Poprzedni temat «» Następny temat
Prace nad modyfikacją
Autor Wiadomość
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 312
Podziękowania: 10/62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-03, 01:22   

03/05/2018, godzina 02:21 - oficjalnie zakończono prace nad 1 wersją modyfikacji. Czas na premierę :)
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 312
Podziękowania: 10/62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-14, 17:30   

Czas na trzecią zapowiedź... :)

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 312
Podziękowania: 10/62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-19, 11:04   

No ok, po komentarzach zabieram się powoli za poprawki :) W kwestii portretów chciałbym prosić Was o poradę. Napiszcie, które wersje lepsze.

MIRANDA
stary portret


nowy portret



MASAMBE
stary portret


nowy portret



ALETHRA
stary portret


nowy portret



RIMARDO
stary portret


nowy portret
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 393
Podziękowania: 35/49
Wysłany: 2018-05-19, 12:14   

Of course - oprócz Aletry, wersja druga.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 312
Podziękowania: 10/62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-19, 12:32   

greegarak napisał/a:
Of course - oprócz Aletry, wersja druga.


Mogę prosić o argumentację? :P W wersji drugiej Alethra ma za małą głowę czy chodzi o coś innego?
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1044
Podziękowania: 99/221
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2018-05-19, 13:17   

Panie a nie możesz dać opcjonalności? W instalatorze? I sympatycy małych głów i dużych będą usatysfakcjonowani, swoją drogą ładne te buzie te żeńskie, skąd ty je bierzesz? :P
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 312
Podziękowania: 10/62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-19, 13:21   

Nobanion napisał/a:
Panie a nie możesz dać opcjonalności? W instalatorze? I sympatycy małych głów i dużych będą usatysfakcjonowani, swoją drogą ładne te buzie te żeńskie, skąd ty je bierzesz? :P


Wolałbym jednak pozostać przy jednej wersji, takiej najbardziej optymalnej. Portrety wygrzebane z czeluści internetu, nieznacznie je tylko zmodyfikowałem.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 28
Posty: 310
Podziękowania: 93/21
Wysłany: 2018-05-19, 13:51   

Jestem identycznego zdania co greegarak. Wydaje mi się, że nowe portrety posiadają proporcje wierniejsze oryginałowi (z wyjątkiem Alethry, której portret spełniał to kryterium już w starej wersji). No i załatwiłeś kwestię pikselozy Mirandy i Masambe. (...)

Czyli:
MIRANDA - nowy
MASAMBE - nowy
ALETHRA - stary
RIMARDO - nowy

W spoilerze oryginalne portrety. Twarze na starych portretach zajmują zbyt wiele miejsca. Z drugiej strony, nowe portrety mają nieco większy "odstęp" pomiędzy włosami, a górną krawędzią obrazka, niż przeciętny portret z oryginału (są jednak wyjątki np. Xan, więc nie przejmował bym się tym za bardzo).


EDIT: Na tym Forum jest tylko Zmiana, nie ma dobrych i złych. - M
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2018-05-21, 05:59, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 312
Podziękowania: 10/62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-19, 14:51   

Ok, zdaję się na Was zatem :)
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 312
Podziękowania: 10/62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-19, 14:59   

W dniu wczorajszym rozpoczęto prace nad zgłoszonymi poprawkami, które zostaną przedstawione w zaktualizowanej wersji moda.

Zrobiono:
- usunięto z ekwipunku Masambe torbę przechowywania,
- naprawiono bugi związane z niektórymi przedmiotami, które przy odłączeniu NPC pojawiały się w ekwipunku gracza i nie można było ich usunąć,
- wprowadzono możliwość chwilowego odłączenia NPC i skierowania go w "cywilizowane miejsca", gdzie ma czekać na gracza,
- poprawiono proporcje i jakość portretów,
- usunięto warunek związany z niepojawieniem się w grze NPC w zależności od klasy gracza (poprawiono pojedyncze dialogi z tym związane),
- poprawiono niektóre dialogi (dla zachowania klimatu gry),
- zmieniono styl walk pomiędzy NPC,
- napisano bantery dla mieszkańców Beregostu związane z questem Talindry,
- poprawiono soundset,
- poprawiono literówki, drobne błędy interpunkcyjne i gramatyczne,
- napisano komentarze NPC dla questów pobocznych,
- wprowadzono komponent "przyspieszone bantery",
- wprowadzono poprawki w klasie Mirandy

Do zrobienia:
- naprawić dziennik (zadania powinny pojawiać się w zakładce związanej z "zadaniami"),
- nagrać nowy dubbing,
- wprowadzić kompatybilność z EET.

