bubb'a (część usprawnień wymieniona w tym temacie: https://forums.beamdog.com/discussion/71798/whos-up-for-some-new-lua-functions ) sprawiły, że w końcu jest szansa dokończyć mod - prace zostały wznowione.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion, neuromancer
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 312
Podziękowania: 10/62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-07, 21:13   

K4thosie, pisałem do Ciebie na priv już jakiś czas temu, ale nie uzyskałem odpowiedzi, więc spróbuję uderzyć tutaj :)

Wiem, że spora grupa osób bardzo chciałaby, aby moja modyfikacja była kompatybilna z EET. Mój mod to 5 nowych NPC, modyfikacja dodaje jedynie zawartość do BGEE (nie ma zawartości do SOD). Przeczytałem od deski do deski Twój poradnik odnośnie dostosowania modów NPC pod EET oraz przejrzałem skrypty modów NPC kompatybilnych z EET. Niestety, każda z prób dostosowania moda pod EET kończy się fiaskiem, tzn. instalacja wyrzuca błąd, który uniemożliwia nawet instalację moda na samym BGEE. Czy miałeś już sytuację, w której musiałeś poprowadzić kogoś bardziej "za rękę" w kwestii dostosowania moda NPC pod EET? Jeśli tak, może znajdziesz gdzieś w wiadomościach jakąś dokładniejszą instrukcję, która by mi pomogła. Wiem, że jesteś zapracowany i nie chcę, abyś wykonał tę robotę za mnie - po prostu strasznie zależy mi (oraz jeszcze kilku osobom), aby mój mod był kompatybilny z jakże zacnym EET.

Będę wdzięczny za każdą pomoc.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 36
Posty: 893
Podziękowania: 144/36
Wysłany: 2018-09-07, 23:47   

Nowusie najlepiej napisz K4thos owi PW na forum G3, będzie większa szansa, że przynajmniej odczyta.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2018-09-10, 18:58   

nowus777, Twój kod nie jest zgodny z oficjalnym syntaxem weidu. Działa, ale nigdzie w dokumentacji weidu nie znajdziesz konstruktów w stylu COPY~a~~b~ itp. Tu masz plik z dodanymi spacjami.

https://www.dropbox.com/s...roject.tp2?dl=1

Prawdopodobnie na ich braku wyłożył się w którymś miejscu konwerter. Jeśli nadal będą problemy to w wolnej chwili postaram się dodać kompatybilność (przy okazji mod będzie działać też z BGT).

edit: jeszcze w kwestii tego kodu:
Kod:
COPY ~bgee10npcproject\MASAMBE\MASAudioUninstall.bat~ ~MASAudioUninstall.bat~
COPY ~bgee10npcproject\MASAMBE\MASAudioInstall.bat~ ~MASAudioInstall.bat~
AT_NOW ~bgee10npcproject\MASAMBE\MASAudioInstall.bat~
AT_UNINSTALL ~bgee10npcproject\MASAMBE\MASAudioUninstall.bat~

tak nie dodajemy dźwięków od dobrych kilku lat. Zerknij na opis funkcji HANDLE_AUDIO
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 312
Podziękowania: 10/62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-11, 07:18   

K4thos napisał/a:
nowus777, Twój kod nie jest zgodny z oficjalnym syntaxem weidu. Działa, ale nigdzie w dokumentacji weidu nie znajdziesz konstruktów w stylu COPY~a~~b~ itp. Tu masz plik z dodanymi spacjami.

https://www.dropbox.com/s...roject.tp2?dl=1

Prawdopodobnie na ich braku wyłożył się w którymś miejscu konwerter. Jeśli nadal będą problemy to w wolnej chwili postaram się dodać kompatybilność (przy okazji mod będzie działać też z BGT).

edit: jeszcze w kwestii tego kodu:
Kod:
COPY ~bgee10npcproject\MASAMBE\MASAudioUninstall.bat~ ~MASAudioUninstall.bat~
COPY ~bgee10npcproject\MASAMBE\MASAudioInstall.bat~ ~MASAudioInstall.bat~
AT_NOW ~bgee10npcproject\MASAMBE\MASAudioInstall.bat~
AT_UNINSTALL ~bgee10npcproject\MASAMBE\MASAudioUninstall.bat~

tak nie dodajemy dźwięków od dobrych kilku lat. Zerknij na opis funkcji HANDLE_AUDIO


Dzięki K4thos. Mod jest obecnie aktualizowany, więc również plik .tp2 wygląda u mnie inaczej, natomiast wspomniane wyżej przez Ciebie błędy nadal w nim występują - poprawię je. Jeśli tylko będziesz mał chwilkę i będziesz mógł pomóc z kompatybilnością do EET, odezwij się proszę na priv. Dzięki :)
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group