Lista będzie aktualizowana.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Ostatnio zmieniony przez nowus777 2018-09-07, 22:00, w całości zmieniany 4 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 312
Podziękowania: 10/62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-30, 11:11   

Przymierzam się do nagrania nowego soundsetu. Moi aktorzy dubbingowi dostaną garść porad (głos Talindry zostanie nagrany zupełnie od nowa, przez zupełnie inną osobę), dzięki którym nagrania powinny wypaść lepiej. Pozostaje jedynie kwestia edycji. Jak pokazała historia, nie dysponuję odpowiednimi umiejętnościami edytorskimi w zakresie poprawy jakości nagrań (wyciszenie szumów itd.). Czy ktoś chciałby udzielić mi pomocy w tym zakresie?

Jedno nagranie będzie zawierać zestaw wszystkich dźwięków dla 1 NPC, a zatem chodzi o pomoc w zakresie poprawy jakości 5 plików dźwiękowych. Jeśli ktoś chciałby pomóc, niech zgłosi sie do mnie na priv. Będę badzo wdzięczny za pomoc.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 312
Podziękowania: 10/62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-08-15, 12:37   

Informacja dla wszystkich piszących do mnie za pomocą różnych kanałów komunikacji:

Mod będzie aktualizowany. Obecnie przeżywam mały sajgon w związku z przeprowadzką do własnego mieszkania. Jak tylko się z nią uporam, na pewno wrócę do prac nad aktualizacją i poszerzeniem zawartości. Jednocześnie zapewniam, że wszystkie dotychczas zgłoszone błędy zostały naprawione - żaden z nich nie był zresztą na tyle poważny, aby mógł uniemożliwić rozgrywkę.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 312
Podziękowania: 10/62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-08-26, 13:29   

Ja tu tylko przypomnę, że lista prac/wprowadzanych zmian jest wciąż aktualizowana w poście powyżej :)
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 312
Podziękowania: 10/62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-08-28, 21:23   

Pilnie poszukuję kobiety, która zgodziłaby się użyczyć głosu paladynce Talindrze ;) Chodzi o nagranie 34 zwrotów/zdań. Poszukiwania na forum dubbingowym nie przyniosły efektów, więc wznawiam poszukiwania tutaj. Ktoś coś? Lub ktoś zna może kogoś, kto mógłby pomóc w tym zakresie? :) Chodzi o głos kobiecy, rzecz jasna.
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 312
Podziękowania: 10/62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-08, 11:22   

Do wydania nowej wersji moda (ver. 2.0) zostało już niewiele. Ostatnie dni to był czas intensywnych testów i sprawdzania, czy nowa dodana zawartość/zmiany działają.

Co pozostało do zrobienia?
- czekam na zaktualizowaną wersję BG1 NPC PROJECT, gdyż dopiero wtedy będę mógł sprawdzić czy moja modyfikacja jest kompatybilna z nową wersją (przypominam, że mój mod wprowadza np. konflikty romansowe z towarzyszami, z którymi można romansować w BG1 NPC PROJECT, także muszę sprawdzić, czy wszystko będzie śmigać),
- naprawić dziennik tak, aby zadania wyświetlały się w zakładce questowej, a nie dziennikowej,
- zaimplementować nowy dubbing (w końcu mam aktorkę do roli Talindry! cierpliwie czekam na przesłanie nagrania),
+ być może uda się wprowadzić kompatybilność z EET, jednak tego na ten moment nie mogę obiecać.

A zatem w skrócie: dziennik, dubbing, EET, kompatybilność z BG1 NPC PROJECT. Ja powoli widzę światełko w tunelu :)
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group